Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Байдюк Л. Технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов. - C. 6-11.
  4. Бахмач Л. Ідея тьюторської системи навчання в класичних університетах. - C. 12-18.
  5. Браславська О., Грабовська С. Формування дослідницьких умінь школяра – основа сучасної природничої освіти. - C. 19-26.
  6. Волошина Г., Коберник Г. Слово як засіб створення художнього образу. - C. 27-33.
  7. Горбатюк А. Музично-естетичне виховання особистості у контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 34-40.
  8. Горбулінська С., Боднар Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у загальноосвітній середній школі. - C. 41-49.
  9. Кірдан О. Оновлення змісту професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти на основі наукових досягнень і сучасних практик. - C. 50-55.
  10. Коломієць Н., Крикунова О. Проблемний аспект визначення сутнісних характеристик педагогічної культури викладача вищої школи. - C. 56-63.
  11. Комар О. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. - C. 64-70.
  12. Косенчук О. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в процесі фахової підготовки. - C. 71-77.
  13. Кучай А. Критерії, показники, рівні сформованості готовності студентів до застосування інтерактивних педагогічних технологій навчання в закладах дошкільної освіти. - C. 78-84.
  14. Муковіз О., Веремієнко В., Мельничук В. Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. - C. 85-93.
  15. Нос Л., Бойко Г. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до врахування принципу наступності у процесі навчання англійської мови. - C. 94-99.
  16. Пріма Д. Формування професійно-суб'єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як наукова проблема. - C. 100-105.
  17. Радюк І. Аналіз педагогічних умов формування в майбутніх учителів початкової школи готовності до самоосвіти. - C. 106-113.
  18. Струк А. Сутність поняття "професійна компетентність майбутніх учителів початкової школи" в сучасній педагогіці. - C. 114-120.
  19. Турко Б. Організація та впровадження інклюзивної освіти у Канаді: історія та сучасність. - C. 121-126.
  20. Цимбал-Слатвінська С. Причини порушення мовлення у дітей. - C. 127-137.
  21. Цюняк О. Роль освітнього простору закладу вищої освіти у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 138-144.
  22. Чумак М. Регресивність впливу радянського вектору на траєкторію освітнього поступу першої половини ХХ століття. - C. 145-151.
  23. Шкуренко О. Використання хмарних технологій під час підготовки учителя початкової школи. - C. 152-162.
  24. Balashova S., Holovko N. To the Question of Formation of Competence Research Skills of Future Teachers of Higher Education Institutions. - C. 163-171.
2019
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського