Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Веліканова Г. М. Сучасні вимоги до фахової підготовки претендентів на посади шкільних вчителів та викладачів вищої школи в Іспанії. - C. 6-14.
  4. Долинний Ю. О. Підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності як педагогічна проблема. - C. 15-24.
  5. Зеленов Є. А. Культурний інтелект як складова планетарного виховання студентської молоді. - C. 24-34.
  6. Зінкевич В. І. Зародження освітніх систем під впливом аграрної і індустріальної хвиль. - C. 34-41.
  7. Zolotaryova O. V. Periodization of Forming Іsraeli System of Work with Gifted Children and Youth. - C. 41-51.
  8. Kabanets M. М. Regional Policy in Gifted Education in Donetsk Region. - C. 51-59.
  9. Krsek O. Ye. English-only Movement: its Consequences on the Teaching of Linguistic Minorities Students in USA. - C. 59-69.
  10. Кулишева О. О. Система православного виховання братських шкіл України (к. ХVI – ХVІІ ст.) крізь призму синергетики. - C. 69-78.
  11. Левченко В. В. Особистісна ідентичність у процесі адаптації в ситуації життєвих змін. - C. 78-86.
  12. Лучанінова О. П. Критерії функціонування виховної системи вищого технічного навчального закладу та її складових частин. - C. 86-99.
  13. Модестова Т. В. Особливості адаптації іншомовної освіти дорослих до світових стандартів. - C. 99-108.
  14. Момот О. В. Зміст підготовки майбутніх викладачів природничих дисциплін до науково-педагогічної діяльності в умовах магістратури класичного університету. - C. 109-119.
  15. Попова О. В. Лінгвокультурний аспект професійної підготовки майбутніх менеджерів. - C. 120-126.
  16. Проскунін В. М., Проскуніна У. В. Роль і місце сім'ї в процесі розбудови освітніх округів як інноваційної відкритої педагогічної системи. - C. 126-134.
  17. Рашидов С. Ф. Ценности гражданского общества в международном праве и проблема их формирования у студенческой молодежи. - C. 134-145.
  18. Рашидова С. С. Художня література як мистецтво виховання і формування людини. - C. 145-156.
  19. Сафонова І. О. Аксіологічно-орієнтована модель формування в іноземних студентів університету міжкультурної компетентності. - C. 156-166.
  20. Северинчук Л. А. Сімейні традиції з погляду на сучасні соціокультурні вимоги. - C. 166-172.
  21. Syaba М. О. Parents’ Attitude towards Children with Special Needs. - C. 172-179.
  22. Тхоржевська Т. Д. Значення педагогічної спадщини Я. А. Коменського для ствердження духовності в Україні. - C. 179-189.
  23. Хананаева А. В. Понятийно-концептуальный аппарат в области вокальной педагогики и техники. - C. 189-197.
  24. Хом'як О. А. Формування мотиваційної потреби особистості студента в естетичному вихованні у навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 198-205.
  25. Чепіга І. В. Концептуально-теоретичні положення й методичні рекомендації щодо організації навчального процесу у ВНЗ. - C. 205-213.
  26. Шабаліна О. М. Авторські методики – сучасний шлях якісної підготовки хореографів. - C. 213-221.
  27. Вихідні дані.
2016
Вип. 1 (70)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського