Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2019/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Андрющенко О. О. Педагогічні умови розвитку рефлексивних умінь учителів початкових класів у системі післядипломної освіти. - C. 6-15.
- Антоненко Т. Л. Технології становлення ціннісно-смислової сфери особистості студента. - C. 16-29.
- Барвіна Н. О. Використання художньо-естетичного потенціалу казок О. Уайльда в постановках театральної студентської студії. - C. 30-41.
- Біда О. А., Кучай Т. П., Чичук А. П. Підготовка майбутніх учителів до екологічної освіти учнів. - C. 42-53.
- Білецький О. А., Мінаєва О. В. Місце церковно-парафіяльних шкіл у системі народної освіти Катеринославської губерніЇ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 54-62.
- Борзик О. Б., Шепель І. М. Педагогічні умови формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів в освітньому процесі педагогічних вишів. - C. 63-72.
- Гнатик К. Б. Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. - C. 73-82.
- Гречаник Н. І. Формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи: професіографічний підхід. - C. 83-99.
- Демянчук М. Р. Компоненти, критерії, показники та рівні професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 100-111.
- Іванова В. В. Неперервний професійний розвиток педагогів у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 112-120.
- Касич М. А. Процес виховання почуття доброти за допомогою літературних казок Оскара Вайлда. - C. 121-128.
- Кічук Н. В. Здатність майбутнього вчителя початкових класів до оцінювальної діяльності: ресурси контекстного навчання. - C. 129-138.
- Козьменко О. І. Досвід роботи центрів успіху студентів у США. - C. 139-147.
- Krsek O. Ye. Use of Assistive Technologies for Language Learners with Visual and Hearing Impairments in the USA. - C. 148-155.
- Марчук О. Форми, методи та прийоми навчання і виховання дітей і молоді в освітньо-культурних установах Волинської губернії та Волинського воєводства. - C. 156-166.
- Микитів О. М., Безкоровайна Л. В. Міжнародний досвід застосування інфографіки як засобу візуальної комунікації в ході підготовки фахівців із видавничої справи та редагування. - C. 167-178.
- Леврінц М. І. Законодавче забезпечення системи підготовки вчителів іноземних мов у США. - C. 179-189.
- Погорєлов М. Г. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності майбутнього викладача професійного навчання як психолого-педагогічна проблема. - C. 190-201.
- Потапчук Т. В. Формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 202-209.
- Роганов М. М. Організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики та їх реалізація у процесі професійної підготовки. - C. 210-221.
- Руденко Л. А. Особливості системи підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 222-231.
- Рябокінь Р. М., Рябокінь М. В. Форми та методи роботи військово-патріотичного виховання в НСОУ Пласт. - C. 232-243.
- Синишина В. М. Закономірності фахової підготовки майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти. - C. 244-253.
- Tomashevska M. O. The Organization and the Analysis of the Research Results of Preparation of Future Lecturers of Pedagogical Disciplines to Professional Interaction by Means of Interactive Learning Technologies. - C. 254-262.
- Тушко К. Ю. Застосування методу аналізу ризиків в арміях країн високого рівня розвитку як науково-педагогічна проблема. - C. 263-270.
- Тюльпа Т. М. Аксіологічний підхід до формування соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у професійній підготовці. - C. 271-279.
- Фодор К. Й. Підготовка майбутніх бакалаврів іноземної мови до організації комунікативного процесу як основа формування соціокультурної компетентності. - C. 280-289.
- Цибулько О. С. Духовні виміри сучасної освіти. - C. 290-300.
- Цибульська О. В. Сутнісні характеристики базових понять проблеми культури здоров'язбереження. - C. 301-309.
- Чорна Г. В. Формування громадянської компетентності студентів закладу вищої освіти. - C. 310-320.
- Вимоги до оформлення статей. - C. 324-331.
| 2019 | | Вип. 6 (93)
|
|
|
|