Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бекирова А. Р. Будущий учитель начальных классов как субъект учебной деятельности. - C. 9-16.
- Білоконь Г. А. Еволюція поглядів на проблему гуманізації виховного процесу у вищих навчальних закладах: історико-педагогічний аспект. - C. 17-20.
- Білянська М. М., Ярошенко О. Г. Компоненти та рівні готовності студентів до організації еколого-педагогічної діяльності: теоретичний аспект. - C. 21-25.
- Бовт А. Ю. Особливості процесу формування естетичного сприйняття навколишньої дійсності в учнівської молоді ХХІ ст.. - C. 26-30.
- Божок Т. В. Проблеми розвитку емоційної сфери підлітків засобами музичного мистецтва. - C. 31-35.
- Варениченко А. Б. Структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури. - C. 36-39.
- Венгер А. С. Соціально-психологічна модель фахівця із соціальної роботи. - C. 39-43.
- Гавран І. А. Діагностика рівнів сформованості критерію "міри прояву активного навчально-пізнавального ставлення до диригентсько-хорової діяльності" педагогічної емпатії майбутніх учителів музики. - C. 44-49.
- Глущук О. Г. Кінотеатри як модерні заклади культурно-просвітницької діяльності населення Волині кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. - C. 50-54.
- Довгань Н. Ю. Функціональний тренінг якформа позааудиторної спортивно-масової роботи у вищому навчальному закладі. - C. 55-61.
- Дудка Т. Ю. Дефінітивні аспекти дослідження проблеми екскурсій в історико-педагогічному вимірі ХІХ–ХХІ ст.. - C. 61-65.
- Заредінова Е. Р. Парадигмальні засади формування соціокультурних цінностей особистості у ВНЗ. - C. 66-70.
- Зеркаліна Г. Р. Комунікативна культура сучасного викладача. - C. 71-74.
- Кириченко А. А. Новые доктрины и концепции образовательной деятельности: приглашение к дискуссии. - C. 75-80.
- Козир А. В., Кучменко Е. М. Педагогічна складова безперервної освіти викладача мистецьких дисциплін. - C. 80-85.
- Корнещук В. В., Волошенко М. О. Здоровий спосіб життя в аспекті професійної підготовки соціальних працівників. - C. 85-88.
- Короленко В. Л. Роль сім’ї в процесі морального виховання школярів. - C. 89-93.
- Lichman L. Yu. Guidance manual for the practiceof building foreign linguisticcompetence in the higher school of Ukraine: textbooks, manuals, programs. - C. 94-98.
- Михаць Р. М. Просвітницький дискурс професійного українського театру Галичини. - C. 98-103.
- Мішедченко В. В. Структурні компоненти формування музично-педагогічної культури майбутніх учителів початкових класів і музики. - C. 103-106.
- Мозолев О. М. Актуальні проблеми взаємодії органів управління розвитком освіти у сфері фізичної культури і спорту з громадськими організаціями в Україні. - C. 107-111.
- Мосін Д. І. Рефлексія – як один із головних чинників індивідуальності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 112-115.
- Парфентьєва І. П., Крива В. С. Етимологія поняття "компетенція". - C. 115-119.
- Парфентьєва І. П., Матвійчук К. О. Компетентність як основа фахового зростання кваліфікованого фахівця. - C. 119-124.
- Петляєва В. В. Формування моральної культури майбутнього вчителя іноземних мов на заняттях з іноземної мови. - C. 124-126.
- Рощіна С. М . Інноваційні підходи щодо створення здоров’язберігаючого освітнього простору для студентів спеціальності "Спорт" НУК імені адмірала Макарова. - C. 127-130.
- Ситченко А. Л. Актуальність методичної концепції О. К. Дорошкевича. - C. 131-135.
- Слятіна І. О. Основні напрями взаємодії школи і сім’ї в музично-естетичному вихованні підлітків. - C. 136-140.
- Степанова Т. М. Феномен "передшкільна освіта" з позиції системного підходу. - C. 140-143.
- Цзяці Л. Структурні компоненти формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 144-149.
- Шевченко Ю. А. Шляхи вдосконалення процесу професійної підготовки студентів факультетів мистецтв до керівництва музично-інструментальних колективів. - C. 149-153.
- Шличек О. Ю., Петров А. І. Фактори попередження деформацій правової свідомості молоді. - C. 153-158.
- Шоробура І. М., Рашина І. О. Гуманізація освіти в контексті професійної підготовки сучасного вчителя початкової школи. - C. 158-162.
- Яо Я. Теоретичний аналіз структури самоорганізації навчального простору майбутніх учителів музики. - C. 162-166.
- Ярова О. Б. Початкова освіта в Євросоюзі як предмет дослідження в українській педагогічній компаративістиці. - C. 167-173.
- Аристова Л. С. Методичні засади підготовки майбутніх учителів до патріотичного виховання учнів 5-х класів на уроках музичного мистецтва. - C. 174-179.
- Аристова Л. С., Мустяца І. В. Розвиток чуття ритму на уроках музичного мистецтва в початковій школі. - C. 180-183.
- Бабич Н. М. Стан сформованості комунікативного потенціалу старших дошкільників з порушеннями зору, інтелекту та при поєднанні цих порушень. - C. 183-188.
- Білоус С. В. Мета і зміст навчання майбутніх філологів англійського усного монологічного персуазивного мовлення. - C. 189-193.
- Богуш А. М., Попова І. Вихідні рівні розвитку образного мовлення дітей передшкільного віку засобами художньої літератури. - C. 194-197.
- Божко О. П. Метод вправ у формуванні текстотвірних умінь учнів 9 класу (на матеріалі складносурядних речень). - C. 198-202.
- Бондаренко Ю. А. Вивчення особливостей мотиваційно-емоційної сфери у дошкільників зі зниженим зором у процесі музичної діяльності. - C. 203-210.
- Вертелецький О. І., Богатир В. Г. Використання народних, рухливих і спортивних ігор на уроках фізичної культури як засіб здоров’язбереження школярів. - C. 210-213.
- Когуч М. В. Основні аспекти та особливості вивчення німецької мови як другої іноземної у вищому аграрному навчальному закладі І–ІІ рівня акредитації. - C. 214-218.
- Козубенко А. С., Пильненький В. В. Применение компьютерных технологий на лабораторных занятиях по биомеханике. - C. 219-222.
- Курілова В. І., Борсук М. П. Візуалізація в тренувальному процесі майбутніх учителів фізичної культури. - C. 222-225.
- Мелаш В. Д. Випереджаюча екологічна освіта для сталого розвитку суспільства: теорія та практика. - C. 225-229.
- Мхитарян О. Д., Філь Д. В. Теоретичні аспекти підготовки студентів до навчально-корекційної роботи засобами вивчення сучасного фентезі. - C. 229-234.
- Рускуліс Л. В. Технологія формування дистанційних навчальних модулів під час засвоєння дисципліни "Методика української мови" майбутніми вчителями української мови. - C. 234-240.
- Тіхоміров А. І., Усатюк Г. Ф. Спортивне орієнтування як засіб фізичної підготовки студентів. - C. 240-243.
- Чень Хань Художньо-образне сприймання творів мистецтва як основа розвитку майбутніх викладачів вокалу. - C. 244-248.
- Хохлова Л. А. Особливості практичної реалізації здоров’язберігаючого напрямку в сучасній системі фізичного виховання школярів. - C. 248-252.
- Шестель О. Г. Формування загальнокультурної компетентності студентів напряму підготовки "Туризм" у процесі вивчення дисципліни "Світова художня культура". - C. 252-256.
- Шпіца Р. І. Методика формування мистецьких знань учнів 7–8 класів. - C. 256-260.
| 2017 | | № 1 (56)
|
|
|
|