![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2018/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Айзікова Л. В. Підготовка студентів до професійної комунікативної мобільності в мультикультурному середовищі. - C. 7-11.
- Аксьонова О. В. Організація самостійної роботи курсантів при компетентнісно орієнтованій освіті. - C. 12-17.
- Андрійченко Г. І., Бугаєвський І. І. Конфлікти та їх профілактика як умова успішної інтеграції студентської молоді в суспільство. - C. 17-22.
- Булик А. Г. Technologies of interaction between teachers and students in the context of the formation of amicable relationships. - C. 23-26.
- Будак В. Д., Вдовиченко Р. П. Алгоритм системного підходу до побудови моделі формування ціннісних орієнтацій студентської молоді в освітньому просторі університету. - C. 27-33.
- Будак В. Д., Олексюк О. Є. Особливості студентської молоді як суб’єкта освітнього простору університету. - C. 34-42.
- Вітюк А. В., Нужна Н. В. Деякі евристичні методи навчання вищої математики. - C. 42-47.
- Галущак І. В. Критеріальний підхід до формування правової компетентності майбутніх економістів. - C. 47-52.
- Кропочева Н. В. Еріка Гартманн – дослідник діяльності В. О. Сухомлинського в Німеччині: ідеї педагогіки добра в діяльності дослідниці 2003–2010 рр. - C. 53-56.
- Кузьмінський А. В., Біда О. А. Фундаменталізація вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників. - C. 57-60.
- Кучай Т. П., Кучай О. В. Теоретичні засади професійної культури майбутніх фахівців. - C. 61-63.
- Кушнір Н. В. Самоосвіта як педагогічна умова формування професійної культури майбутніх фахівців економічних спеціальностей. - C. 64-68.
- Мельник Н. В. Емоційний розвиток особистості як основа формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. - C. 69-74.
- Мхитарян О. Д., Олійник О. В. Особливості використання технології веб-квесту на уроках української літератури. - C. 75-81.
- Павелків К. В. Факторний аналіз педагогічних умов іншомовної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету. - C. 82-87.
- Паршук С. М. Формування загальнокультурної грамотності учнів початкових класів засобами трудового навчання та образотворчого мистецтва. - C. 87-90.
- Плужнік А. В. Виховання іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 91-96.
- Прохорова О. В. Комп’ютерні технології як компонент викладання східних мову педагогічному вузі. - C. 97-101.
- Пустовойченко Д. В. Формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх психологів засобами іноземної мови як один з пріоритетних напрямків професійної підготовки. - C. 102-106.
- Рогальська-Яблонська І. П., Рогальська Н. В. Соціалізація вихованців закладу інтернатного типу в аспекті їхньої готовності до сімейного життя. - C. 107-113.
- Рогачко-Островська М. С. Модель підготовки майбутніх вихователів здо до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку. - C. 114-119.
- Романчук Н. О., Романчук Н. І. Компетентнісний підхід в освіті: концепції, суть, зміст. - C. 119-122.
- Романчук Н. О., Майборода О. В. Концептуальні засади формування математичних компетентностей студентів вищих технічних закладів освіти. - C. 123-127.
- Русалкіна Л. Г. Критеріальний підхід до англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів. - C. 128-131.
- Саблук О. О. Модель формування професійної компетентності майбутніх агентів комерційної діяльності в агроекономічних коледжах. - C. 132-138.
- Ситченко А. Л. Ідеї В. О. Сухомлинського у контексті продуктивного навчання літератури. - C. 138-142.
- Скиба Ю. А. Державні вимоги до професійних компетентностей асистентів (випускників) закладів вищої освіти Австралії. - C. 143-148.
- Смірнова О. І. Доцільність використання сучасних інформаційних технологій у процесі навчання іноземній мові. - C. 149-154.
- Сніца Т. Є. Особливості підготовки перекладачів у вищих військових навчальних закладах. - C. 154-157.
- Староста В. І. Деякі аспекти освітньої міграції в Україні. - C. 157-165.
- Степаненко О. О. Передумови становлення тьюторства в університетах Великої Британії. - C. 166-172.
- Тіхоміров А. І., Тупєєв Ю. В., Семерджян М. Г. Сучасні наукові проблеми здоров’я і фізичного розвитку студентів. - C. 172-177.
- Тупєєв Ю. В., Тіхоміров А. І., Козубенко О. С., Усатюк Г. Ф. Аналіз кінематичних характеристик спеціальної підготовки веслувальників на байдарках і каное в тренувальному макроциклі при використанні тренажера Concept-2. - C. 178-183.
- Туртаєв Ю. В., Глущенко В. С. Роль куратора навчальної групи з питань патріотичного виховання молоді в освітньо-виховному просторі університету. - C. 183-188.
- Чумак М. Є. Вплив християноцентризму на розвиток Вітчизняної вищої освіти ХVІІІ ст.. - C. 189-194.
- Шаров С. В. Компетентнісний підхід: переваги, структура та особливості. - C. 194-199.
- Щетина Т. П. Єврейські початкові школи як приклад навчальних закладів багатонаціональної Херсонської губернії. - C. 200-205.
- Кузьменко В. В., Рябуха І. М. Складові оцінювання компетентностей моряків: зміна парадигми на межі XX–XXI століть. - C. 206-210.
- Вихідні відомості.
| 2018 | | № 4 (63)
![](/img/pdf.jpg) |
|
|
|