Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72664/2021/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми системного підходу в економіці
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo avìacìĭnogo unìversitetu

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Світове господарство і міжнародні економічні відносини

  4. Antoci N. Economic security of the Republic of Moldova in the context of European integration. - C. 5-9.
  5. Економіка та управління національним господарством

  6. Плисенко Г. П. Цифрові тенденції управління людськими ресурсами. - C. 10-14.
  7. Економіка та управління підприємствами

  8. Кифяк В. І., Шелюжак І. Г. Інституційні проблеми корпоративного управління на державних підприємствах. - C. 15-21.
  9. Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка

  10. Бєлоусова Н. В. Соціально-економічний концепт розвитку інклюзивного туризму в регіонах України. - C. 22-28.
  11. Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища

  12. Киртока А. Экологический менеджмент как одна из задач управления развитием экоэкономики в Республике Молдова. - C. 29-33.
  13. Новаковська І. О., Іщенко Н. Ф., Скрипник Л. Р. Проблеми збереження та охорони земель на сучасному етапі. - C. 34-39.
  14. Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика

  15. Черкасов А. В., Антонова Р. А. Дослідження диференціації доходів населення у країнах Європи в період глобалізації. - C. 40-47.
  16. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит

  17. Александрова О. Є., Гринь В. П. Удосконалення обліку витрат виробництва та формування собівартості продукції. - C. 48-53.
  18. Маркетинг

  19. Капінус Л. В., Дунін М. Є., Скригун Н. П. Адаптований метод побудови маркетингових рекламних кампаній просування товарів на онлайн-ринку. - C. 54-63.
  20. Makerska V., Khomenko L., Pimonenko T. Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis. - C. 64-74.
  21. Petropavlovskaya S., Sydorov A. Ethics and neuromarketing. - C. 75-81.
  22. Вихідні відомості.
2021
Вип. 5 (85)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського