Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Філол./2013/4.12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Серія, Філологічні науки
Naukovyi visnyk Mykolaivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. О. Sukhomlynskoho. Filolohichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко Л. Г. Релігійні мотиви в поезії Євгена Маланюка. - C. 6–8.
  4. Анісімова Н. П. "Зелена казка" Петра Мідянки: натурфілософські мотиви лірики. - C. 8–15.
  5. Анненкова Е. С. Любовь как свойство бытия в художественном мире И. Тургенева и И. Бунина. - C. 16–23.
  6. Бойчук А. Р. Еволюція вітчизняної літератури для дітей. - C. 24–29.
  7. Бондар Л. О. Переосмислення канону драматургічного персонажа у п’єсах Ярослава Верещака. - C. 30–37.
  8. Веретюк Т. В. Образ матері у поетичній спадщині Ігоря Муратова. - C. 37–40.
  9. Віннікова Н. М. Українські містифіковані пародисти в еміграції. - C. 40–44.
  10. Водяна П. М. Своєрідність строфіки поезії І. Франка. - C. 44–47.
  11. Горенко І. В. Осмислення жанрової природи оповідей рабів у літературознавчих дослідженнях США II пол. XX століття. - C. 47–52.
  12. Григоренко І. В. Структура епістолярію Андрія Малишка (фонд Максима Рильського). - C. 52–55.
  13. Грищенко О. В. Крізь простори часу: до проблеми історичної пам’яті в романі "Музей покинутих секретів" О. Забужко. - C. 55–59.
  14. Гураль Г. Й. Про один зразок колективного маскування в прозі Івана Франка (на матеріалі сатиричного оповідання "Задля празника"). - C. 60–63.
  15. Гурдуз А. І. Літературно-мистецька вампіріада другої половини ХХ – першого десятиліття ХХІ століть: інтрига переосмислення. - C. 64–72.
  16. Данильчук О. М. Синтез документального і белетристичного модусів як особливість художньої манери Артура Хейлi. - C. 72–75.
  17. Доценко Н. В. Комунікативні структури у романах Патріка Модіано. - C. 75–78.
  18. Драпак Г. Б. Динаміка і шляхи розвитку теорій читацького відгуку у ХХ столітті. - C. 79–85.
  19. Икитян Л. Н. Мыслительный эксперимент как провокационная форма художественного познания. - C. 85–90.
  20. Інденко Н. О., Шутько О. О. Психоаналіз – провідний прийом постмодерністської гри в романі Т. Фіндлі "Пілігрим". - C. 91–93.
  21. Йолкіна Л. В. Українська поезія XVI ст. у рецепції Володимира Перетца. - C. 93–97.
  22. Карпов И. П. "Мои утраченные годы" (А. С. Пушкин поэт революции). - C. 98–104.
  23. Кіраль С. С. "Найвища посада на землі – бути чесною людиною, бо це найтяжче": до історії публікації роману Р. Андріяшика "Люди зі страху". - C. 105–113.
  24. Комаров С. А. Фельетонистика Е. П. Петрова: тематическая палитра и жанровые доминанты. - C. 113–118.
  25. Краснощок В. В. Літературознавчий портрет Лесі Українки в есеїстиці Євгена Маланюка. - C. 119–123.
  26. Кремінь Т. Д. Жанрово-стильові особливості "героїчних віршів" уманського священика Івана в контексті розвитку жанру віршованої хроніки. - C. 123–128.
  27. Крупка В. П. Полісемантичність концептів "скеля" і "камінь" у поезії Володимира Забаштанського. - C. 128–131.
  28. Куцевол О. В. Образ жінки-стратега в романі Юрія Шовкопляса "Інженери". - C. 131–135.
  29. Лукьяненко Д. В. Роман "Ґудзик" Ірен Роздобудько: спроба філософсько-психологічного потрактування життєвої драми. - C. 135–140.
  30. Мариненко Ю. В. Біблійні образи в українській прозі 40-х років ХХ ст.. - C. 140–145.
