Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2019/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
- Байдюк Л. Технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов. - C. 6-11.
- Бахмач Л. Ідея тьюторської системи навчання в класичних університетах. - C. 12-18.
- Браславська О., Грабовська С. Формування дослідницьких умінь школяра – основа сучасної природничої освіти. - C. 19-26.
- Волошина Г., Коберник Г. Слово як засіб створення художнього образу. - C. 27-33.
- Горбатюк А. Музично-естетичне виховання особистості у контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 34-40.
- Горбулінська С., Боднар Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у загальноосвітній середній школі. - C. 41-49.
- Кірдан О. Оновлення змісту професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти на основі наукових досягнень і сучасних практик. - C. 50-55.
- Коломієць Н., Крикунова О. Проблемний аспект визначення сутнісних характеристик педагогічної культури викладача вищої школи. - C. 56-63.
- Комар О. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. - C. 64-70.
- Косенчук О. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в процесі фахової підготовки. - C. 71-77.
- Кучай А. Критерії, показники, рівні сформованості готовності студентів до застосування інтерактивних педагогічних технологій навчання в закладах дошкільної освіти. - C. 78-84.
- Муковіз О., Веремієнко В., Мельничук В. Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. - C. 85-93.
- Нос Л., Бойко Г. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до врахування принципу наступності у процесі навчання англійської мови. - C. 94-99.
- Пріма Д. Формування професійно-суб'єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як наукова проблема. - C. 100-105.
- Радюк І. Аналіз педагогічних умов формування в майбутніх учителів початкової школи готовності до самоосвіти. - C. 106-113.
- Струк А. Сутність поняття "професійна компетентність майбутніх учителів початкової школи" в сучасній педагогіці. - C. 114-120.
- Турко Б. Організація та впровадження інклюзивної освіти у Канаді: історія та сучасність. - C. 121-126.
- Цимбал-Слатвінська С. Причини порушення мовлення у дітей. - C. 127-137.
- Цюняк О. Роль освітнього простору закладу вищої освіти у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 138-144.
- Чумак М. Регресивність впливу радянського вектору на траєкторію освітнього поступу першої половини ХХ століття. - C. 145-151.
- Шкуренко О. Використання хмарних технологій під час підготовки учителя початкової школи. - C. 152-162.
- Balashova S., Holovko N. To the Question of Formation of Competence Research Skills of Future Teachers of Higher Education Institutions. - C. 163-171.
| 2019 | | Вип. 1
|
|
|
|