Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2018/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Айзікова Л. В. Підготовка студентів до професійної комунікативної мобільності в мультикультурному середовищі. - C. 7-11.
  4. Аксьонова О. В. Організація самостійної роботи курсантів при компетентнісно орієнтованій освіті. - C. 12-17.
  5. Андрійченко Г. І., Бугаєвський І. І. Конфлікти та їх профілактика як умова успішної інтеграції студентської молоді в суспільство. - C. 17-22.
  6. Булик А. Г. Technologies of interaction between teachers and students in the context of the formation of amicable relationships. - C. 23-26.
  7. Будак В. Д., Вдовиченко Р. П. Алгоритм системного підходу до побудови моделі формування ціннісних орієнтацій студентської молоді в освітньому просторі університету. - C. 27-33.
  8. Будак В. Д., Олексюк О. Є. Особливості студентської молоді як суб’єкта освітнього простору університету. - C. 34-42.
  9. Вітюк А. В., Нужна Н. В. Деякі евристичні методи навчання вищої математики. - C. 42-47.
  10. Галущак І. В. Критеріальний підхід до формування правової компетентності майбутніх економістів. - C. 47-52.
  11. Кропочева Н. В. Еріка Гартманн – дослідник діяльності В. О. Сухомлинського в Німеччині: ідеї педагогіки добра в діяльності дослідниці 2003–2010 рр. - C. 53-56.
  12. Кузьмінський А. В., Біда О. А. Фундаменталізація вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників. - C. 57-60.
  13. Кучай Т. П., Кучай О. В. Теоретичні засади професійної культури майбутніх фахівців. - C. 61-63.
  14. Кушнір Н. В. Самоосвіта як педагогічна умова формування професійної культури майбутніх фахівців економічних спеціальностей. - C. 64-68.
  15. Мельник Н. В. Емоційний розвиток особистості як основа формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. - C. 69-74.
  16. Мхитарян О. Д., Олійник О. В. Особливості використання технології веб-квесту на уроках української літератури. - C. 75-81.
  17. Павелків К. В. Факторний аналіз педагогічних умов іншомовної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету. - C. 82-87.
  18. Паршук С. М. Формування загальнокультурної грамотності учнів початкових класів засобами трудового навчання та образотворчого мистецтва. - C. 87-90.
  19. Плужнік А. В. Виховання іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 91-96.
  20. Прохорова О. В. Комп’ютерні технології як компонент викладання східних мову педагогічному вузі. - C. 97-101.
  21. Пустовойченко Д. В. Формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх психологів засобами іноземної мови як один з пріоритетних напрямків професійної підготовки. - C. 102-106.
  22. Рогальська-Яблонська І. П., Рогальська Н. В. Соціалізація вихованців закладу інтернатного типу в аспекті їхньої готовності до сімейного життя. - C. 107-113.
  23. Рогачко-Островська М. С. Модель підготовки майбутніх вихователів здо до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку. - C. 114-119.
  24. Романчук Н. О., Романчук Н. І. Компетентнісний підхід в освіті: концепції, суть, зміст. - C. 119-122.
  25. Романчук Н. О., Майборода О. В. Концептуальні засади формування математичних компетентностей студентів вищих технічних закладів освіти. - C. 123-127.
  26. Русалкіна Л. Г. Критеріальний підхід до англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів. - C. 128-131.
  27. Саблук О. О. Модель формування професійної компетентності майбутніх агентів комерційної діяльності в агроекономічних коледжах. - C. 132-138.
  28. Ситченко А. Л. Ідеї В. О. Сухомлинського у контексті продуктивного навчання літератури. - C. 138-142.
  29. Скиба Ю. А. Державні вимоги до професійних компетентностей асистентів (випускників) закладів вищої освіти Австралії. - C. 143-148.
  30. Смірнова О. І. Доцільність використання сучасних інформаційних технологій у процесі навчання іноземній мові. - C. 149-154.
  31. Сніца Т. Є. Особливості підготовки перекладачів у вищих військових навчальних закладах. - C. 154-157.
  32. Староста В. І. Деякі аспекти освітньої міграції в Україні. - C. 157-165.
  33. Степаненко О. О. Передумови становлення тьюторства в університетах Великої Британії. - C. 166-172.
  34. Тіхоміров А. І., Тупєєв Ю. В., Семерджян М. Г. Сучасні наукові проблеми здоров’я і фізичного розвитку студентів. - C. 172-177.
  35. Тупєєв Ю. В., Тіхоміров А. І., Козубенко О. С., Усатюк Г. Ф. Аналіз кінематичних характеристик спеціальної підготовки веслувальників на байдарках і каное в тренувальному макроциклі при використанні тренажера Concept-2. - C. 178-183.
  36. Туртаєв Ю. В., Глущенко В. С. Роль куратора навчальної групи з питань патріотичного виховання молоді в освітньо-виховному просторі університету. - C. 183-188.
  37. Чумак М. Є. Вплив християноцентризму на розвиток Вітчизняної вищої освіти ХVІІІ ст.. - C. 189-194.
  38. Шаров С. В. Компетентнісний підхід: переваги, структура та особливості. - C. 194-199.
  39. Щетина Т. П. Єврейські початкові школи як приклад навчальних закладів багатонаціональної Херсонської губернії. - C. 200-205.
  40. Кузьменко В. В., Рябуха І. М. Складові оцінювання компетентностей моряків: зміна парадигми на межі XX–XXI століть. - C. 206-210.
  41. Вихідні відомості.
2018
№ 4 (63)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського