Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бабенко К. П. Активізація навичок монологічного мовлення студентів молодших курсів неспеціальних факультетів шляхом застосовування англомовного художнього тексту. - C. 9-14.
- Березовська Л. І. Формування професійно-спрямованого мовлення у структурі фахової підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 15-20.
- Біда О. А., Кузьмінський А. І., Кучай Т. П., Кучай О. В., Сулим О. І. Професійна позиція фахівця щодо здійснення англомовної освіти у сучасній українській початковій школі. - C. 21-25.
- Білик Р. М. Гендерний підхід як умова підготовки майбутніх соціальних педагогів до гендерної соціалізації вихованців закладів інтернатного типу. - C. 26-31.
- Бірюк С. В., Семерджян М. Г., Бірюк В. В. Багатофункціональна підготовка стрибунів у висоту в річному макроциклі. - C. 32-36.
- Будак В. Д. Патріотичне виховання молоді в глобалізаційний вік: зарубіжний досвід. - C. 37-40.
- Булгару Н. Б. Технологія викладання німецької мови в умовах використання різних моделей дистанційного навчання. - C. 41-46.
- Гао Мін Сутність вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 47-50.
- Горошкіна О. М. Оновлення змісту методичної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до реалізації компетентнісного підходу. - C. 51-56.
- Грицак Н. Р. Реалізація компаративної лінії у підручниках і посібниках із зарубіжної літератури для вищої школи. - C. 57-62.
- Гуань Юе Основні чинники сучасної вокально-виконавської підготовки студе нтів згідно структури національного менталітету в контексті українських співацьких традицій. - C. 63-68.
- Заскалета С. Г. Тенденції професійної підготовки фахівців педагогічного профілю: застосування міжпредметних зв'яків. - C. 69-72.
- Кардаш І. М. Формування емоційно-образної сторони мовлення старших дошкільників засобами театралізації. - C. 73-76.
- Карсканова С. В. Психологічне благополуччя майбутнього логопеда як основа фахової підготовки. - C. 77-81.
- Костюк С. С. Лінгвокультурологічний компонент мовної підготовки іноземних студентів у процесі навчання української мови. - C. 82-87.
- Кузьменко В. В., Чух Г. П. Суперечливість тенденцій розвитку післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін півдня України в 1959–1984 рр.. - C. 88-92.
- Курчатова А. В. Сучасна українська сім'я та її погляди на формування патріотизму в дітей старшого дошкільного віку. - C. 93-99.
- Леврінц М. І. Онтологія проблеми фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США. - C. 100-106.
- Малишева Л. С. Соціальний розвиток підлітків з обмеженими можливостями: ресурси інклюзивної освіти. - C. 107-111.
- Міленіна Г. С. Забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти на засадах нової української школи засобами квест-технології. - C. 112-116.
- Набатов С. М. Проблема визначення "професійної підготовки майбутніх фахівців театрального мистецтва" у котексті компаративного дослідження. - C. 117-123.
- Нагорна О. В. Методика діагностики та моніторингу інклюзивної готовності педагогів. - C. 124-128.
- Никифорчук-Падура І. А. Особливості діагностування готовності педагогів закладів позашкільної освіти до взаємодії з батьками. - C. 129-133.
- Олексюк О. Є. Формування та розвиток у студентів університету лідерських якостей у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. - C. 134-138.
- Паршук С. М. Підготовка майбутніх учителів до формування національної свідомості у здобувачів початкової освіти. - C. 139-142.
- Попова Л. О. Особливості організації самостійної роботи учнів ліцею з української мови. - C. 143-148.
- Продан Л. А. Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів у системі уроків в педагогічній концепції В. О. Сухомлинського. - C. 149-153.
- Пустовойченко Д. В. Професійна мобільність як складова полікультурної компетентності майбутніх психологів під час вивчення іноземної мови. - C. 154-158.
- Раковська М. А. Ціннісні орієнтації особистості майбутнього вчителя іноземної мови в системі освітнього процесу. - C. 159-164.
- Рогальська-Яблонська І. П., Корінна Г. О. Правова соціалізація вихованців закладів інтернатного типу: сутність та особливості. - C. 165-170.
- Романчук Н. О., Майборода О. В., Романчук Н. О. Сучасні теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх інженерів у вищих технічних закладах освіти. - C. 171-175.
- Руденко Ю. А. Компоненти професійно-методичної спрямованості культуромовної особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 176-181.
- Рускуліс Л. В. Когнітивно-комунікативний підхід у методичній системі формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 182-187.
- Садовенко С. Г. Формування організаційно-педагогічних умов підготовки та розвитку психолого-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін технічного коледжу. - C. 188-192.
- Сидоренко О. Л. Приватна і громадська ініціатива в розвитку вищої школи країн Європи та Америки. - C. 193-198.
- Січко І. О. Компетентнісний підхід до еколого-природничої підготовки майбут ніх педагогів у вимірах вимог сталого розвитку. - C. 199-204.
- Слижук О. А. Система вивчення підлітками сучасної української поезії: методико-літературний підхід. - C. 205-210.
- Староста В. І. Основні компоненти структури готовності студентів до професійної діяльності. - C. 211-216.
- Степаненко В. І. Об'єкт-суб'єктний компонент системи профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 217-223.
- Степанова Д. В. Компонентно-структурний аналіз професійно-дипломатичного спілку вання майбутніх фахівців із міжнародних економічних відносин. - C. 224-228.
- Тесленко С. О. До проблеми формування комунікативної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. - C. 229-234.
- Цуркан М. В. Роль мови у процесах гуманізації, гуманітаризації та демократизації вищої медичної освіти. - C. 235-241.
- Чжан Чун Методичний аспект формування акмеологічної культури майбутніх учителів музики у процесі співацького навчання. - C. 242-246.
- Чумаченко О. Ю., Козубенко О. С. Педагогічні особливості використання інноваційних технологій біомеханіки у тренувальному процесі спортсменів єдиноборців. - C. 247-250.
- Шестакова Т. В. Особливості впровадження коучінгу в підготовці вчителів початкових класів. - C. 251-256.
- Янс Інши Формування вокально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва – психолого-педагогічна проблематика. - C. 257-262.
- Якименко П. В. Формування технологічної готовності майбутніх учителів іноземної мови до профільного навчання старшокласників засобами інноваційних технологій. - C. 263-266.
- Яремчук Н. В., Тиршу В. В. Творчість І. Драча в контексті розвитку сучасного літературного компаративізму. - C. 267-271.
- Малежика П. М. Вебінар як форма організації практико-технічної підготовки майбутніх IT-фахівців. - C. 272-277.
- Василенко Л. І. Рівнева характеристика збагачення словника молодших дошкільників у процесі фізичного виховання. - C. 278-282.
| 2019 | | № 4 (67)
|
|
|
|