Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72350/2012/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Сучасні проблеми навчання, виховання та інклюзії людей з особливими потребами в загальноосвітній простір
- Болдирєва В. Е. Інтеграція та інклюзія як основні моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 10-17.
- Бондарєва Л. І. Науково-методичні і навчальні інновації в економічній освіті. - C. 18-27.
- Гамрецький І. С, Столяренко О. В., Столяренко О. В. Інтеграція людей з особливими потребами у суспільство як прояв ціннісного і толерантного ставлення до людей. - C. 27-39.
- Гітун Н. І., Закусило О. Ю. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки фахівців соціальної роботи в Луцькому інституті розвитку людини Університету "Україна". - C. 40-48.
- Горбик О. Р. Активізація навчального процесу при участі інтегрованих груп студентів у міжнародних архітектурно-дизайнерських конкурсах і виставках. - C. 48-60.
- Горкуша Є. Ю. Проблеми інклюзивного навчання студентів із вадами зору в умовах університету: шляхи вирішення. - C. 60-66.
- Єжова Т. Є. Організаційно-педагогічні умови створення толерантного освітнього середовища інклюзивної школи. - C. 66-75.
- Камінська О. В. Особливості адаптації студентів з особливими потребами до умов навчання у ВНЗ. - C. 75-84.
- Петько Л. В. Стимулювання готовності майбутніх соціальних педагогів до виховної роботи у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 84-95.
- Рокотянська Л. О. Соціалізація студентів з особливими освітніми потребами: актуальність проблеми. - C. 95-103.
- Чайковський М. Є. Критерії і показники ефективності соціально-педагогічної роботи у ВНЗ інклюзивної орієнтації. - C. 103-113.
Спеціальна педагогіка: методика, практика, досвід, перспективи
- Заліток Л. М. В. О. Сухомлинський про роль казки у вихованні та навчанні дітей з особливими потребами. - C. 114-120.
- Калініченко І. О. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини. - C. 120-126.
- Костіна Т. О. Життєвий сценарій суб’єкта юнацького віку: модель усвідомлення. - C. 126-137.
- Лапін А. В. Особливості виконання практичних завдань молодшими школярами зі складними порушеннями психофізичного розвитку на уроках трудового навчання. - C. 137-143.
- Проскурняк О. І. Практичні аспекти формування соціально-комунікативної активності у дітей зі зниженим розумовим розвитком. - C. 144-153.
- Прохоренко Л. І. Проблема регулюючого компонента саморегуляції в дітей зі зниженим інтелектом у пізнавальній діяльності. - C. 153-161.
- Романенко О. В. Передумови формування просторової антиципації у дітей із церебральним паралічем. - C. 161-171.
- Чухрій І. В. Чинники соціально-психологічної адаптації матерів, які виховують дитину-інваліда. - C. 171-181.
- Філімонов С. П. Особливості організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах санаторно-курортного комплексу. - C. 181-191.
Психолого-педагогічні аспекти розвитку й формування особистості людей з інвалідністю
- Волинчук О. А. Зміст і структура психологічної готовності студентської молоді до публічної політичної діяльності. - C. 192-202.
- Кириленко В. Г. Особливості соціально-педагогічної роботи в навчальних закладах з агресивними школярами. - C. 201-208.
- Міляєва В. Р., Бреус Ю. В. Формування компетентності саморозвитку особистості в умовах реалізації компетентнісного підходу у фаховій справі. - C. 208-215.
- Ставицький О. О. Соціальна роль, нозологія інвалідності та прояв гандикапізму. - C. 215-224.
- Терещук А. Д. Критерії діагностики афективних станів особистості. - C. 225-235.
- Сердюк Л. З., Ільєнко М. М. Адаптація — процес чи результат процесу. - C. 235-243.
- Автори фахового збірника.
| 2012 | | № 9
|
|
|
|