Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімова Н. Залежність результату розуміння від специфіки Інтернет-тексту. - C. 5-10.
  4. Атаманчук Н. Дослідження мотивів навчання студентів першого та четвертого курсів педагогічного ЗВО. - C. 11-17.
  5. Барінова Л. Особливості проблемних ситуацій та дій з організації життя у психологів. - C. 18-22.
  6. Ізвекова О. Особливості реактивної та особистісної тривожності у осіб з різним ступенем алекситимії. - C. 23-28.
  7. Коваленко-Кобилянська І. Геронтоосвіта: специфіка та проблеми. - C. 28-32.
  8. Литвиненко О. Взаємовплив окремих особистісних потенціалів та здоров’я особистості. - C. 33-38.
  9. Максименко Ю., Матохнюк Л. Порівняльний аналіз освітнього процесу в країнах Євросоюзу щодо застосування інформаційних технологій. - C. 39-44.
  10. Мельничук І. Психологічні особливості та етапи становлення партнерських взаємостосунків. - C. 44-49.
  11. Мельничук С. Соціально-психологічні особливості становлення впевненості у собі в умовах навчання у вищій школі. - C. 49-53.
  12. Найдьонова Г., Зацепіна Т. Особливості психосексуального розвитку дітей шкільного віку з розумовою відсталістю. - C. 54-59.
  13. Павлущенко Н., Шаповалова О., Вертель А. Прогностичні перспективи професійно-педагогічної підготовки вчителя в умовах управління якістю освітніх послуг. - C. 60-64.
  14. Проскурняк О. Особливості набуття досвіду спілкування в учнів молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 65-70.
  15. Соколова Г. Соціальна компетентність особистості як провідна психологічна проблема. - C. 71-75.
  16. Фурман В., Пантюхіна Ю. Психологічні аспекти стресу у діяльності підприємця-початківця. - C. 75-80.
  17. Циганчук Т., Черкасова А. Феномен патріотизму в уявленнях українців. - C. 80-84.
  18. Черножук Ю. Інтелект шахістів: диференційний аналіз. - C. 85-90.
  19. Шевцова О. Професійна Я-концепція як метарезультат розвитку аутопсихологічної компетентності майбутніх фахівціви. - C. 91-95.
  20. Щамбура Ю. Дослідження особливостей булінгу серед підлітків з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу. - C. 96-103.
  21. Щербакова О. Психологічні особливості учнів основної школи з різними проявами шкільної тривожності. - C. 104-111.
  22. Лукіна Н. Дослідження процесу саморозвитку у структурі ціл ьової спрямованості перфекційної особистості. - C. 112-116.
  23. Руда Н., Саковська В. Особливості булінгу у дітей молодшого шкільного віку. - C. 117-121.
2018
№ 2 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського