Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коренева І. М., Мельник О. С. Використання досвіду Європейського Союзу з екологічної безпеки в процесі підготовки майбутніх педагогів. - C. 10-17.
  4. Загородня Л. П. Використання європейського досвіду формування еколого-педагогічної культури в майбутніх вихователів як складника професійного іміджу. - C. 17-28.
  5. Бородієнко О. В. Модель системи розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємства сфери зв’язку. - C. 29-40.
  6. Маринченко Є. О., Ігнатенко Г. В. Інноваційні педагогічні технології в процесі підготовки майбутніх інженерів-викладачів. - C. 40-47.
  7. Павлов Я. В. Професійна підготовка майбутніх офіцерів військових формувань в Україні за міжнародними стандартами: погляд на проблему. - C. 48-56.
  8. Смолюк А. І. Емпіричне дослідження ролі освітнього середовища педагогічного коледжу як чинника професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. - C. 57-64.
  9. Непомняща Г. І. Підготовка вчителя до використання дидактичних засобів у процесі формування математичних понять у молодших школярів. - C. 65-72.
  10. Вєтрова О. Д. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку у вищих навчальних закладах. - C. 73-85.
  11. Гавриляк В. В. Практика вирішення організаційних завдань кафедри як показник рівня її організаційної культури. - C. 85-92.
  12. Золотова С. Г., Міхно С. В. Розвиток навичок іншомовної комунікації студентів та аспірантів. - C. 93-100.
  13. Васенок Т. М., Шелудько І. В. Проектування як засіб формування професійної компетентності майбутніх викладачів спецпредметів ПТНЗ. - C. 101-111.
  14. Максименко Л. О. Проблема перекладацької стратегії в навчанні письмового двостороннього перекладу. - C. 111-121.
  15. Вишник О. О. Шляхи оптимізації процесу формування навички усвідомленого читання в учнів початкових класів. - C. 121-130.
  16. Мозуль І. В. Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в молодших школярів предметної природознавчої компетентності. - C. 130-141.
  17. Вишник О. О. Соціокультурно спрямованe навчання української мови засобами рeгіонального краєзнавчого матeріалу. - C. 142-153.
  18. Данильченко І. Г. Формування еколого-літературної компетентності в студентів у процесі вивчення дисципліни "Дитяча література". - C. 154-165.
  19. Рожі І. Г. Зміст та структура краєзнавчої компетентності майбутніх учителів географії. - C. 166-175.
  20. Лущевська Т. В., Зінченко В.П. Формування в учнів школи-інтернату готовності до професійного самовизначення в процесі виховної роботи. - C. 175-186.
  21. Мілютіна О. К., Кадикова Н. В., Падалка Н. О. Гендерні особливості в процесі міжкультурної комунікації. - C. 187-194.
  22. Гоголь Н. В. Вивчення роману В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" на уроках української літератури. - C. 194-203.
  23. Лозинська С. В., Капусняк Л. В. Моральне виховання дошкільників засобом етичної бесіди за Василем Сухомлинським. - C. 204-213.
  24. Тітаренко С. А., Барсуковська М. В. Психолого-педагогічні умови розвитку моторної сфери дітей раннього віку. - C. 213-223.
  25. Курок О. І., Барсуковська Г. П. Підготовка майбутніх вихователів до організації і проведення піших переходів з дітьми дошкільного віку. - C. 223-234.
  26. Заїка О. Я. Формування знань з музичного мистецтва як умова розвитку художньо-творчих здібностей у майбутніх педагогів. - C. 234-242.
  27. Шульга Л. М. Педагогічні підходи до організації занять із малювання в ДНЗ: традиції та інновації. - C. 243-250.
  28. Таможська І. В. Особливості відбору кандидатур на посади приват-доцентів у період 1863 - 1883 рр. в Університеті Св. Володимира (з досвіду історико-філологічного факультету). - C. 251-258.
  29. Литовченко І. М. Тенденції розвитку корпоративної освіти в сполучених штатах Америки. - C. 259-268.
  30. Лавриченко Н. М. Феномен креативності: психолого-педагогічний погляд. - C. 269-278.
  31. Головко І. О. Причини гальмування розвитку технічної освіти в Англії в ХІХ ст.: соціально-педагогічний аспект. - C. 278-286.
  32. Костецька М. В. Основні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європи та в Україні (кінець ХХ – початок ХХI ст.). - C. 286-295.
  33. Сирова Ю. В. Досвід організації методичної роботи в дошкільних навчальних закладах у 50-х роках ХХ століття. - C. 295-302.
2017
Вип. 2 (34)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського