Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Анголенко В. В. Спецкурс "Основи соціальної роботи в службі пробації" як інструмент вдосконалення професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери у сучасних умовах. - C. 6-14.
- Bezuhla M. V. The Value of Knowledge as the Basis for the Spiritual and Cultural Highly Educated Personality Development. - C. 15-28.
- Брусенко А. С. Застосування інтерактивних технологій у процесі формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі. - C. 29-37.
- Варивода Н. А. Моральні цінності у змісті виховання молодших школярів у контексті духовної безпеки суспільства. - C. 38-47.
- Васильківський І. П., Сопівник Р. В. Зміст і структура методики виховання емоційного інтелекту учнів середнього шкільного віку. - C. 48-61.
- Вікторенко І. Л., Гончарова Н. О. Розвиток педагогічної творчості майбутнього вчителя в контексті підготовки його до професійної діяльності (на прикладі навчання освітньої галузі "Суспільствознавство"). - C. 62-74.
- Зеленов Є. А. Чинники руйнації духовної безпеки особистості: планетарний вимір. - C. 75-83.
- Карловас О. А. Феномен естетизації у формуванні нових духовних цінностей. - C. 84-93.
- Krsek O. Ye. Language Education of National Minorities in Terms of Cultural Pluralism and Ethnocentrism of the American Society. - C. 94-101.
- Кушакова І. В., Курільченко І. Ю., Гордієнко А. Самооцінка здоров’я як засіб формування свідомого ставлення до нього. - C. 102-110.
- Лаппо В. В. Формування духовних цінностей студентської молоді в координатах системного підходу. - C. 111-123.
- Локарєва Г. В., Стадніченко Н. В. Театральне мистецтво як засіб формування суспільних відносин: ґенеза проблеми. - C. 124-139.
- Oleksiienko R. V. Formation of the Humanitarian Culture among Students of Norwegian Universities as the Pedagogical Problem. - C. 140-150.
- Олексюк О. М. Міждисциплінарність як механізм реалізації духовного потенціалу особистості у вищій мистецькій освіті. - C. 151-158.
- Павинська Н. А. Роль духовних цінностей у процесі формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів. - C. 159-167.
- Пєхарєва С. В., Пєхарєва А. С. Формування духовності особистості як складової загальнолюдських цінностей суспільства. - C. 168-180.
- Пліско Ю. В., Пасечник Ю. Актуальність вивчення курсу "Основи безпеки життєдіяльності та охорони праці" у вищих навчальних закладах. - C. 181-188.
- Радзієвська О. В., Рижкова С. В. Методичні аспекти опрацювання англіцизмів майбутніми вчителями-філологами в середній школі. - C. 189-199.
- Рашидов С. Ф. Цінності громадянського суспільства в міжнародному праві та їх виховання у студентської молоді. - C. 200-211.
- Рашидова С. С. Формування художніх потреб засобами художньої літератури в світлі виховання культурної особистості майбутнього педагога. - C. 212-221.
- Sizov V. V. Humanisation of European Pedagogy in the System of Culturological Peculiarities. - C. 222-232.
- Співак Л. А., Таранець А. О. Стан роботи з екологічного виховання як корекційно-розвиткового процесу в загальноосвітній спеціальній школі. - C. 233-241.
- Ушаков A. C. Виховання у студентської молоді одухотвореного образу людини культури. - C. 242-253.
- Ушакова І. О. Розвиток міжкультурної комунікації на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 254-265.
- Ярославцева М. І. Сутність та особливості організації педагогічної практики як засобу формування ціннісних орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 266-280.
- Вимоги до оформлення статей у 2018 році. - C. 283-291.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 3 (84)
|
|
|
|