Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2014/48<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Базильчук Л. Педагогічні умови основної підготовки студентів до організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах (за програмою курсу "Методика викладання образотворчого мистецтва в школі"). - C. 7-12.
  5. Бахмат Н. Неперервність педагогічної підготовки як умова конкурентоздатності вчителя початкових класів. - C. 13-17.
  6. Воронина М., Кочетова Н. Особенности подготовки педагога дошкольного и начального образования по совмещенным профилям. - C. 18-25.
  7. Гарачук Т. Обгрунтування педагогічних умов у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. - C. 26-33.
  8. Горбатюк А. Активізація музичного мислення студентів педагогічного коледжу в класах фортепіано. - C. 34-38.
  9. Сергійчук О., Сембрат А. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі ВНЗ. - C. 39-46.
  10. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  11. Балалаєва О. Дидактичні ризики реалізації принципів індивідуалізації та інтерактивності в електронних посібниках. - C. 47-52.
  12. Безлюдний О. Розвиток навичок читання в процесі навчання іноземним мовам у немовному ВНЗ. - C. 53-58.
  13. Близнюк М. Роль інформаційних технологій у розвитку громадянської освіти. - C. 59-64.
  14. Вакалюк Т. Хмарний сервіс для створення документів з можливістю надання прав спільного доступу декільком користувачам. - C. 65-70.
  15. Вовкотруб В., Подопригора Н. Модернізація матеріального забезпечення для виконання експериментальних завдань до вивчення інтегрованих напівпровідникових приладів і схем. - C. 71-80.
  16. Волошина Л. Редактор музикальних партитур на уроках інформатики у старшій школі художньо-естетичного профілю. - C. 81-88.
  17. Гляненко К. Методи інтерактивного навчання як засіб формування загальних компетенцій у навчанні мови. - C. 89-94.
  18. Гнедко Н. Дидактичні основи використання віртуальних анімованих карт у навчальному процесі. - C. 95-101.
  19. Малежик П., Малежик М. Використання мобільних апаратних пристроїв у навчальному процесі. - C. 102-107.
  20. Мар’євич Н. Розвиток методичної вправності майбутніх учителів початкових класів у процесі реалізації інтегрованого підходу до музично-ігрової діяльності учнів. - C. 108-113.
  21. Махінов В. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов. - C. 114-120.
  22. Моцик Р. Використання інформаційних технологій при підготовці сучасного вчителя початкових класів. - C. 121-126.
  23. Опанасенко Н. Використання педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 127-131.
  24. Пахальчук Н. Використання мультимедійних технологій у підготовці студентів до фізичного виховання дошкільників. - C. 132-137.
  25. Сальник І. Проблеми використання електронних засобів навчального призначення в системі шкільного фізичного експерименту. - C. 138-143.
  26. Самойленко Ю. Сучасні наукові підходи до професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій. - C. 144-149.
  27. Семеніхіна О. Організація практично-значущих проектів як чинник підвищення якості підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 150-155.
  28. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  29. Григорьева Л., Григорьева С. Факторы и условия, влияющие на формирование познавательной самостоятельности младших школьников. - C. 156-160.
  30. Уварова Н. Условия формирования положительного жизненного сценария младшего школьника средствами сказкотерапия. - C. 161-168.
  31. Яценко Л. Готовність старшокласників до виконання сімейних ролей чоловіка і дружини. - C. 169-174.
  32. Виховна робота

  33. Білавич Г. Виховання господаря рідної землі в авторській концепції Василя Білавича. - C. 175-181.
  34. Більдіна М. Педагогічні умови формування культури поведінки молодших школярів у позакласній діяльності. - C. 182-186.
  35. Гавриш І. Основні фактори виховання культури взаємин учнів молодшого шкільного віку. - C. 187-192.
  36. Имангулова Т. Патриотическое воспитание как процесс формирования личностных качеств школьника. - C. 193-196.
  37. Іванчук С. До проблеми визначення методологічних основ виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку. - C. 197-202.
  38. Йовенко Л. Софійність як джерело творення національного виховного ідеалу (за матеріалами билин київського циклу). - C. 203-208.
  39. Коцопей Г. Питання виховного ідеалу української молоді у творчій спадщині Стефана Коваліва. - C. 209-216.
  40. Кривошея Н. Розвиток музично-естетичної культури старших дошкільників засобами музичної казки. - C. 217-222.
  41. Цьома С. Формування основ здоров’язбереження учнів у системі початкової освіти Болгарії. - C. 223-227.
  42. Черніка Г. Науково-теоретичні основи трудового виховання молодших школярів за педагогічною спадщиною А. С. Макаренка. - C. 228-233.
  43. Черніка М. Дослідження рівня музично-естетичного виховання учнів молодшого шкільного віку. - C. 234-239.
  44. Сторінки історії

  45. Вайло К. Розвиток шкільної освіти та методів навчання в 60–70-х рр. ХХ століття. - C. 240-246.
  46. Коляда Т. Організація шкільної освіти Великобританії в 20-х роках ХХ століття. - C. 247-252.
  47. Русакова Л. Традиції приватної художньо-освітньої та громадської діяльності М. Раєвської-Іванової в Харківській художній школі другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 253-259.
  48. Сторонська О. Рух за виховання через мистецтво як напрям німецької реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 260-265.
  49. Освіта сучасної України

  50. Голуб Н., Голуб В. Дотримання наступності при ознайомленні дітей з природою як засіб реалізації неперервної освіти в Україні. - C. 266-271.
  51. Коляда Н. Дитячий рух як соціально-педагогічна категорія: поняттєво-категоріальний аналіз. - C. 272-280.
  52. Наші автори. - C. 281-284.
  53. Анотації. - C. 285-295.
  54. Аннотации. - C. 296-308.
  55. Annotation. - C. 309-320.
2014
Вип. 48
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського