Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2014/1.47<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адаменко О. О. Спецкурс "Особистісно орієнтована педагогіка В. О. Сухомлинського": концепція, зміст і завдання. - C. 11-14.
  4. Айзікова Л. В. Цінності в контексті кроскультурної взаємодії. - C. 15-18.
  5. Баубекова Г. Д., Кирабаева Ш. А., Шакенова М. Т., Нурланов Е. Б. Инновационные формы развития толерантности студентов. - C. 19-22.
  6. Бех І. Д. Принцип міжособистісної спільномірності В. Сухомлинського у вирішенні проблем толерантності. - C. 22-25.
  7. Бєлан Г. В. Сучасні наукові підходи до вивчення спадщини В. О. Сухомлинського: типологічний концепт. - C. 26-31.
  8. Бойченко О. І. В. О. Сухомлинський про професійний саморозвиток майбутніх учителів початкових класів. - C. 32-34.
  9. Борзих О. О. Місце та роль пошуково-дослідницької діяльності учнів Павлиської середньої школи в контексті педагогіки діалогу (з досвіду В. Сухомлинського). - C. 35-38.
  10. Борова В. Є. Виховання у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з недоліками звукової культури мовлення. - C. 39-42.
  11. Бричок С. Б. Педагогічна толерантність як складова професіограми учителя (актуалізація ідей В. О. Сухомлинського). - C. 43-47.
  12. Васьківська О. Є. Розвиток толерантності старшокласників засобами діалогу в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 47-52.
  13. Гергуль С. М. Самоосвіта вчителя як основа педагогіки добра В. О. Сухомлинського. - C. 53-58.
  14. Гончарук В. А. Педагогіка добра В. О. Сухомлинського як основа сучасного родинного виховання. - C. 59-62.
  15. Григоренко Г. І., Жадан Р. П. В. О. Сухомлинський про виховання ощадливого ставлення до світу цінностей в дітей дошкільного віку. - C. 63-65.
  16. Грицай Ю. О. Педагогіка спілкування у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 66-69.
  17. Грона Н. В. Формування комунікативної толерантності студентів педагогічного коледжу в лінгводидактичній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 70-74.
  18. Гузинець О. В. О. Сухомлинський про інноваційні технології навчання. - C. 75-78.
  19. Желан А. В. Толерантні стосунки між вихователем і вихованцем. - C. 79-83.
  20. Жорова І. Я. Професіоналізм учителя у вимірі гуманної педагогіки В. О. Сухомлинського. - C. 84-88.
  21. Изворска Д. И. Формирование информационной компетентности студентов в обучении по прикладной математике посредством SaaS облачных услуг. - C. 88-94.
  22. Йовенко Л. І. Формування літературної сфери особистості в спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 95-99.
  23. Казанжи І. В. Виховання толерантної поведінки молодших школярів в освітньому просторі школи І ступеня. - C. 100-104.
  24. Кан Ю. Б. Особливості формування соціально-духовних цінностей студентів засобами фізичної культури. - C. 105-108.
  25. Кардаш І. М. Розвиток творчої особистості дитини на засадах педагогіки добра В. О. Сухомлинського. - C. 108-112.
  26. Карсканова C. В. Толерантність: від історичного екскурсу до актуальності ідей В. О. Сухомлинського. - C. 113-116.
  27. Кендзьор П. І. Реалізація громадянознавчого підходу в системі полікультурного виховання. - C. 117-122.
  28. Кириченко В. Г. Проблема дитячого дозвілля у творчій спадщині В. О. Сухомлинського (за матеріалами праці "Серце віддаю дітям"). - C. 122-126.
  29. Киктенко А. И. Пoтенциал духовности в творческом наследии В. А. Сухомлинского. - C. 127-131.
  30. Кузнецова О. А. Дослідження категорії "ставлення" у науковій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 132-136.
  31. Кузьменко В. В., Бабишена М. І. Толерантність як одна з моральних якостей забезпечення позитивного соціально-психологічного клімату суднового екіпажу. - C. 137-141.
  32. Куліш Р. В. В. О. Сухомлинський про роль колективних взаємин у формуванні толерантності особистості. - C. 141-147.
  33. Куторжевська Л. І., Куторжевська О. А. Інноваційна соціально-педагогічна діяльність в умовах сучасних інтернатних закладів освіти: педагогіка добра В. О. Сухомлинського в дії. - C. 148-152.
  34. Куторжевська О. А. Формування толерантності як якості особистості засобами творів В. О. Сухомлинського в процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до інноваційної діяльності. - C. 152-156.
  35. Кушнір В. М. Досвід професіоналізації старших класів Павлиської середньої школи протягом 1956-1964 років. - C. 157-161.
  36. Ликов В. Н. Формування толерантних стосунків у школі в спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 162-166.
  37. Луценко І. О. Діалог В. Сухомлинського з дитиною: секрети педагогічної майстерності. - C. 166-170.
  38. Макаренко Л. В. В. Сухомлинський та виховання толерантності дошкільників під час слухання музики. - C. 170-173.
  39. Манькусь І. В. Розвиток світоглядної компетентності майбутнього викладача. - C. 174-178.
  40. Марецька Л. П. Використання творів В. О. Сухомлинського на уроках української мови в процесі реалізації соціокультурної змістової лінії. - C. 179-183.
  41. Михайлов С. А. Философский анализ контекстов высшего образования. - C. 184-189.
  42. Мхитарян О. Д. Ідеї педагогіки добра й діалогу В. О. Сухомлинського в навчально-корекційній роботі вчителя літератури. - C. 189-193.
  43. Недбаєвська Л. С. В. О. Сухомлинський і вдосконалення фізичної освіти в загальноосвітній школі. - C. 194-198.
  44. Німич Г. М. Позашкільні навчальні заклади: до проблеми виховання особистості. - C. 198-202.
  45. Одайник С. Ф. В. О. Сухомлинський про роль керівника навчального закладу у формуванні толерантності в суб’єктів освітнього процесу. - C. 203-206.
  46. Олексюк О. Є. Толерантність як інструментальна цінність особистості успішної людини. - C. 207-210.
  47. Падерно В. В. В. О. Сухомлинський: педагогічна ідентичність. - C. 211-213.
  48. Петрова Т. Н. Активизация педагогического взаимодействия школы и семьи в духовно-нравственном воспитании детей младшего школьного возраста как актуальная социально-педагогическая проблема. - C. 214-217.
  49. Погромська Г. С. Засади конструктивістських підходів до навчання в концепціях зарубіжних учених. - C. 218-222.
  50. Прасол Н. О. Педагогічна фасилітація у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 222-226.
  51. Ружевич Я. І. Толерантність як один із принципів формування ціннісних орієнтацій учнів. - C. 226-230.
  52. Санівський О. М. Проблема антеїзму у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 231-236.
  53. Сафонова І. Я. Розвиток математичної компетентності у старшокласників як шлях до формування всебічно розвиненої особистості. - C. 237-241.
  54. Середа І. В. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як засіб активізації самовиховання студентів. - C. 241-244.
  55. Січко І. О. Формування морально-етичних цінностей учнів у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 245-249.
  56. Слюсаренко Н. В., Кохановська О. В. Формування толерантності та поваги до жінки у спадщині Василя Сухомлинського. - C. 250-254.
  57. Стельмах Н. В. Педагогічна культура як фактор розвитку особистості. - C. 255-260.
  58. Стеценко Н. М. Виховання толерантності у студентів на засадах міжкультурного діалогу. - C. 261-265.
  59. Сургова С. Ю. Толерантність як професійно важлива якість майбутніх соціальних працівників, які здійснюють превентивну діяльність. - C. 265-269.
  60. Тарасова С. М. В. О. Сухомлинський про громадське виховання підлітків та сучасні проблеми виховання національно свідомих громадян. - C. 269-272.
  61. Тимченко А. А. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у викладанні історико-педагогічних дисциплін. - C. 273-276.
  62. Фокіна І. О. Організація шефської допомоги в умовах дитячої громадської організації. - C. 277-282.
  63. Фунтікова О. О. Ідея добра В. О. Сухомлинського як структуротворчий концепт толерантності підростаючого покоління. - C. 283-287.
  64. Хайрулліна Ю. О. Компаративні технології у викладанні дисциплін культурологічного спрямування. - C. 288-291.
  65. Циганок О. О. Концентр "Україна-мова" у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 291-295.
  66. Цимбалару А. Д. Вчимося толерантності: уроки для стійкого розвитку. - C. 295-300.
  67. Чумак Л. В. Педагогіко-дидактичні положення професійної майстерності вчителя літератури у вимірі творчої спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 300-305.
  68. Шевчук О. С., Шевчук С. П., Кіщак І. Т. Психолого-педагогічні умови формування культури міжособистісних стосунків у процесі підготовки студентів до роботи з людьми. - C. 306-310.
  69. Шличек О. Ю. Феномен правової свідомості майбутнього вчителя правознавства: формування та фактори попередження деформації. - C. 311-317.
  70. Щербакова К. Й. Спільні ігри дошкільників як одна з умов виховання толерантності. - C. 318-321.
  71. Щербакова Н. М. Виховання толерантності школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 322-325.
  72. Яблонська І. П., Рогальська Н. В. Актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в сучасних підходах до соціального розвитку дітей. - C. 326-330.
  73. Yakymenko S. I. Formation of tolerant relations of primary school aged children. - C. 331-334.
  74. Янченко Т. В. Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності. - C. 335-341.
  75. Відомості про авторів. - C. 342-345.
2014
№ 1.47 (114)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського