Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєловецька Л. Е. Проблема збереження національної ідентичності як складової духовної безпеки українського суспільства. - C. 6-14.
  4. Білецький О. А. Церковно-парафіяльні училища у системі народної освіти Катеринославщини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 14-19.
  5. Борщов С. М., Бондарчук В. Є. Формування педагогічного артистизму на уроці фізичної культури в загальноосвітній школі. - C. 20-29.
  6. Брусенко А. С. Робота театрального гуртка як соціально-педагогічна умова формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів. - C. 30-35.
  7. Василенко О. М. Проблема морального виховання дітей дошкільного віку в умовах співробітництва ДНЗ і сім’ї. - C. 36-43.
  8. Вернигора О. Л. Змістові аспекти формування лінгвокраїнознавчої компетентності вчителів-філологів у вітчизняних педагогічних університетах. - C. 43-51.
  9. Вікторенко І. Л. Методична компетентність учителя початкових класів у навчанні природознавства молодших школярів: теоретичний аспект. - C. 52-61.
  10. Вовк М. П. Розвиток академічної культури у науково-освітньому просторі Львівського університету. - C. 62-71.
  11. Гаврілова Л. Г. Професійна компетентність майбутніх учителів музики як педагогічний феномен. - C. 71-82.
  12. Гавриш О. Г., Ковальова О. В. Робота у мережі як одна із форм роботи шкільного соціального педагога в Німеччині. - C. 82-91.
  13. Гордєєва К. С., Сладких С. О. Готовність майбутніх учителів фізичної культури до розв’язання педагогічних ситуацій. - C. 92-100.
  14. Горобець Л., Алексєєва К. Проблема готовності майбутніх вчителів початкових класів до впровадження в навчальний процес здоров’язбережувальних технологій. - C. 101-109.
  15. Дніпровська Н. Г. Дитяча хорова музика як джерело й чинник духовного виховання. - C. 110-118.
  16. Дьоміна В. В. Виховання білінгвальної культури у майбутніх учителів іноземної мови: теоретико-методологічний аспект. - C. 119-129.
  17. Золотарьова О. В. Освітньо-виховні традиції Ізраїлю як чинник захисту національних інтересів. - C. 129-136.
  18. Ігнатьєва Я. В. Роль професійно-творчої діяльності в духовному розвитку майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 137-143.
  19. Колган О. В. Щодо формування громадянської компетентності під час викладання курсу "Основи термінознавства" для студентів-філологів. - C. 144-149.
  20. Коркішко О. Г., Акопова Д. Р. Професійний статус педагога як предмет дослідження в різних галузях наукових знань. - C. 149-157.
  21. Крсек О. Є. Духовно-культурні цінності мовної освіти. - C. 157-167.
  22. Лучанінова О. П. Методика оновлення виховної системи технічного ВНЗ. - C. ВНЗ 168-178.
  23. Модестова Т. В. Технології розвитку особистого лідерського потенціалу вищої освіти Великобританії. - C. 179-191.
  24. Нікітіна Н. П. До проблеми полікультурної освіти студентської молоді. - C. 192-198.
  25. Олексієнко Р. В. Деструктивний вплив засобів масової інформації як загроза духовній безпеці сучасної особистості. - C. 199-205.
  26. Омельченко С. O. Відкрита соціально-педагогічна система вищого навчального закладу як передумова створення валеонасиченого здоров’язбережувального простору. - C. 205-216.
  27. Пашко Л. В., Прядко О. А. Формування мотивації самостійної роботи студентів у процесі вивчення розділу "Фонетика" . - C. 217-222.
  28. Пилипенко Н. В. Педагогічні умови формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класів. - C. 222-232.
  29. Рашидова Н. М. Роль естетичної культури у формуванні особистості. - C. 232-238.
  30. Сідаш Н. С. Формування культури почуттів у майбутніх викладачів вищої школи засобами англійської мови. - C. 239-247.
  31. Солопова Т. Г. Духовно-нравственное воспитание студентов в процессе изучения иностранного языка. - C. 248-255.
  32. Філіпчук Н. О. Музейна педагогіка в оптимізації культурно-освітнього процесу. - C. 256-265.
  33. Хващевська О. О. Організаційно-педагогічні умови соціалізації молодших школярів. - C. 266-272.
  34. Цибулько Л. Г., Білека А. М. Особливості влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в Норвегії. - C. 273-278.
  35. Шапаренко Х. А. Духовний розвиток особистості в культурно-освітньому просторі ВНЗ. - C. 279-289.
  36. Яцинік А. В. Ігрові педагогічні технології у професійному саморозвитку майбутнього вихователя. - C. 289-296.
2017
Вип. 2 (77)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського