Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Психол.н./2014/2.13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Генетико-моделюючий метод дослідження особистості. - C. 8-16.
  4. Бабаян Ю. О., Грішман Л. О. Особливості психологічної готовності військовослужбовців до дій в екстремальних умовах. - C. 17-21.
  5. Бабаян Ю. О., Нор К. Ф. Структура рефлексивної компетентності викладача вищої школи. - C. 22-26.
  6. Бондар К. В. Аналіз філософсько-психологічних підходів до визначення поняття "тілесності". - C. 27-32.
  7. Бригадир М. Б. Психологічне проектування при формуванні психологічної готовності студентів до професійної діяльності. - C. 33-38.
  8. Ващенко І. В., Кондрацька Л. В. Соціально-психологічна діяльність з підлітками "групи ризику". - C. 39-46.
  9. Гончарова Л. А. Дослідження психологічних чинників творчої активності людей похилого віку. - C. 47-51.
  10. Дроботун О. С. Емоційно-ціннісне ставлення підлітків до особистісного здоров’я. - C. 52-56.
  11. Євдокимова Н. О. Тенденції формування суб’єктності майбутніх правників у вищому навчальному закладі. - C. 57-61.
  12. Євдокимова Н. О., Партенадзе О. В., Біда А. М. Моделювання розвитку професійно важливих якостей майбутнього психолога у сфері тренінгових технологій. - C. 62-67.
  13. Задіранова Г. В. Теоретико-методологічні підстави концепції формування антиципації професійного майбутнього педагога. - C. 68-74.
  14. Зливков В. Л. Термінологічні аспекти використання поняття "автентичність" у сучасній психологічній науці. - C. 75-79.
  15. Кашекова О. П. Вплив вікових особливостей на формування мотивації успіху молоді. - C. 80-85.
  16. Корнюх А. О. Порівняння домінуючих установок жінок-українок, що перебувають у міжнаціональному та мононаціональному шлюбах. - C. 86-91.
  17. Кочкурова О. В. Особливості духовного розвитку особистості майбутнього педагога. - C. 92-95.
  18. Кулікова А. О. Гендерні особливості трансформації "Я" – образу у структурі "Я – концепції". - C. 96-101.
  19. Кучманич І. М., Сіра К. Ю. Взаємозв’язок зрілості особистості з усвідомленістю факту батьківства. - C. 102-107.
  20. Лановенко І. І. Соціально-психологічні підґрунтя проектування юридичної освіти у сучасних умовах реформування вищої школи. - C. 108-113.
  21. Литвиненко І. С. Особливості сучасної професійної підготовки психологічних кадрів до роботи у закладах освіти. - C. 114-121.
  22. Лукомська С. О. Поняття "ідентичність" й "автентичність" у сучасній зарубіжній психології. - C. 122-126.
  23. Льовочкіна А. М. Моделювання розвитку екологічної культури студентської молоді. - C. 127-131.
  24. Максименко К. С. Личностно ориентированная психотерапия Санкт-Петербургской (Ленинградской) психотерапевтической школы. - C. 132-139.
  25. Манилов И. Ф. Словесное психотерапевтическое внушение: возможности усовершенствования. - C. 140-145.
  26. Матвиенко О. В. Самоопределение молодежи в выборе приоритетов жизненного пути. - C. 146-150.
  27. Михальченко H. В. Патріотична рефлексія як новоутворення молодшого шкільного віку. - C. 151-155.
  28. Мороз Р. А. Емпіричне дослідження формування "образу Я" у дітей старшого дошкільного віку. - C. 156-160.
  29. Мул С. А. Формування психологічної готовності офіцерів до прикордонної діяльності. - C. 161-166.
  30. Невідома Я. Г. Особливості впливу культури на економічну поведінку людей. - C. 167-171.
  31. Онуфриева Л. А. Теоретический анализ проблемы становлення самосознания будущих специалистов социономических профессий. - C. 172-178.
  32. Партенадзе О. В. Тренинговая технология деятельности психологической службы высшего учебного заведения. - C. 179-185.
  33. Руда Н. Л. Інтерес до політики у молоді з потенціалом політичного лідерства. - C. 186-190.
  34. Сафін О. Д., Кузьменко Ю. В. Тeoрeтичні пiдxoди дo прoблeми взаємин тa ocoбливocтeй взaємoдiї людини i прирoди. - C. 191-195.
  35. Сивогракова З. А. Аналіз методологічних підходів щодо психолого-педагогічного сприяння розвитку компетентності майбутнього фахівця. - C. 196-200.
  36. Соловйов О. М. Гендерні особливості уявлень про самоактуалізацію особистості. - C. 201-204.
  37. Терещенко А. М. Оптимізм, песимізм і здоров’я особистості. - C. 205-208.
  38. Турбан В. В. Філософія життя й екзистенціалізм. - C. 209-215.
  39. Хміляр О. Ф. Психологічна структура кодування, передачі і декодування повідомлень у системі "людина-людина". - C. 216-222.
  40. Хомуленко Б. В. Характеристика рольових профілів особистості психолога. - C. 223-227.
  41. Худякова В. І. Механізми соціальної перцепції у професійній інтеракції керівників закладів освіти. - C. 228-234.
  42. Царькова О. В. Почуття провини як глибинний психологічний компонент у батьків дітей з психофізіологічними вадами. - C. 235-240.
  43. Чугуєва І. Є. Психологічні особливості професійної діяльності фахівців атомної енергетики. - C. 241-245.
  44. Швалб Ю. М. Логико-психологический анализ развития категории деятельности. - C. 246-251.
  45. Шевченко В. В., Моспаненко І. П. Синдром емоційного вигоряння працівників освіти. - C. 252-257.
  46. Шевченко К. О. Педагогічна фасилітація у контексті професійної компетентності вчителя. - C. 258-263.
  47. Шевчук О. С., Шевчук С. П. Соціальна відповідальність як складова професійної підготовки майбутнього психолога. - C. 264-268.
  48. Шилова Н. І. Формування спрямованості особистості до поставлених цілей (на матеріалі туристичної діяльності). - C. 269-273.
  49. Яланська С. П., Лутфуллін В. С. Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання. - C. 274-279.
  50. Відомості про авторів. - C. 280-281.
  51. Contributors. - C. 282-283.
2014
№ 2.13 (109)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського