Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72562:Філол./2019/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Іван Огієнко і сучасна наука та освіта : наук. зб..- Кам'янець-Подільський. Серія, Філологічна Ivan Ogienko i sucasna nauka ta osvita- Титул.
- Зміст.
- Білоусова Т. Погляди Івана Огієнка на неологізацію мови та його роль у становленні української неології. - C. 5-11.
- Bodnarchuk T. Die Rolle der Muttersprache bei dem Fremdsprachenerwerb. - C. 12-16.
- Дзюбак Н. Мовні засоби вираження етикету в епістолярії митрополита Іларіона (Івана Огієнка). - C. 17-22.
- Діяконович І. Деякі мовленнєві закономірності української, російської та англійської мов. - C. 22-26.
- Калинюк Т. Deutsche Phraseologismen mit der national-kulturellen Komponente (auf Beispiel "die Frau"). - C. 27-30.
- Коваленко Н., Коваленко Б. Словник Івана Огієнка як джерело діалектологічних досліджень. - C. 31-35.
- Козак Р. Типологічні та функціональні особливості синтаксичної експресивності порівнянь у мовотворчості Івана Огієнка. - C. 35-41.
- Крецька Ю. Ideen der muttersprachlichen Pflichten von I. Ohijenko im Kontext der modernen Sprachsituation in der Ukraine. - C. 41-45.
- Ладиняк Н. Лексикографічна діяльність Івана Огієнка в контексті сучасних мовознавчих студій. - C. 46-52.
- Лисенко Н., Сінна Л. Світова символістська традиція та архетипна модель світу як детермінанти образу степу в поетичному ідіостилі Т. Осьмачки. - C. 52-56.
- Личук М. Синсемантичні ядерні компоненти в структурі семантико-синтаксичної єдності нечленованих словосполучень. - C. 57-65.
- Марчук Л. Роль Івана Огієнка в становленні української літературної мови в Україні (таблиця милозвучности української мови 1923 року). - C. 65-69.
- Мітроусова Т. Іван Огієнко і Джеймс Джойс: діалог двох культур. - C. 70-75.
- Мозолюк О. Словосполучення зі значенням прямого часу в історичній драмі "Розп’ятий Мазепа" Івана Огієнка. - C. 75-81.
- Монастирська Р., Сірант А. Гендерний аспект лінгвістичних студій І. Огієнка. - C. 81-86.
- Никитюк С. Лінгістичні студії Івана Огієнка. - C. 86-90.
- Поплавська Л. Прикметники-композити в романі "Софія" Лесі Романчук. - C. 91-95.
- Сукаленко Т. Вербальна репрезентація лінгвокультурного типажу "панна" в художньому дискурсі. - C. 96-107.
- Тимкова В. Наукова мова як складова майбутньої професійної діяльності студентів-аграрників (на прикладі досліджень Івана Огієнка). - C. 107-112.
- Федькова І. Синоніми як засіб увиразнення художнього мовлення (на матеріалі роману "Ініціація" Люко Дашвар). - C. 112-115.
- Фоміна Г. В., Литвинюк О. М. Відображення питання "гендеру" у діяльності Івана Огієнка. - C. 116-120.
- Фрасинюк Н. Концепт щастя у філософській містерії Івана Огієнка "До щастя". - C. 121-125.
- Shmyrko O. Berucksichtigung der deutschen Entlehnungen in Ukrainisch in den sprachwissenschaftlichen Werken von I. Ohijenko. - C. 126-132.
- Шутак Л., Навчук Г. Когнітивне термінознавство як відображення антропологічних процесів пізнання та комунікації. - C. 133-139.
- Юносова В. Варіантні родові форми запозичених іменників у наукових студіях Івана Огієнка (на матеріалі "Українського стилістичного словника"). - C. 140-144.
- Яремчук І. М. Внесок Івана Огієнка в розвиток української літературної мови. - C. 145-148.
- Гавадзин О. Українознавчі студії Івана Огієнка. - C. 149-155.
- Гудима Н. Мовленнєва майстерність учителя початкової школи у світлі ідей Івана Огієнка та в умовах НУШ. - C. 155-160.
