Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2022/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Актуальні проблеми вищої школи
- Kurok V., Hritchenko A. Innovation and activity environment of higher education institutions as a leading factor in the creation of innovative student culture. - C. 10-17.
- Тітова О. А., Теловата М. Т. Розвиток підприємницької компетентності здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей. - C. 18-25.
- Тюльпа Т. М. Соціально-психологічні проблеми становлення професійної діяльності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у вітчизняних наукових дослідженнях. - C. 26-32.
- Самодрин А. П., Шакотько В. В. Гуманітарні координати педагогічної освіти. - C. 32-42.
- Кузнецова Г. П., Зенченко Т. Ф., Корчова О. М. Формування академічної доброчесності в процесі підготовки майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 42-50.
- Срібна Ю. А. Сучасний стан змісту технологічної освіти на засадах інтегративного підходу. - C. 51-58.
- Кондратенко Т. В. Прикладні програми у формуванні економічної компетентності майбутніх фахівців. - C. 58-64.
- Шевель Б. О. Економічна складова підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 65-70.
- Шліхта Г. О. Проблематика ціннісно-деонтологічної складової в професійній підготовці майбутніх фахівців ІТ-галузі. - C. 71-77.
- Тітаренко С. А., Сосновенко Н. В., Конопля А. І. Використання відновних практик в освітньому процесі закладу вищої освіти для запобігання конфліктів. - C. 77-85.
- Мілютіна О. К., Чайка О. М. Дуальна форма здобуття вищої освіти: до постановки питання. - C. 86-95.
- Заїка О. Я. Практично-пошуковий етап розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх вихователів, педагогів. - C. 96-105.
- Зінченко А. В., Зінченко В. П. Засоби активізації підготовки майбутніх педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до профорієнтаційної роботи в умовах дистанційного навчання. - C. 105-112.
- Костенко Д. В. Життєстійкість як професійна складова підготовки здобувачів вищої освіти в умовах війни. - C. 113-119.
- Аторіна В. М., Барсуковська Г. П. Особливості викладання педагогіки дошкільної майбутнім вихователям з використанням мультимедійних технологій. - C. 119-126.
- Zhukova T. Application of information technologies in foreign languages teaching. - C. 127-132.
- Бойко Л. К., Самусь Т. В., Гребеник Т. В. Проблема формування професійних компетентностей бакалаврів з електроніки у педагогічний теорії та практиці. - C. 132-137.
- Андросенко А. О. Критерії, показники та рівні розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів трудового навчання і технологій. - C. 137-144.
Розділ 2. Теорія та практика навчання і виховання
- Голуб Н. Б., Горошкіна О. М. Трансформація методу роботи з підручником у контексті компетентнісного підходу. - C. 145-150.
- Гнізділова О. А., Бурсова С. С. Розвиток дрібної моторики дітей дошкільного віку засобами су-джок терапії. - C. 151-157.
- Горошкін І. О. Оцінювання міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів гімназій у компетентнісному вимірі. - C. 157-163.
- Максимова О. О. Проєктна діяльність та робототехніка як провідні напрями STREAM-освіти дітей. - C. 163-169.
- Нritchenko T., Loiuk O. Psychological and pedagogical aspects of the of vocational guidance work organization with primary schoolchildren. - C. 170-177.
- Бутенко Г. О. Вплив туристично-краєзнавчої діяльності на психофізіологічний стан дітей середнього шкільного віку. - C. 177-184.
- Собко В. О. Реалізація змістової лінії "Взаємодіємо усно" початкової мовної освіти на компетентнісних засадах. - C. 184-193.
- Кудря О. В., Рись О. О. Викладання технологій побутової діяльності в Новій українській школі. - C. 193-201.
- Бутенко Г. О., Бабачук Ю. М., Марєєв Я. В. Силові види спорту як засіб підвищення рівня фізичної підготовленості старшокласників. - C. 201-208.
- Бутова В. О. Етимологія та морфологія українських та англомовних прізвищ. - C. 209-219.
- Денисова А. В., Степура А. О. Вибудова та розвиток екосистеми цифрових рішень закладу фахової передвищої освіти. - C. 219-227.
- Плугіна А. П. Психолого-педагогічні особливості взаємовідносин батьків та молодших школярів. - C. 227-233.
- Гречаник С. В., Гречаник Н. І. Мотиваційно-ціннісний компонент емоційно-етичної компетентності молодших школярів. - C. 233-238.
- Горінчой Р. С., Гриценко Л. О. Психолого-педагогічні умови формування художньо-графічних умінь у здобувачів освіти 8 класів на уроках технологій. - C. 238-245.
- Негуляєва А. О. Категорія "математична компетентність" у навчанні іноземних мов. - C. 245-251.
- Бондаренко Т. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу (авторська методика). - C. 251-260.
- Кісь А. В. Педагогічні умови навчання старшокласників декоративно-прикладній творчості. - C. 260-267.
- Єрмак Т. М. Класифікація і зміст лідерських навичок учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 267-273.
- Негрій О. І. Проблеми і перспективи рaннього втручaння в Україні. - C. 273-281.
- Селікова Я. С. Соціально-психологічні механізми взаєморозуміння у підлітковому віці. - C. 281-286.
Розділ 3. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики
- Коренева І. М., Кириєнко О. О. Професійна компетентність вчителя: історико-ретроспективний аналіз. - C. 287-295.
- Zaitseva N. Theoretical basis of the development of bilingual education in the multicultural environment of the USA. - C. 296-304.
- Луценко О. І., Кмець А. М. Роль Глухівського учительського інституту у виникненні та становленні методики навчальних природничих екскурсій (1874-1917). - C. 304-311.
| 2022 | | Вип. 3(2) (50)
|
|
|
|