  31. Марчук К. А. Літописне оповідання з погляду наратології. - C. 146–149.
  32. Меншій А. М. Ґендерні стереотипи у творчості М. Коцюбинського та М. Івченка. - C. 150–155.
  33. Михида С. П. В. Винниченко: динаміка становлення особистості. - C. 155–161.
  34. Настасюк Ю. С. Сакральні домінанти в поезії Ліни Костенко. - C. 161–164.
  35. Нестелєєв М. А. Самотність і свобода у прозі Кобо Абе. - C. 164–166.
  36. Новик О. П. Генеза художньої образності поезії Дмитра Ознобішина. - C. 167–170.
  37. Останіна Г. Г. Східний світ у художньому моделюванні Пантелеймона Куліша. - C. 170–174.
  38. Панова Н. Ю. Общественные, социокультурные и литературные тенденции в Англии на рубеже XIX–XX веков. - C. 175–180.
  39. Перенчук О. З. Детективний жанр: процес читання. - C. 180–184.
  40. Петренко Т. С. Особливості жанрової форми роману "Замок над Водаєм" Сергія Домазара. - C. 184–189.
  41. Підопригора С. В. Іронічний дискурс в повісті "Депеш мод" С. Жадана. - C. 190–194.
  42. Полішученко І. О. Баладний жанр у творчості Степана Руданського і Андрія Малишка. - C. 195–200.
  43. Розмариця С. А. Творчість Пилипа Капельгородського як історико-літературна проблема. - C. 200–204.
  44. Савич В. І. Життєві й мистецькі обрії Романа Кухаря (Р. Володимира). - C. 204–209.
  45. Смушак Т. В. Фактуальність і фікціональність у світлі творчого мислення Наталени Королевої та Ірен Немировськи (на матеріалі автобіографічної повісті "Без коріння" та автобіографічного роману "Вино самотності"). - C. 209–214.
  46. Станчевская Т. С. Синтез документального и художественного начал в повести Лидии Чарской "Записки институтки". - C. 215–219.
  47. Старовойт Л. В. Образ сучасника у творчому доробку Анатолія Малярова. - C. 219–222.
  48. Урись Т. Ю. Національний модус у поетичному доробку Ігоря Павлюка (на матеріалі збірки "Бунт"). - C. 223–226.
  49. Фесенко Є. В. Екфраза: специфіка визначення та особливості функціонування. - C. 227–229.
  50. Філатова О. С. Художні експерименти В. Винниченка: конфлікт духовного й тілесного. - C. 230–235.
  51. Царук А. П. Художнє осмислення влади речей у романі А. Мороза "Четверо на шляху". - C. 235–240.
  52. Цепкало Т. О. Міфологема місяця в поезіях Богдана Лепкого й Олександра. - C. 240–246.
  53. Шимчишин М. М. Зображення урбаністичної суб’єктності в романах письменників гарлемського ренесансу (Р. Фішер "Мури єрихону", Л. Г’юз "Сміх крізь сльози", В. Термен "Чим чорніша чорниця…", К. Маккей "Додому до Гарлема"). - C. 246–253.
  54. Широкова В. В. Поэтика имени в повести М. Кузмина "Приключения Эме Лебефа". - C. 254–259.
  55. Юрчук О. О. Українські письменники проти колоніалізму: крутійство. - C. 260–262.
  56. Янкова М. А. Біблійні мотиви та національна ідея в поемі Ю. Ґудзя "Барикади на хресті": інтертекстуальне прочитання. - C. 262–267.
  57. Яровенко Т. С. Дебютний період творчості В. Винниченка в критичній рецепції сучасників. - C. 267–271.
  58. Ярославський І. Г. Образ героя-розповідача в романі Ліни Костенко "Записки українського самашедшого". - C. 272–275.
  59. Filippyeva T. I. The mystery of Christina Rossetti. - C. 275–278.
  60. Відомості про авторів. - C. 279–281.
2013
№ 4.12 (96)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського