Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72350/2010/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Сучасні проблеми навчання, виховання та інклюзії людей з особливими потребами в загальноосвітній простір

  4. Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта як трансформаційна стратегія сучасної освітньої політики. - C. 11-19.
  5. Байрамов В. Д. Социальная интеграция через образование лиц с ограниченными возможностями здоровья. - C. 19-23.
  6. Старобина Е. М. Теоретические подходы к комплексному сопровождению интегрированного профессионального образования учащихся с ограниченными возможностями здоровья. - C. 24-29.
  7. Роганова М. В. Становлення духовної культури студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовах центру духовно-інтелектуального розвитку та реабілітації. - C. 29-38.
  8. Ингрида Баранаускене, Люда Радзевичене Условия успешной подготовки лиц с ограниченными возможностями к учебе в вузе. - C. 39-50.
  9. Ореховская Н. А. Потребность лиц с ограниченными возможностями здоровья в высшем образовании. - C. 50-55.
  10. Чайковський М. Є., Польовик О. В. Готовність освітнього простору ВНЗ до соціальної адаптації студентів з особливими потребами. - C. 55-62.
  11. Богінська Ю. В. Соціально-педагогічна підтримка і супровід студентів з обмеженими можливостями в Автономній Республіці Крим: аналіз стану та перспективи. - C. 62-70.
  12. Егоров П. Р. Реализация модели организационно-педагогического сопровождения учебного процесса людей с особыми образовательными потребностями на основе использования адаптивных компьютерных технологий в республике Саха (Якутия). - C. 70-84.
  13. Максимчук В. С. Якісні зміни в галузі професійної освіти ФРН (1960–2002). - C. 84-91.
  14. Ingrida Baranauskienë, Liuda Radzevicienë Інгріда Баранаускене, Люда Радзевічене Students in special education studies: peculiarities of professional motivation Студенти в спеціальних освітніх дослідженнях: особливості професіональної мотивації. - C. 92-104.
  15. Sharon A. Raver-Lampman, Ш. Равер-Лампман Identified significant stressors of caregivers of individuals with disabilities Визначення значимих факторів стресів піклувальників інвалідів. - C. 104-110.
  16. Барно О. М. Використання корекційних та оздоровчих елементів у реабілітаційній діяльності ВНЗ. - C. 110-115.
  17. Мусаєв К. Ф. Підходи до побудови логічної структури навчального матеріалу. - C. 116-122.
  18. Петько Л. В. Дослідницька діяльність студентів коледжу як одна з умов неперервної освіти. - C. 122-134.
  19. Добровіцька О. О Інтегрована освіта як один із чинників формування толерантності в молоді. - C. 134-141.
  20. Хижун Я. В. Дискусія як ключовий елемент інтерактивного навчання студентів на практичних заняттях з англійської мови. - C. 141-149.
  21. Сандовенко І. В. Вирішення проблем інклюзії людей з особливими потребами при підготовці фахівців сфери туризму у вищих навчальних закладах Канади. - C. 150-156.
  22. Кучіна В. С. Принципи інтерактивного навчання іноземних мов та їх відповідність вимогам кредитно-модульної системи освіти у ВНЗ України. - C. 156-165.
  23. Дишлева С. М. Організація тестового контролю рівня сформованості навички читання текстів зі спеціальності при вивченні іноземної мови. - C. 165-172.
  24. Кормакова Т. Л. Індивідуальна робота як складова у формуванні творчої особистості студентів з особливими потребами. - C. 172-178.
  25. Бондарєва Л. І. Підприємницька підготовка дорослих як нагальна вимога ринкових відносин в Україні. - C. 179-183.
  26. Васильєв В. В. Специфіка формування кваліфікаційних вимог до державних службовців системи соціального захисту. - C. 183-190.
  27. Березовська Л. І. Зарубіжний і вітчизняний досвід соціального захисту людей з особливими потребами. - C. 190-195.
  28. Терюханова І. М., Стульпінас Н. К. Удосконалення діяльності служби зайнятості щодо професійного навчання інвалідів в сучасних умовах. - C. 195-202.
  29. Будяк Л. В. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти: аналіз міжнародних документів і законодавства України. - C. 202-206.
  30. Кольченко К.О., Нікуліна Г.Ф. Організація навчальних місць студентів з інвалідністю як чинник їхньої інклюзії у професійне середовище. - C. 207-211.
  31. Розділ II. Спеціальна педагогіка: методика, практика, досвід, перспективи

  32. Таранченко О.М. Інклюзивна освіта для дітей із порушеннями слуху: революційна тенденція чи еволюційний процес?. - C. 212-218.
  33. Єжова Т. Є. Наукові підходи до навчання комп’ютерної грамоти. - C. 218-225.
  34. Скрипник Т. В. Дослідження продуктивності взаємодії батьків з аутичною дитиною. - C. 225-233.
  35. Щербина С. М., Щербина І. Ю. Педагогічна позиція та її роль у взаємодії вчителя і учнів на уроці. - C. 233-240.
  36. Трикоз С. В. Зміст і завдання сенсорного виховання дітей з інтелектуальною недостатністю. - C. 240-246.
  37. Висоцька А. М. Основні напрями діяльності вихователя спеціального навчального закладу для розумово відсталих дітей. - C. 246-254.
  38. Шорохова В. В. Працездатність як важливий чинник успішного навчання розумово відсталих учнів. - C. 254-260.
  39. Кравець Н. П. Ілюстративний матеріал читанок і проблема формування читача. - C. 260-270.
  40. Ибрагимова А. Р. Наглядность как средство повышения познавательной активности умственно отсталых школьников на уроках трудового обучения. - C. 270-276.
  41. Чеботарьова О. В. Організація проектно-технологічної діяльності учнів з інтелектуальними порушеннями на уроках квітникарства. - C. 276-283.
  42. Вдовиченко І. В. Основні напрями корекційно-виховної та соціально-реабілітаційної діяльності педагога-дефектолога в спеціалізованих дятячих будинках. - C. 284-288.
  43. Зоренко І. С. Щербина І. Ю. Використання проектного методу під час вивчення учнями англійської мови. - C. 289-299.
  44. Бобренко І. В. До проблеми просторового орієнтування глухих молодших школярів із обмеженням інтелектуального розвитку. - C. 300-306.
  45. Розділ III. Психолого-педагогічні аспекти розвитку і формування особистості людей з інвалідністю

  46. Шмаргун В. М. Когнітивні механізми психомоторних дій. - C. 307-319.
  47. Тюптя О. В., Лук’яненко Н. М. Технологія формування усвідомленого батьківства в груповій взаємодії. - C. 319-330.
  48. Хозраткулова І. А. Особливості розвитку соціального інтересу в студентів-інвалідів в умовах навчання на психолого-педагогічному факультеті. - C. 330-337.
  49. Виноградова В. Є. Розвиток особистості студента як суб’єкта спілкування. - C. 337-342.
  50. Кучменко О. Б. Значення викладання біологічних дисциплін у підготовці практичних психологів. - C. 342-349.
  51. Лісіцин В. Д. Детермінанти стресових станів як науково-психологічна проблема. - C. 349-359.
  52. Руденко О. О. Психологічні особливості міжособистісних конфліктів студентів. - C. 360-365.
  53. Мітлош А. В. Діагностика соціальних та емоційних коренів розвитку лідерства. - C. 365-376.
  54. Вольнова Л. М. Соціальна складова професійної компетентності студентів — майбутніх фахівців системи діяльності "людина — людина". - C. 376-383.
  55. Бажанюк В. С. Дослідження лідерської обдарованості у школярів підліткового віку. - C. 384-392.
  56. Шаповалов Б. Б. Відбір талановитої молоді до спортивних секцій кікбоксингу як перша стадія розвитку спортивної обдарованості. - C. 392-402.
  57. Чиханцова О. А. Детермінанти психологічної готовності учнів до оволодіння іноземними мовами. - C. 402-409.
  58. Костенко Т. М. Науково-методичні підходи до організації і змісту роботи практичного психолога у дошкільному закладі для дітей із вадами зору. - C. 410-417.
  59. Деркач М. В. Психологічні аспекти підготовки студентів з обмеженими функціональними можливостями до майбутньої професійної діяльності. - C. 418-425.
  60. Міляєва В. Р. Психологічні аспекти професійної підготовки державних службовців в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 425-435.
  61. Макарчук Н. О. Психологічна специфіка проявів психічних станів у підлітків з розумовою відсталістю. - C. 436-445.
  62. Кондратюк С. М. Особливості сенсомоторної уваги студентів-першокурсників як одна з умов успішності навчання. - C. 445-452.
  63. Миронюк Є. В. Визначення та історія розвитку поняття "соціальний інтелект" у психологічній науці. - C. 452-461.
  64. Карелін П. А. Особливості комплексного психологічного тестування абітурієнтів з особливими потребами. - C. 461-468.
  65. Розділ IV. Фізична, медична і психологічна

  66. Лазуренко С. І. Створення психофізіологічної основи для формування моторних установок. - C. 469-478.
  67. Хорошуха М. Ф. Значення феномену "втрати" в проведенні психолого-фізичної реабілітації хворих із порушеннями функції опорно-рухового апарату (на прикладі багаторічного спостереження за одним із таких хворих). - C. 479-485.
  68. Ковтонюк М. В., Кондраток В. В. Методи та методики фізичної реабілітації при неспецифічних захворюваннях бронхолегеневої системи у дітей молодшого шкільного віку. - C. 485-493.
  69. Кравчук Л . С Особливості розумової працездатності та організація психофізіологічних функцій студентів із порушенням постави. - C. 494-501.
  70. Колядич О. І. Особливості комплексної фізичної реабілітації при ожирінні I ступеня осіб працездатного віку. - C. 501-508.
  71. Шемякова М. О., Мітюков В. О., Москаленко Н. I., Кириллов О. М., Чернов I. В. Клініко-фізіологічне обґрунтування фізичної реабілітації вагітних жінок із фетоплацентарною недостатністю, які страждають на варикозну хворобу. - C. 509-517.
  72. Розділ V. Формування світогляду і духовно-моральних цінностей особистості в інтегрованому освітньому середовищі

  73. Гур В. І. Інформаційність, технологічність у навчанні та вихованні людей з особливими потребами. - C. 518-525.
  74. Кучменко Е., Кучменко Б. Сучасні тенденції міжкультурного спілкування. - C. 525-535.
  75. Ковальчук Н.Д. Формування особистості в контексті антропологічної кризи людства. - C. 535-540.
  76. Гусак Н. К. Люди з особливими потребами і процес формування національної еліти. - C. 540-545.
  77. Челан Л. Пути социальной адаптации незрячих студентов в условиях обучения в высшей школе. - C. 545-552.
  78. Автори випуску. - C. 553-558.
  79. До відома авторів. - C. 559-560.
2010
№ 7 (7)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського