Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вільчковська А. Е. Музичне виховання дітей та молоді у Польщі після другої світової війни (40-60-ті роки ХХ століття). - C. 3-14.
  4. Воронкін Н. В. Благотворительная деятельность как педагогический инструмент в процессе формирования планетарного сознания студенческой молодежи. - C. 15-20.
  5. Гаркавцев Є. І. Професійно важливі якості особистості майбутніх правоохоронців як складові їх професійної надійності. - C. 20-29.
  6. Гармаш А. А. Гуманитарные аспекты стандартизации образовательной деятельности высшей школы. - C. 30-40.
  7. Горіна О. Т. Відродження родинно-сімейних цінностей – важливий аспект формування духовної культури студентської молоді. - C. 41-53.
  8. Губенко Л. М. Структурно-функціональні компоненти самостійної роботи як системи організації навчання учнів. - C. 54-65.
  9. Кириченко Л. Г. Формування естетичних якостей у майбутніх менеджерів соціокультурної сфери засобами краєзнавства. - C. 66-74.
  10. Куліш С. М. Вплив Харківського університету на розвиток жіночої освіти на Харківщині (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 75-86 .
  11. Кушаков К. О. Виховання еколого-правової відповідальності старшокласників. - C. 87-96.
  12. Кушакова І. Дослідження якості екологічного виховання в практиці початкової школи. - C. 96-103.
  13. Лис В. М. Формы, методы и содержание формирования профессионально-педагогической идентичности у студентов технических университетов. - C. 104-113.
  14. Лук’янченко О. Г. Діяльність бібліотек Луганщини як центрів культосвітньої та ідеологічної роботи у 20-30-их роках ХХ ст.. - C. 114-123 .
  15. Луценко І. В. Система формування дослідницької культури майбутніх учителів у діяльності студенського наукового товариства. - C. 123-130.
  16. Осіпцов А. В. Сутність загальнолюдських цінностей у філософсько-соціологічних дослідженнях. - C. 130-140.
  17. Письменна Н. О. Поняття "ціннісно-смислове ставлення до людини" як науково-педагогічна категорія. - C. 140-151.
  18. Потієнко М. О. Модель формування креативності студента на прикладі педагогічного вищого навчального закладу. - C. 151-159.
  19. Сіданіч І. Л. Етапи розвитку духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі (ХХ – перша чверть ХХІ століття). - C. 160-172.
  20. Скляр П. П., Мальцева Т. Є. Характеристика концептуальних підходів до визначення соціально-професійної суб’єктності майбутніх фахівців соціальної сфери з навчально-функціональними відмінностями. - C. 173-182.
  21. Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання в загальноосвітніх школах України (в кінці ХХ- на початку ХХI століть). - C. 182-189.
  22. Степаненко В. И. Диагностика самооценки подростков, склонных к асоциальному влиянию религиозных культов. - C. 189-197.
  23. Ступіна Є. В. Культурна ідентичність особистості в умовах глобалізації. - C. 198-204.
  24. Сура Н. А. Методика експериментального дослідження в системі професійної іншомовної підготовки немовного ВНЗ. - C. 205-213.
  25. Хмельницька О. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. - C. 213-221.
  26. Чеботарьова І. В. Духовно-моральний аспект формування професійної моделі поведінки майбутнього фахівця у психологічних вітчизняних дослідженнях. - C. 222-229.
  27. Чепіга І. В. Змістовна характеристика сутності почуття громадянськості в учнівської молоді. - C. 229-238.
  28. Черкашина Т. В. Коммуникативная культура преподавателя как субъекта самопознавательной деятельности. - C. 238-250.
  29. Шевчук І. В. Педагогічна сутність дозвілля та дозвіллєвої діяльності. - C. 250-260.
  30. Яковлєва В. А. Особистісно-орієнтована освіта випускників інтернатних закладів як основа формування їх життєвої компетентності. - C. 260-271 .
  31. Вихідні дані.
2014
Вип. 1 (60)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського