Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2018/3(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адаменко О. О. Компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки Р. Штайнера та гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського. - C. 7-12.
  4. Берегова М. В. Формування образу вчителя інклюзивного класу в творчості В. О. Сухомлинського. - C. 12-16.
  5. Богуш А. М. Дитиноцентризм Василя Сухомлинського в педагогічному вимірі століття. - C. 17-21.
  6. Бондаренко Н. В. Використання спадщини В. Сухомлинського у формуванні основ духовних цінностей старших дошкільників. - C. 22-26.
  7. Будак В. Д. Патріотичне виховання молоді крізь призму ідей Василя Сухомлинського. - C. 27-31.
  8. Голубицька Н. В. Основні функції етнопедагогічної культури майбутнього вчителя музики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 31-34.
  9. Данильченко І. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування навичок сталого розвитку в дітей дошкільного віку засобом творів В. Сухомлинського. - C. 35-41.
  10. Іщенко А. М. Етнокультурний простір як фактор соціалізації дітей за В. О. Сухомлинським. - C. 41-46.
  11. Казанжи О. В. Виховання почуття патріотизму студентської молоді на основі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 47-50.
  12. Калініченко Н. А. Навчання обдарованих учнів у дидактичній системі Василя Сухомлинського. - C. 51-56.
  13. Кардаш І. М., Лушпай Т. М. Виховання духовності дітей старшого дошкільного віку за художніми творами В.О. Сухомлинського. - C. 57-62.
  14. Карсканова С. В. Психологічне благополуччя особистості сучасного педагога як втілення ідей В. О. Сухомлинського про щасливого педагога. - C. 63-68.
  15. Кім О. В. Музично-естетичне виховання в освітніх системах В. О. Сухомлинського і Республіки Корея. - C. 68-74.
  16. Кічук Н. В. Педагогіка партнерства із сім'єю у контексті сухомлиністики. - C. 75-79.
  17. Кузьмінський А. В. Генеза людиноцентричної педагогіки – від афінської виховної системи до китайської концепції менеджменту щастя. - C. 79-84.
  18. Курчатова А. В. Формування морально-етичної сфери дітей дошкільного віку на засадах ідей В. О. Сухомлинського. - C. 85-89.
  19. Машовець М. В., Карнаухова А. В. Цінності буття дошкільного дитинства в літературній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 90-95.
  20. Мусієнко-Репська В. В. Засоби естетичного виховання молоді в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 95-99.
  21. Наровлянський О. В. Туризм і краєзнавство в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 100-103.
  22. Наточій А. М. Виховна система Василя Сухомлинського:від школи навчання до школи самореалізації особистості. - C. 104-108.
  23. Олексюк О. Є. Формування якостей лідера-патріота в учнівської молоді за системою В. О.Сухомлинського. - C. 109-113.
  24. Павлова О. В. Принцип партнерства у педагогічній системі В. Сухомлинського. - C. 114-118.
  25. Рехтета Л. О. Підготовка майбутніх фахівців початкової ланки освіти до впровадження ідей формування здорового способу життя (за педагогічною спадщиною В. О. Сухомлинського). - C. 118-123.
  26. Рогачко М. В. Василь Сухомлинський: від творчого вихователя – до творчого вихованця. - C. 123-128.
  27. Савінова Н. В., Борулько Д. В., Корнієнко І. В. Здоров'язбережувальна концепція В. Сухомлинського і превентивна логопедія. - C. 129-134.
  28. Семчук С. Актуальність педагогічних ідей Василя Сухомлинського у становленні дитинства в сучасному інформаційному суспільстві. - C. 134-140.
  29. Середа І. В., Збишко Є. В. Інклюзивне навчання в системі педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. - C. 140-144.
  30. Соколовська О. С. Освітньо-виховний простір як середовище формування особистості дітей старшого дошкільного віку з погляду В. О. Сухомлинського. - C. 145-149.
  31. Стельмах Н. В. Психолого-педагогічні умови організації науково-дослідницької діяльності студентів в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 150-154.
  32. Степанова Т. М. Розвиток соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку в педагогічному вимірі Василя Сухомлинського. - C. 155-159.
  33. Cургова С. В. Виховна система В. О. Сухомлинського як основа формування моральних якостей майбутніх фахівців. - C. 159-164.
  34. Тесленко С. О. Національно-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку в контексті педагогіки Василя Сухомлинського. - C. 165-169.
  35. Тимченко А. А. Багаторічна дружба та наукова співпраця видатних українських педагогів В. О. Сухомлинського і М. М. Грищенка. - C. 170-173.
  36. Хайруддінов М. А. Вплив народної педагогіки на педагогічну творчість В. О. Сухомлинського. - C. 173-177.
  37. Царенко О. О., Кривцов А. В. Життя та педагогічна діяльність В. О. Сухомлинського у сучасній нумізматиці і фалеристиці України. - C. 178-181.
  38. Шевчук Л. В. Від читання тексту – до текстотворення (за матеріалами педагогічної спадщини В. Сухомлинського). - C. 181-185.
  39. Лі Ян Розвиток емоційної чутливості майбутнього вчителя музики у творчому надбанні В. О. Сухомлинського. - C. 186-189.
2018
№ 3(1) (62)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського