Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2014/1.47<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.- Миколаїв. Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Адаменко О. О. Спецкурс "Особистісно орієнтована педагогіка В. О. Сухомлинського": концепція, зміст і завдання. - C. 11-14.
- Айзікова Л. В. Цінності в контексті кроскультурної взаємодії. - C. 15-18.
- Баубекова Г. Д., Кирабаева Ш. А., Шакенова М. Т., Нурланов Е. Б. Инновационные формы развития толерантности студентов. - C. 19-22.
- Бех І. Д. Принцип міжособистісної спільномірності В. Сухомлинського у вирішенні проблем толерантності. - C. 22-25.
- Бєлан Г. В. Сучасні наукові підходи до вивчення спадщини В. О. Сухомлинського: типологічний концепт. - C. 26-31.
- Бойченко О. І. В. О. Сухомлинський про професійний саморозвиток майбутніх учителів початкових класів. - C. 32-34.
- Борзих О. О. Місце та роль пошуково-дослідницької діяльності учнів Павлиської середньої школи в контексті педагогіки діалогу (з досвіду В. Сухомлинського). - C. 35-38.
- Борова В. Є. Виховання у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з недоліками звукової культури мовлення. - C. 39-42.
- Бричок С. Б. Педагогічна толерантність як складова професіограми учителя (актуалізація ідей В. О. Сухомлинського). - C. 43-47.
- Васьківська О. Є. Розвиток толерантності старшокласників засобами діалогу в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 47-52.
- Гергуль С. М. Самоосвіта вчителя як основа педагогіки добра В. О. Сухомлинського. - C. 53-58.
- Гончарук В. А. Педагогіка добра В. О. Сухомлинського як основа сучасного родинного виховання. - C. 59-62.
- Григоренко Г. І., Жадан Р. П. В. О. Сухомлинський про виховання ощадливого ставлення до світу цінностей в дітей дошкільного віку. - C. 63-65.
- Грицай Ю. О. Педагогіка спілкування у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 66-69.
- Грона Н. В. Формування комунікативної толерантності студентів педагогічного коледжу в лінгводидактичній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 70-74.
- Гузинець О. В. О. Сухомлинський про інноваційні технології навчання. - C. 75-78.
- Желан А. В. Толерантні стосунки між вихователем і вихованцем. - C. 79-83.
- Жорова І. Я. Професіоналізм учителя у вимірі гуманної педагогіки В. О. Сухомлинського. - C. 84-88.
- Изворска Д. И. Формирование информационной компетентности студентов в обучении по прикладной математике посредством SaaS облачных услуг. - C. 88-94.
- Йовенко Л. І. Формування літературної сфери особистості в спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 95-99.
- Казанжи І. В. Виховання толерантної поведінки молодших школярів в освітньому просторі школи І ступеня. - C. 100-104.
- Кан Ю. Б. Особливості формування соціально-духовних цінностей студентів засобами фізичної культури. - C. 105-108.
- Кардаш І. М. Розвиток творчої особистості дитини на засадах педагогіки добра В. О. Сухомлинського. - C. 108-112.
- Карсканова C. В. Толерантність: від історичного екскурсу до актуальності ідей В. О. Сухомлинського. - C. 113-116.
- Кендзьор П. І. Реалізація громадянознавчого підходу в системі полікультурного виховання. - C. 117-122.
- Кириченко В. Г. Проблема дитячого дозвілля у творчій спадщині В. О. Сухомлинського (за матеріалами праці "Серце віддаю дітям"). - C. 122-126.
- Киктенко А. И. Пoтенциал духовности в творческом наследии В. А. Сухомлинского. - C. 127-131.
- Кузнецова О. А. Дослідження категорії "ставлення" у науковій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 132-136.
- Кузьменко В. В., Бабишена М. І. Толерантність як одна з моральних якостей забезпечення позитивного соціально-психологічного клімату суднового екіпажу. - C. 137-141.
- Куліш Р. В. В. О. Сухомлинський про роль колективних взаємин у формуванні толерантності особистості. - C. 141-147.
- Куторжевська Л. І., Куторжевська О. А. Інноваційна соціально-педагогічна діяльність в умовах сучасних інтернатних закладів освіти: педагогіка добра В. О. Сухомлинського в дії. - C. 148-152.
- Куторжевська О. А. Формування толерантності як якості особистості засобами творів В. О. Сухомлинського в процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до інноваційної діяльності. - C. 152-156.
- Кушнір В. М. Досвід професіоналізації старших класів Павлиської середньої школи протягом 1956-1964 років. - C. 157-161.
- Ликов В. Н. Формування толерантних стосунків у школі в спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 162-166.
