Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2013/1.40<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогічна освіта у контексті соціально-культурних трансформацій

  4. Ничкало Н. Г. Особливості обґрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень. - C. 6-17.
  5. Будак В. Д. Якість педагогічної освіти – умова сталого інноваційного розвитку держави. - C. 17-21.
  6. Соколова И. И. Проблемное поле развития педагогического образования: компаративный аспект. - C. 22-25.
  7. Пєхота О. М. Технології педагогічної освіти: мета, зміст, особливості застосування у сучасних умовах. - C. 26-31.
  8. Даутова О. Б. Культуротворческая школа как среда развития образа Я молодого педагога. - C. 32-37.
  9. Мелехин В. А. Система условий профессиональной деятельности педагогов в учебных заведениях. - C. 38-42.
  10. Панасюк В. П. Качество как одно из приоритетных направлений модернизации педагогического образования в странах СНГ. - C. 42-46.
  11. Отич О. М. Педагогічна сутність індивідуальності. - C. 47-51.
  12. Лук'янова Л. Б. Особливості мотивації навчання дорослої людини. - C. 52-55.
  13. Розділ 2. Педагогічний професіоналізм як фактор розвитку сучасної неперервної освіти

  14. Шерман М. І. Шляхи вирішення проблеми застосування систем електронного документообігу державними службовцями. - C. 56-60.
  15. Жижко О. Сучасні науково-андрагогічні проблеми професійної освіти маргіналів у Мексиці й Венесуелі. - C. 60-63.
  16. Михайленко Л. А. Підготовка сімейних лікарів в університетах США: розвиток професіоналізму. - C. 64-68.
  17. Пазюра Н. В. Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній Японії. - C. 68-72.
  18. Терещенко А. О. Формування культури педагогічної праці майбутніх учителів початкових класів – актуальна проблема педагогічної науки і практики. - C. 72-75.
  19. Мачача Ю. М. Підготовка вчителя до впровадження принципів роздільного виховання (на матеріалах підручників з педагогіки 1895–1917 рр.). - C. 75-79.
  20. Кайдановська О. О. Модернізація образотворчої підготовки в архітектурній освіті. - C. 79-83.
  21. Розділ 3. Педагогічна технологія як психолого-педагогічна проблема

  22. Шахірєва Н. В. Освітнє середовище ВНЗ у формуванні професійно-особистісної позиції майбутнього викладача: технологічний підхід. - C. 84-87.
  23. Середа І. В. Суб’єктно орієнтовані педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя. - C. 88-91.
  24. Прасол Н. О. Модель індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи навчання. - C. 92-95.
  25. Задоя Є. С. Групова навчальна діяльність як спосіб підвищення ефективності професійної підготовки вчителя. - C. 95-99.
  26. Тарасова С. М. Технологія викладання біологічних дисциплін у ВНЗ. - C. 99-102.
  27. Адаменко О. О. Використання технології персоніфікованого підходу у дослідженні педагогічних персоналій МНУ імені В. О. Сухомлинського. - C. 102-105.
  28. Тимченко А. А. Технологічний підхід до проведення педагогічної практики студентів. - C. 106-109.
  29. Манькусь І. В. Технології навчання фізики: інваріанти навчальної діяльності. - C. 109-112.
  30. Кириченко С. В. Стратегії підтримки обдарованих дітей в Австралійському Союзі. - C. 113-116.
  31. Особов І. П. Ментальні карти в тренінгу з формування креативності студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 117-121.
  32. Тішечкіна К. В. Використання методу портфоліо на заняттях іноземної мови. - C. 121-124.
  33. Селятенко О. В. Підготовка майбутніх медичних сестер до самоосвітньої діяльності як педагогічна проблема. - C. 125-127.
  34. Чернікова В. О. Формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки спеціалістів морських ВНЗ. - C. 128-131.
  35. Розділ 4. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до запровадження освітніх технологій

  36. Аніщенко О. В. Формування ґендерної культури майбутнього вчителя як напрям діяльності ґендерних центрів ВНЗ. - C. 132-135.
  37. Горбунова Н. В. Проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів ДНЗ очима роботодавців. - C. 136-139.
  38. Якименко С. І. Формування естетичної складової світогляду молодших школярів в інтегрованому природному довкіллі. - C. 140-144.
  39. Паршук С. М. Ціннісні якості майбутніх учителів початкових класів. - C. 144-147.
  40. Пішун С. Г. Педагогічний ресурс формування та функціонування субкультури учнівської молоді в сегменті дозвіллєвої діяльності. - C. 148-151.
  41. Казанжи І. В. Підготовка майбутніх учителів до гуманізації виховного простору початкової школи. - C. 152-155.
  42. Лосенко Н. Я. Організація самостійної роботи студентів як засіб підвищення економічної компетентності. - C. 156-159.
  43. Потапенко О. Б. Проблема виховання моральної особистості у філософсько-педагогічній спадщині професорів Києво-Могилянської академії. - C. 159-162.
  44. Авраменко К. Б. Розвиток інноваційних технологій у педагогічних навчальних закладах України (1957–1970 рр.). - C. 163-166.
  45. Рехтета Л. О. Активізація творчої діяльності учнів початкових класів на уроках математики. - C. 166-169.
  46. Січко І. О. Конструкції формування природознавчого світогляду в умовах сучасного освітнього середовища. - C. 170-174.
  47. Марущак В. С. Про деякі особливості виховання позитивного ставлення до праці у молодших школярів як засобу підвищення рівня їх знань. - C. 174-177.
  48. Лагошняк Г. Н. Технологии формирования культуры речи современного педагога. - C. 178-181.
  49. Білявська Т. М. До питання вивчення фразеологічного матеріалу в початковій школі: проблеми та перспективи роботи. - C. 181-184.
  50. Зубенко Т. В. Підготовка майбутнього вчителя до інтегрування навчальної діяльності учнів початкової школи. - C. 184-187.
  51. Тарасюк А. М. Методичні рекомендації та основні вимоги до ведення документації керівників гуртків хореографії. - C. 188-190.
  52. Розділ 5. Технології художньо-педагогічної комунікації в мистецькій освіті у ВНЗ

  53. П’ятницька-Позднякова І. С. Художньо-педагогічна комунікація: технологічний дискурс. - C. 191-196.
  54. Федоришин В. І. Діагностика акмеологічного розвитку студентів у процесі колективного музикування. - C. 196-200.
  55. Бєдакова С. В. Музичне виконавство як художньо-творча діяльність. - C. 201-204.
  56. Свірідовська Л. М. Інтерпретація музичного тексту як засіб художньо-творчого розвитку особистості виконавця. - C. 205-209.
  57. Щербак І. В. Технологічний аспект розкриття художнього образу музичного твору баяністом. - C. 209-213.
  58. Шевченко Ю. А. Організація художньо-творчої діяльності музично-інструментальних колективів майбутніми вчителями музики. - C. 214-218 .
2013
№ 1.40 (92)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського