Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Адарюкова Л. Б. Роль презентацій мультимедіа у формуванні самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців з кібербезпеки. - C. 6-15.
- Antonova G. A., Solopova T. G. Peculiarities of Education and upbringing in Japan. - C. 16-22.
- Барвіна Н. О. Можливості театральної педагогіки в художньо-естетичному вихованні студентів в умовах театру-студії. - C. 23-33.
- Бєловецька Л. Е. Духовно-культурні цінності та традиції виховання американської родини. - C. 33-39.
- Бовт А. Ю. Освітні компоненти програм музичного мистецтва як засобу художньо-естетичного виховання в школах Канади. - C. 40-49.
- Варивода Н. А. Виховання духовності молодшого школяра – основа розквіту духовності людства. - C. 50-60.
- Грибоєдова Т. О. Особливості соціальної адаптації до самостійного життя молодших школярів в умовах загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 60-70.
- Грицюта О. Ф. Виховання моральних цінностей у підлітків. - C. 71-78.
- Дьоміна В. В. Педагогічні умови виховання білінгвальної культури у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 79-90.
- Зеленов Є. А. Формування міжетнічної толерантності як однієї з основ планетарного виховання студентської молоді. - C. 91-102.
- Kovalova О. V., Gavrysh O. H., Sypchuk Е. U. Student Self-Governance in the Higher Educational Institutions of Ukraine. - C. 103-112.
- Козьменко О. І. Ситуація успіху як засіб реалізації виховних можливостей вищого навчального закладу. - C. 113-123.
- Лимарєва Ю. М., Турка В. М., Рябко А. Е. Формування освітньої компетентності старшокласників засобами фізичного експерименту. - C. 123-130.
- Лисак Л. К., Григор’єва В. А. Роль наукового керівника в підвищенні якості написання наукових робіт. - C. 130-140.
- Лучанінова О. П. Оновлення виховної системи закладу вищої технічної освіти: структурно-семантичний аналіз базових понять. - C. 140-153.
- Matorina N. M., Strilets M. V. Using Modern Techniques, Technologies, Methods and Teaching Facilities in Educational Process of Pedagogical University (on the example of video content application). - C. 154-161.
- Озарчук І. В. Основні напрямки розвитку іншомовної освіти в Литві в пострадянський період. - C. 161-171.
- Олексієнко Р. В. Університетська освіта в Королівстві Норвегія в умовах інтенсивної інформатизації суспільства. - C. 172-183.
- Помирча С. В., Кожедубова А. Методичні аспекти вивчення розділу "Морфеміка" майбутніми вчителями початкової школи. - C. 184-193.
- Сафонова І. О. Акмеологічні аспекти розвитку професіоналізму майбутнього викладача вищої школи. - C. 194-208.
- Svitlichna О. О. The Dynamics of Modern Youth Value Orientations. - C. 209-216.
- Sizov V. V. Culturological Aspects of A. Makarenko's Pedagogy. - C. 217-224.
- Скирда А. Є. Підвищення дескрипторів "Професійні стандарти для викладачів" (APST) – Невід’ємна частина підготовки освітян до роботи з обдарованими студентами в Австралії. - C. 224-230.
- Соболь О. М. Концептуальні питання розвитку культурно-національної ідентичності підлітків. - C. 231-238.
- Яровий К. О., Буров Ю. В., Ярова О. Л. Специфіка науково-технічного знання в структурі дослідження технічного мислення. - C. 239-249.
- Вимоги до оформлення статей у 2018 році. - C. 252-259.
| 2018 | | Вип. 1 (82)
|
|
|
|