Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2014/2.13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Максименко С. Д. Генетико-моделюючий метод дослідження особистості. - C. 8-16.
- Бабаян Ю. О., Грішман Л. О. Особливості психологічної готовності військовослужбовців до дій в екстремальних умовах. - C. 17-21.
- Бабаян Ю. О., Нор К. Ф. Структура рефлексивної компетентності викладача вищої школи. - C. 22-26.
- Бондар К. В. Аналіз філософсько-психологічних підходів до визначення поняття "тілесності". - C. 27-32.
- Бригадир М. Б. Психологічне проектування при формуванні психологічної готовності студентів до професійної діяльності. - C. 33-38.
- Ващенко І. В., Кондрацька Л. В. Соціально-психологічна діяльність з підлітками "групи ризику". - C. 39-46.
- Гончарова Л. А. Дослідження психологічних чинників творчої активності людей похилого віку. - C. 47-51.
- Дроботун О. С. Емоційно-ціннісне ставлення підлітків до особистісного здоров’я. - C. 52-56.
- Євдокимова Н. О. Тенденції формування суб’єктності майбутніх правників у вищому навчальному закладі. - C. 57-61.
- Євдокимова Н. О., Партенадзе О. В., Біда А. М. Моделювання розвитку професійно важливих якостей майбутнього психолога у сфері тренінгових технологій. - C. 62-67.
- Задіранова Г. В. Теоретико-методологічні підстави концепції формування антиципації професійного майбутнього педагога. - C. 68-74.
- Зливков В. Л. Термінологічні аспекти використання поняття "автентичність" у сучасній психологічній науці. - C. 75-79.
- Кашекова О. П. Вплив вікових особливостей на формування мотивації успіху молоді. - C. 80-85.
- Корнюх А. О. Порівняння домінуючих установок жінок-українок, що перебувають у міжнаціональному та мононаціональному шлюбах. - C. 86-91.
- Кочкурова О. В. Особливості духовного розвитку особистості майбутнього педагога. - C. 92-95.
- Кулікова А. О. Гендерні особливості трансформації "Я" – образу у структурі "Я – концепції". - C. 96-101.
- Кучманич І. М., Сіра К. Ю. Взаємозв’язок зрілості особистості з усвідомленістю факту батьківства. - C. 102-107.
- Лановенко І. І. Соціально-психологічні підґрунтя проектування юридичної освіти у сучасних умовах реформування вищої школи. - C. 108-113.
- Литвиненко І. С. Особливості сучасної професійної підготовки психологічних кадрів до роботи у закладах освіти. - C. 114-121.
- Лукомська С. О. Поняття "ідентичність" й "автентичність" у сучасній зарубіжній психології. - C. 122-126.
- Льовочкіна А. М. Моделювання розвитку екологічної культури студентської молоді. - C. 127-131.
- Максименко К. С. Личностно ориентированная психотерапия Санкт-Петербургской (Ленинградской) психотерапевтической школы. - C. 132-139.
- Манилов И. Ф. Словесное психотерапевтическое внушение: возможности усовершенствования. - C. 140-145.
- Матвиенко О. В. Самоопределение молодежи в выборе приоритетов жизненного пути. - C. 146-150.
- Михальченко H. В. Патріотична рефлексія як новоутворення молодшого шкільного віку. - C. 151-155.
- Мороз Р. А. Емпіричне дослідження формування "образу Я" у дітей старшого дошкільного віку. - C. 156-160.
- Мул С. А. Формування психологічної готовності офіцерів до прикордонної діяльності. - C. 161-166.
- Невідома Я. Г. Особливості впливу культури на економічну поведінку людей. - C. 167-171.
- Онуфриева Л. А. Теоретический анализ проблемы становлення самосознания будущих специалистов социономических профессий. - C. 172-178.
- Партенадзе О. В. Тренинговая технология деятельности психологической службы высшего учебного заведения. - C. 179-185.
- Руда Н. Л. Інтерес до політики у молоді з потенціалом політичного лідерства. - C. 186-190.
- Сафін О. Д., Кузьменко Ю. В. Тeoрeтичні пiдxoди дo прoблeми взаємин тa ocoбливocтeй взaємoдiї людини i прирoди. - C. 191-195.
- Сивогракова З. А. Аналіз методологічних підходів щодо психолого-педагогічного сприяння розвитку компетентності майбутнього фахівця. - C. 196-200.
- Соловйов О. М. Гендерні особливості уявлень про самоактуалізацію особистості. - C. 201-204.
- Терещенко А. М. Оптимізм, песимізм і здоров’я особистості. - C. 205-208.
- Турбан В. В. Філософія життя й екзистенціалізм. - C. 209-215.
- Хміляр О. Ф. Психологічна структура кодування, передачі і декодування повідомлень у системі "людина-людина". - C. 216-222.
- Хомуленко Б. В. Характеристика рольових профілів особистості психолога. - C. 223-227.
- Худякова В. І. Механізми соціальної перцепції у професійній інтеракції керівників закладів освіти. - C. 228-234.
- Царькова О. В. Почуття провини як глибинний психологічний компонент у батьків дітей з психофізіологічними вадами. - C. 235-240.
- Чугуєва І. Є. Психологічні особливості професійної діяльності фахівців атомної енергетики. - C. 241-245.
- Швалб Ю. М. Логико-психологический анализ развития категории деятельности. - C. 246-251.
- Шевченко В. В., Моспаненко І. П. Синдром емоційного вигоряння працівників освіти. - C. 252-257.
- Шевченко К. О. Педагогічна фасилітація у контексті професійної компетентності вчителя. - C. 258-263.
- Шевчук О. С., Шевчук С. П. Соціальна відповідальність як складова професійної підготовки майбутнього психолога. - C. 264-268.
- Шилова Н. І. Формування спрямованості особистості до поставлених цілей (на матеріалі туристичної діяльності). - C. 269-273.
- Яланська С. П., Лутфуллін В. С. Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання. - C. 274-279.
- Відомості про авторів. - C. 280-281.
- Contributors. - C. 282-283.
| 2014 | | № 2.13 (109)
|
|
|
|