Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72442/2013/37(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Літературознавчі студії : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- До відома авторів.
- Зміст.
- Любарець Н. О. Сучасна полікритика повісті Вірджинії Вулф "Флаш". - C. 3-8.
- Малунова Г. Д. Засоби аргументації в "Апології сократа" Платона: логіко-філософський аспект. - C. 8-19.
- Манаєва А. Образ "маленької людини" у творчості Лу Сіня. - C. 19-23.
- Марченко Н. В. Етично-естетична рецепція сучасних художніх творів: неонатуралізм. - C. 23-35.
- Махмудова А. О. Елементи модернізму в повісті Ван Мена "Метелик". - C. 35-40.
- Мацькович М. Р. Пам’ять та нарація у прозі Анджея Кусьневича. - C. 40-45.
- Мегела І. П. Деконструкція суб’єкта в умовному ігровому просторі "магічного театру" Германа Гессе. - C. 45-56.
- Мельниченко Л. О. Художній психологізм малої прози Б. Грінченка. - C. 56-62.
- Мірошниченко Л. Я. Функціональність ностальгії у романі Д. Лессінґ "Альфред та Емілі". - C. 62-70.
- Мірошниченко Н. Сучасна драматургія в контексті неоміфологічного моделювання тексту (на прикладі п’єси "Станція, або Розклад бажань на завтра" О. Вітра ). - C. 71-77.
- Моллаахмади Д. А. Симин Данешвар как общественный деятель и литератор современного Ирана. - C. 77-82.
- Мукан В. С. Гротеск і парадокс у драматургії Ігоря Костецького (на матеріалі п’єси "Спокуси несвятого Антона"). - C. 82-89.
- Наумовська О. Мотиви блаженного чи пекельного царства мертвих у міфологічних системах різних народів світу. - C. 89-97.
- Наумовська Н. Міфологізм японської народної казкової прози легендарного типу. - C. 98-107.
- Ніколаєв Б. І. Жанр сповіді у постмодерністській варіації (Харукі Муракамі. "Про що я кажу, коли кажу про біг"). - C. 107-114.
- Ніколаєнко С. В. Неоплатонічна концепція Любові як одне з ідейно-філософських джерел культури європейського Відродження. - C. 114-122.
- Ориняк О. І. Ц. К. Норвід і Ю. І. Крашевський – епістолярний діалог митців. - C. 123-126.
- Павленко А. М. Структурно-семантичні особливості компаративних ідіом в творах К. С. Льюіса "Хроніки Нарнії". - C. 127-131.
- Павленко Л. В. Українські перспективи філологічних досліджень у галузі візантиністики. - C. 131-139.
- Пасічник Д. С. Становлення проєвропейської історіософської концепції Ях’я Кемаля Беятли. - C. 140-148.
- Пашняк Т. Г. Трансцендентна поетика Емілі Дікінсон. - C. 149-154.
- Перевертень Н. С. Роль мистецтва в житті особистості (на матеріалі творів Є. Гребінки "Игрок", "Быль не быль и не сказка", "Расказ", "Пиита"). - C. 154-160.
- Перескоцька У. І. Юзеф Ігнацій Крашевський у літературній критиці Антонія Марцінковського. - C. 161-165.
- Півень К. А. Художній синкретизм пейзажних замальовок в оповіданнІ Ван Мена "Мрії про море". - C. 165-170.
- Погребняк О. А. Образ України в сучасній чеській прозі. - C. 171-178.
- Подденежная Е. В. Жанровая специфика "филологической прозы" в литературе русской эмиграции III волны. - C. 178-183.
- Поліщук І. Роман Є. Гребінки "Доктор" у контексті літературної доби. - C. 184-188.
- Попова Н. М. Ціннісний складник концепту "кабальєро” в іспанській лінгвокультурі та його розвиток. - C. 189-194.
- Пригодій С. М. Неопрагматичне тлумачення художнього тексту. - C. 194-206.
- Приліпко І. Л. Тема духовенства у прозі Богдана Лепкого. - C. 206-219.
- Прохорова А. О. Релігія та світогляд українського народу в "Енеїді" І. Котляревського. - C. 219-225.
- Прушковська І. В. Сучасна інтерпретація образу Джелаледдіна Румі: п’єси "Шемсе! Не забувай!", "Мевляна". - C. 226-232.
- Радишевський Р. П. Рецепція Ю. І. Крашевського в Україні. - C. 233-242.
- Ращенко А. С. Європейське крило муру: ідейні та художні орієнтири. - C. 242-250.
- Резніченко Н. А. Емоційно-психологічний підтекст творів для дітей Віктора Близнеця. - C. 250-255.
- Рибалкін С. В. Патріотичні мотиви у поезії Хасана Тауфіка. - C. 255-262.
- Рибась О. Філософія серця в українській поезії у прозі. - C. 262-266.
- Рудакова Н. І. Український історичний епос: художня трансформація образу козака. - C. 266-272.
- Рудник І. П. Ідейно-образний світ новел Дніпрової Чайки. - C. 272-279.
- Рябченко М. М. Жанрова дифузія в сучасній українській прозі (на матеріалі творів Н. Сняданко, М. Соколян, С. Пиркало). - C. 279-284.
- Савчук (Урсу) Г. Ю. "Хата за селом" Ю. Крашевського та "Циганка Аза" М. Старицького: контексти й інтертексти. - C. 285-291.
- Сивець Т. В. Епіфанія як домінантна категорія моделі творчого акту в проповідницькій літературі Києворуської держави. - C. 291-299.
- Скрипник А. В. Засоби створення комічних мотивів у літературі середніх віків. - C. 299-304.
- Сліпушко О. М. Ґенеза образу духовної держави у поемі "Гайдамаки" Тараса Шевченка. - C. 304-312.
- Совтис Н. М. Мовна картина світу Лева Евгеніуша Венглінського (на матеріалі віршованих казок, написаних українською мовою). - C. 312-317.
- Соловьёва А. Г. Современная драматургия: актуальные проблемы исследования. - C. 317-322.
- Стежко С. О. Історичне минуле у творчості М. Стельмаха: акценти літератури "Розстріляного Відродження". - C. 322-329.
- Степанченко О. Л. Форми вираження авторської свідомості в прозі Миколи Вінграновського. - C. 329-336.
- Сулима В. І. Ірина Семенко і Михайль Семенко: образ автора в науковому дослідженні. - C. 337-343.
- Сулима М. М. Цикл Михайля Семенка "Наївні поезійки". - C. 344-350.
- Сухарєва С. В. Ідеологізація світу русинів у творах Ю. -І. Крашевського. - C. 351-355.
- Телеуця В. Рівні фольклорного діалогу в поліетнічному середовищі. - C. 355-364.
- Тершовчин Р. Т. Ван Вей – основоположник школи чань у китайській поезії. - C. 364-369.
- Тищук О. С. Синкретичність світосприйняття танського поета Сикун Ту (837-908). - C. 369-374.
- Ткаченко О. П. Образи Каїна і Авеля у світлі герменевтичної методи Григорія Сковороди. - C. 375-381.
- Ткаченко М. М. Едипова історія у творчості Сковороди. - C. 381-385.
- Ткачук О. П. Юзеф Ігнацій Крашевський та Джозеф Конрад: імагологічні аспекти. - C. 385-391.
- Хайдер Т. В. Еволюція національних стереотипів в умовах глобалізованої Європи в творах Е. Редлінського. - C. 391-399.
- Чернишова С. О. Сучасні аспекти та напрямки дослідження творчості В. С. Моема. - C. 399-407.
- Чужа Т. В. Хмельниччина в історичних романах Генрика Сенкевича і Юзефа Ігнація Крашевського. - C. 407-415.
- Шакура Ю. О. Володимир Рєзанов: поезія скальдів у рецепції "Слова о полку Ігоревім". - C. 415-421.
- Шаповалова А. О. Ідея свободи в епістолярії Тараса Шевченка. - C. 421-426.
- Швець А. Ю. Преромантичні риси поетичного доробку Тимона Заборовського. - C. 427-431.
- Шевченко Н. С. Зіставний аналіз образів Олександра Македонського в романі "Александрія" та козака голоти у "Думі про козака голоту". - C. 432-435.
- Шестопал О. Г. Театральність як перцептивна категорія у контексті сучасних міждисциплінарних досліджень. - C. 436-442.
- Шкуров Є. В. Футурологічний аспект фантастики Юрія Нікітіна (на матеріалах романів "Транслюдина", "Я – сингуляр" та "Надлюдина"). - C. 442-448.
- Шуть В. Я. Рецепція соцреалістичної естетики в есеїстичному доробку О. Забужко. - C. 448-453.
- Щеголь Л. Д. Творчість Меші Селімовича. Роман "Дервіш і смерть". - C. 454-459.
- Щербакова О. А. Першоджерела свідчень про святу царицю Єлену у найдавніших виданнях "Книг житій святих” (1700, 1716 і 1759 рр.): порівняльний аналіз приміткових посилань і коментарів (на прикладі "Житія Святаго Равноапостолнаго великаго царя Константіна и святыя христолюбивыя матере его Єлены”). - C. 459-473.
- Юзькова І. В. Образ наратора в романі Герти Мюллер "Гойдалка дихання". - C. 473-480.
- Якименко О. В. Опозиція "український патріотизм – комунізм" у п’єсі Наталі Романович-Ткаченко "Тумани". - C. 480-486.
| 2013 | | Вип. 37(2)
|
|
|
|