- Луценко І. О. Діалог В. Сухомлинського з дитиною: секрети педагогічної майстерності. - C. 166-170.
- Макаренко Л. В. В. Сухомлинський та виховання толерантності дошкільників під час слухання музики. - C. 170-173.
- Манькусь І. В. Розвиток світоглядної компетентності майбутнього викладача. - C. 174-178.
- Марецька Л. П. Використання творів В. О. Сухомлинського на уроках української мови в процесі реалізації соціокультурної змістової лінії. - C. 179-183.
- Михайлов С. А. Философский анализ контекстов высшего образования. - C. 184-189.
- Мхитарян О. Д. Ідеї педагогіки добра й діалогу В. О. Сухомлинського в навчально-корекційній роботі вчителя літератури. - C. 189-193.
- Недбаєвська Л. С. В. О. Сухомлинський і вдосконалення фізичної освіти в загальноосвітній школі. - C. 194-198.
- Німич Г. М. Позашкільні навчальні заклади: до проблеми виховання особистості. - C. 198-202.
- Одайник С. Ф. В. О. Сухомлинський про роль керівника навчального закладу у формуванні толерантності в суб’єктів освітнього процесу. - C. 203-206.
- Олексюк О. Є. Толерантність як інструментальна цінність особистості успішної людини. - C. 207-210.
- Падерно В. В. В. О. Сухомлинський: педагогічна ідентичність. - C. 211-213.
- Петрова Т. Н. Активизация педагогического взаимодействия школы и семьи в духовно-нравственном воспитании детей младшего школьного возраста как актуальная социально-педагогическая проблема. - C. 214-217.
- Погромська Г. С. Засади конструктивістських підходів до навчання в концепціях зарубіжних учених. - C. 218-222.
- Прасол Н. О. Педагогічна фасилітація у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 222-226.
- Ружевич Я. І. Толерантність як один із принципів формування ціннісних орієнтацій учнів. - C. 226-230.
- Санівський О. М. Проблема антеїзму у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 231-236.
- Сафонова І. Я. Розвиток математичної компетентності у старшокласників як шлях до формування всебічно розвиненої особистості. - C. 237-241.
- Середа І. В. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як засіб активізації самовиховання студентів. - C. 241-244.
- Січко І. О. Формування морально-етичних цінностей учнів у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 245-249.
- Слюсаренко Н. В., Кохановська О. В. Формування толерантності та поваги до жінки у спадщині Василя Сухомлинського. - C. 250-254.
- Стельмах Н. В. Педагогічна культура як фактор розвитку особистості. - C. 255-260.
- Стеценко Н. М. Виховання толерантності у студентів на засадах міжкультурного діалогу. - C. 261-265.
- Сургова С. Ю. Толерантність як професійно важлива якість майбутніх соціальних працівників, які здійснюють превентивну діяльність. - C. 265-269.
- Тарасова С. М. В. О. Сухомлинський про громадське виховання підлітків та сучасні проблеми виховання національно свідомих громадян. - C. 269-272.
- Тимченко А. А. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у викладанні історико-педагогічних дисциплін. - C. 273-276.
- Фокіна І. О. Організація шефської допомоги в умовах дитячої громадської організації. - C. 277-282.
- Фунтікова О. О. Ідея добра В. О. Сухомлинського як структуротворчий концепт толерантності підростаючого покоління. - C. 283-287.
- Хайрулліна Ю. О. Компаративні технології у викладанні дисциплін культурологічного спрямування. - C. 288-291.
- Циганок О. О. Концентр "Україна-мова" у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 291-295.
- Цимбалару А. Д. Вчимося толерантності: уроки для стійкого розвитку. - C. 295-300.
- Чумак Л. В. Педагогіко-дидактичні положення професійної майстерності вчителя літератури у вимірі творчої спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 300-305.
- Шевчук О. С., Шевчук С. П., Кіщак І. Т. Психолого-педагогічні умови формування культури міжособистісних стосунків у процесі підготовки студентів до роботи з людьми. - C. 306-310.
- Шличек О. Ю. Феномен правової свідомості майбутнього вчителя правознавства: формування та фактори попередження деформації. - C. 311-317.
- Щербакова К. Й. Спільні ігри дошкільників як одна з умов виховання толерантності. - C. 318-321.
- Щербакова Н. М. Виховання толерантності школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 322-325.
- Яблонська І. П., Рогальська Н. В. Актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в сучасних підходах до соціального розвитку дітей. - C. 326-330.
- Yakymenko S. I. Formation of tolerant relations of primary school aged children. - C. 331-334.
- Янченко Т. В. Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності. - C. 335-341.
- Відомості про авторів. - C. 342-345.
| 2014 | | № 1.47 (114)
|
|
|
|