Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2017/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Абизова Л. В. Основи інтегрування філософської та педагогічної аксіології в контексті формування сучасної освітньої парадигми. - C. 6-11.
- Алієва О. Г. Деякі міркування щодо моральних та етичних проблем розвитку техніки. - C. 12-21.
- Бойченко А. В., Осіпцов А. В. Формування морально-вольових якостей та ціннісних орієнтацій особистості учнів 8-9 класів в умовах модернізації уроків футболу. - C. 21-29.
- Бриль Ю. О. Професійна підготовка фахівців з керування документаційними процесами на сучасному етапі розвитку освіти на основі міжнародного досвіду. - C. 29-44.
- Гарань Н. С. Інновації у вищій освіті як запорука сталого економічного розвитку країни. - C. 44-51.
- Глоба Г. В., Зінов’єв О. М., Афанасієва В. А. Обґрунтування авторської фітнес-програми тайцзіцюань та бодіфлекс із залученням інформаційних технологій на заняттях фізичним вихованням студентів ВНЗ. - C. 52-60.
- Дубінін В. В., Лішафа О. І. Механізми становлення та розвитку людини: філософський вимір. - C. 61-69.
- Зеленов Є. А. Формування лідерських якостей як завдання планетарного виховання студентської молоді. - C. 70-78.
- Кіян А. П. Психологічні особливості операційного компоненту готовності до протидії маніпулятивному впливу. - C. 79-85.
- Ковалевський С. В., Кошева Л. В. Інтелектуальна культура – впливовий чинник розвитку людини в контексті основних принципів індивідуалізації фізичного виховання. - C. 86-93.
- Коношенко Н. А., Голенко Ю. В. Обґрунтування форм і методів виховання толерантності у старших підлітків у позакласній роботі. - C. 94-100.
- Кривошея Н. Б. Підготовка майбутніх учителів музики до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. - C. 100-108.
- Лесіна Т. М. Збагачення духовності особистості як домінанта конструктивності наукових підходів до професійної підготовки педагога-дошкільника. - C. 108-117.
- Мартинов Р. С., Білоус М. А. Раціоналістична парадигма в освіті: переваги та недоліки. - C. 118-124.
- Марцинишин Ю. Д., Костыгин В. А. К вопросу применения общих принципов жизни к пониманию механизмов переноса отрицательного заряда и его аккумуляция (накопление) в биологических структурах, водных растворах, их композитах. - C. 125-174.
- Маtorina N. М., Маtorina V. V. Socially significant qualities of students of higher educational institutions at the modern stage of higher school development. - C. 175-181.
- Панасенко Е. А., Гусаченко Л. М. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів зі спеціалізацією хореографа. - C. 181-188.
- Сергєєва І. В. Особливості проявів емоційно-особистісної сфери сучасних вчителів. - C. 189-194.
- Скиртач В. М. Суб'єкт освіти і механізми дисциплінарної влади. - C. 195-202.
- Скорописова Л. І. Формування лідерських якостей майбутніх менеджерів. - C. 203-210.
- Соколенко Т. М. Формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного вищого навчального закладу. - C. 211-217.
- Стьопкін А. В., Турка Т. В., Кузюра М. С. Використання редактору brackets на уроках інформатики. - C. 218-223.
- Удалова О. Ю. Реалізація компетентнісного підходу при створенні сучасних шкільних підручників. - C. 224-232.
- Цвєткова Г. Г. Компетентнісна характеристика магістрів педагогічної освіти. - C. 233-245.
| 2017 | | Вип. 5 (80)
|
|
|
|