- Дорож І., Ковальчук А. Реалізація принципу дитиноцентризму в педагогічних ідеях Івана Огієнка. - C. 161-166.
- Ковальчук О. Гуманістичні ідеї виховання особистості в поглядах І. Огієнка. - C. 166-171.
- Кучинська І. Національно-патріотичне та громадянське формування молоді у педагогічній спадщині Івана Огієнка. - C. 171-176.
- Мартіна О. Культура мовлення молодших школярів як показник загальної культури особистості (на основі мовної спадщини Івана Огієнка). - C. 177-181.
- Мєлєкєсцева Н. Ідеї Івана Огієнка в сучасній практиці мовної підготовки вчителя початкових класів. - C. 182-187.
- Московчук Л. Педагогічні умови ефективної організації патріотичного виховання здобувачів початкової освіти у контексті ідей Івана Огієнка та освітніх інновацій. - C. 187-194.
- Насмінчук Г. Сакральна основа роману "Любов і гріх Марії Магдалини" Галини Тарасюк. - C. 194-198.
- Нога Г. Релігійний контекст у розвитку української культури і науки: від Петра Могили до Івана Огієнка. - C. 199-205.
- Олинець Т. Сімейне виховання в контексті педагогічних ідей Івана Огієнка та сучасному освітньому просторі України та США. - C. 206-211.
- Пентилюк М., Гайдаєнко І. Соціально-педагогічні вимоги до виховання мовної особистості підлітка. - C. 212-221.
- Третяк Н. Національно-патріотичне виховання молодших школярів у контексті наукової спадщини І. Огієнка. - C. 222-228.
- Франчук Т., Іванюк І. Проблеми управління розвитком громадянської освіти через призму засадничих позицій Івана Огієнка. - C. 228-236.
- Шулик П. Давньоєврейські переклади Священного Писання. - C. 236-240.
- Громик Л. Іван Огієнко як дослідник історії української церкви у персоналіях (на матеріалі праці "Преподобний Іов Почаївський"). - C. 241-247.
- Загоруйко Н. Публіцистичний дискурс епістолярію Івана Світличного. - C. 247-251.
- Зданюк Т. Literarische Übersetzung als interkulturelles Interaktionsmittel. - C. 252-256.
- Каспіч Г. Мотивні коди митця та мистецтва у драматичних творах Валерія Герасимчука. - C. 257-263.
- Kruk A. Fate phenomenon in Ivan Ohiienko’s philosophy. - C. 264-267.
- Лаврова А. Громадянська війна в Україні очима Михайла Булгакова. - C. 267-273.
- Меленчук О. З історії шевченкознавства на Північній Буковині у міжвоєнний період: національно-політичний аспект. - C. 274-282.
- Починок Л. Життєва філософія як засіб самовикриття героя. - C. 283-286.
- Райбедюк Г. Феномен пасіонарності Івана Огієнка та Василя Стуса: типологічні аспекти. - C. 287-293.
- Рева Л. К. Широцький як представник української культури. Його "Церковні стародруки" в часописі "Книгар". - C. 294-303.
- Хохель Д. Реалізація ідеї безперервності культурної традиції у творенні авторського міфу в оповіданні Урсули Вернон "Дружини-джакалопи". - C. 304-307.
- Бернадська Н. Інтелектуальний роман у творчості Ольги Мак. - C. 308-314.
- Джурбій Т. Художньо-біографічна проза Миколи Мачківського. - C. 314-318.
- Кутова С. Художнє втілення образів людей з особливими потребами та їхньої інтеграції в суспільство у прозі О. Радушинської. - C. 319-325.
- Нікітова І., Швець Т. Моделювання морально-етичної проблематики у творчості Віталія Мацька. - C. 325-332.
- Олійник Л. Художній світ поезії Герася Соколенка. - C. 332-338.
- Рарицький О. Творчість Івана Прокоф’єва: інтертекстуальний аспект. - C. 338-345.
- Тимченко А. Звукопис казок Володимира Свідзінського. - C. 345-348.
- Марчук Л. Категорія оцінки в сучасній українській мові. - C. 349-352.
- Наші автори. - C. 353-356.
- Вихідні дані.
| 2019 | | Вип. 16
|
|
|
|