Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адаменко О. О. Особливості підготовки майбутніх викладачів математики до використання технологій педагогічної освіти. - C. 11-14.
  4. Артюшин Г. М. Теоретичні передумови розвитку професійної ідентичності співробітників Служби безпеки України. - C. 15-20.
  5. Бабкова О. О. Методика експериментального дослідження ефективності впровадження структурно-функціональної моделі та реалізації організаційно-педагогічних умов щодо формування готовності вчителів природничих спеціальностей у післядипломній освіті до оцінювальної діяльності. - C. 21-25.
  6. Бартош О. П. До проблеми теоретичної підготовки докторів соціальної роботи у Великій Британії. - C. 25-30.
  7. Бацуровська І. В. Масові відкриті дистанційні курси: інноваційна тенденція в освіті. - C. 31-34.
  8. Бородієнко О. В. Порівняльний аналіз методик проектування моделі компетенцій в психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 34-39.
  9. Бублик А. Г. Толерантність як невід’ємна складова формування доброзичливих взаємин між учительським та учнівським колективами. - C. 40-44.
  10. Будник А. А. Фоновые знания как способ восприятия художественного дискурса студентами-инофонами на начальном этапе обучения основам литературы. - C. 44-49.
  11. Буздуган О. А. Забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів. - C. 49-53.
  12. Ваколюк А. М. Становлення і розвиток ідей формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина ХХ ст.). - C. 54-57.
  13. Варецька О. В. Структура соціальної компетентності вчителя початкової школи. - C. 58-67.
  14. Волошенко М. О. Аналіз феномена "підготовленість майбутнього соціального працівника" в аспекті профілактично-корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки. - C. 68-71.
  15. Гамза А. В. Аналіз тексту – теоретико-практична основа розвитку мовлення в учнів початкових класів. - C. 72-75.
  16. Ганжа М. В. Пошук нових перспективних форм взаємодії учасників естетико-виховного процесу. - C. 75-80.
  17. Горбатюк Р. М. Web-сайт у структурі інформаційного навчального середовища педагогічного університету. - C. 80-85.
  18. Грицай Ю. О., Бірюк С. В. Фізичне виховання школярів та його направленість на формування здорового способу життя у педагогічному доробку В. О. Сухомлинського. - C. 86-91.
  19. Грудок-Костюшко М. О. Упровадження інноваційних методів навчання у процес викладання української мови як іноземної. - C. 92-95.
  20. Грунська О. В. Соціально-педагогічний портрет молодшого школяра як орієнтовна діяльність соціального педагога у формуванні соціально-адекватної поведінки. - C. 96-100.
  21. Гуменна І. Р. Особливості підготовки майбутніх лікарів до професійної комунікації. - C. 100-104.
  22. Данилюк С. С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців в Інтернет-середовищі. - C. 104-108.
  23. Демянчук М. Р. Педагогічні умови підготовки майбутніх бакалаврів медсестринської справи на засадах компетентнісного підходу. - C. 108-113.
  24. Дирда І. А. Полікультурна компетентність як складник мовної підготовки іноземних студентів у процесі вивчення української мови. - C. 113-117.
  25. Драган А. О. Розвиток міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку. - C. 117-121.
  26. Іванчук С. А. Форми взаємодії дошкільного закладу і сім’ї з економічного виховання дітей дошкільного віку. - C. 121-126.
  27. Картава Ю. А. Лікувально-корекційний вплив музичного мистецтва в історичному аспекті. - C. 127-132.
  28. Кирилова Л. О., Малишко В. С. Олімпіадний математичний рух як складова науково-дослідної роботи майбутніх економістів. - C. 133-136.
  29. Княжева І. А. Алгоритм реалізації педагогічної технології розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності "Дошкільна освіта". - C. 137-142.
  30. Ковтун О. В. Комунікативний підхід до фахової підготовки майбутніх перекладачів: від теорії до практики. - C. 143-148.
  31. Койчева Т. І. Дослідження корпоративної культури як феномена педагогічної науки. - C. 148-153.
  32. Коношенко С. В. Особливості соціального становлення підлітків-сиріт, які виховуються в школах-інтернатах. - C. 154-158.
  33. Кончович К. Т. Особливості формування готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. - C. 158-162.
  34. Копусь О. А. Формування професійної компетентності студентів філологічних факультетів як лінгводидактична проблема. - C. 162-169.
  35. Короленко В. Л. Моральне формування школярів в історико-педагогічній ретроспективі. - C. 169-172.
  36. Кочубей Т. Д. Історичний розвиток ідеї дитинства у філософських та педагогічних системах із часів Стародавньої Греції та Риму до ХVІ ст.. - C. 173-178.
  37. Кошара Ю. М. Педагогічне керівництво роботою учнів з погляду В. О. Сухомлинського. - C. 179-183.
  38. Кугай М. С. Інтеграція географічних та екологічних знань у процесі підготовки майбутніх учителів географії до екологічного виховання учнів. - C. 184-189.
  39. Локшина О. І. До питання про сутнісні характеристики освітніх стандартів зарубіжжя. - C. 189-194.
  40. Мельничук І. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи як складової професійної компетентності. - C. 195-200.
  41. Мішедченко В. В. Актуальні проблеми фахової підготовки студентів музично-педагогічного профілю. - C. 201-205.
  42. Назарук В. Л. Використання здоров’язберігаючих технологій у підготовці майбутніх лікарів. - C. 206-209.
  43. Наконечна О. В. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з підлітками. - C. 210-214.
  44. Наталевич Н. П., Скорик Б. С. Культура любові та формування сімейних взаємин. - C. 215-220.
  45. Нікора А. О. Теорія аксіологічного підходу в освіті та практика його реалізації в процесі предметно-методичної підготовки майбутнього вчителя-суспільствознавця. - C. 221-226.
  46. Олло В. П. Наукові принципи та підходи до організації процесу формування професійної компетентності слухачів навчальних закладів системи професійно-технічної освіти державної пенітенціарної служби. - C. 226-231.
  47. Орлюк О. В. Експериментальна методика навчання старшокласників регіональної історії в курсі історії України. - C. 232-238.
  48. Остапйовська І. І. Негативний вплив Інтернету на студентів педагогічних спеціальностей у процесі навчання. - C. 239-244.
  49. Половенко Л. П. Сучасні тенденції удосконалення методології ефективного управління. - C. 244-249.
  50. Польгун К. В. Методи інклюзивного навчання математичних дисциплін студентів з обмеженими фізичними можливостями. - C. 250-254.
  51. Поповський Ю. Б. Особливості сприяння розвитку творчості особистості засобами розумних технологій. - C. 255-259.
  52. Прасол Н. О. Особливості підготовки магістрів початкової освіти в умовах євроінтеграційних процесів. - C. 260-263.
  53. Путіловська Н. Б. З історії організації літнього відпочинку дітей: педагогічна практика С. Т. Шацького. - C. 264-267.
  54. Романюк С. З. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування мовленнєвої компетенції молодших школярів у процесі професійно-практичної діяльності. - C. 268-273.
  55. Рябкина Л. М. Історико-педагогічний аналіз системи опіки над знедоленими дітьми на початку ХХ століття. - C. 273-277.
  56. Самойленко О. М. Історія становлення електронної педагогіки та її особливості. - C. 278-282.
  57. Середа І. В. Підготовка майбутнього викладача філологічних дисциплін до застосування технологій педагогічної освіти. - C. 282-286.
  58. Сідун М. М. Підвищення рівня мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів англійської мови засобами тестування. - C. 286-291.
  59. Сура Л. Г., Шевчук О. Д. Ціннісне світовідношення молоді як педагогічна проблема. - C. 291-295.
  60. Сура Н. А. Професійна іншомовна підготовка як складова вищої професійної освіти. - C. 296-300.
  61. Теличко Н. В. Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчання. - C. 300-304.
  62. Тогочинський О. М. Формування у майбутніх фахівців органів внутрішніх справ мотивації до набуття умінь та навичок соціальної взаємодії. - C. 304-309.
  63. Топчій Л. С. Роль педагогічної практики у процесі підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів гімназії. - C. 309-315.
  64. Тулашвілі Ю. Й. Математичні підходи до формування змісту навчання в системі професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору. - C. 315-320.
  65. Тямало С. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації функцій соціально-педагогічної роботи в умовах реабілітаційного центру. - C. 321-324.
  66. Фоміна І. Л. Види вправ для формування розвитку мовлення студентів. - C. 325-328.
  67. Ха Ту Критерії формування здатності до саморегулювання у процесі вокального навчання як педагогічного феномену. - C. 328-333.
  68. Шинкаренко Л. В. Результати педагогічного дослідження з формування математичної компетентності майбутніх соціологів. - C. 333-336.
  69. Шулик Т. В. Вищі навчальні заклади Східної України як осередки профілактики адиктивної поведінки студентської молоді в другій половині ХХ ст.. - C. 337-341.
  70. Яременко Л. Суб’єкт і об’єкт позашкільної освіти: проблема взаємодії. - C. 342-347.
  71. Відомості про авторів. - C. 348-350.
2015
№ 1 (48)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського