Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2013/47<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
Підготовка вчителя до роботи в сільській школі
- Гаврилюк С. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічної творчості. - C. 7-13.
- Загородня Л., Барсуковська Г. Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності у майбутніх вихователів дошкільного закладу як складової їх позитивного професійного іміджу. - C. 14-20.
- Іншаков А., Іншакова І. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців дошкільної освіти (формування мовної, мовленнєвої, комунікативної компетенцій). - C. 21-24.
- Княжева І. Педагогічні умови розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності "Дошкільна освіта". - C. 25-30.
- Онищенко І. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у моделі трисуб’єктних відносин. - C. 31-37.
- Опалко Г. Комунікативна діяльність дошкільників залежно від мовної компетентності вихователів. - C. 28-43.
- Токарєва С. Значення корекційно-оздоровчої роботи і готовність майбутніх учителів фізичної культури до її проведення. - C. 44-48.
Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання
- Андрющенко Т. Методи формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. - C. 49-55.
- Бадер С. Соціалізація дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячого будинку: практичний аспект. - C. 56-62.
- Баруліна Ю. Зміст проблеми ціннісно-смислових орієнтацій учнів у науковій літературі. - C. 63-68.
- Гаврило О. Ігрові прийоми у процесі формування валеологічної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 69-73.
- Єжова Т. Можливості школи щодо забезпечення прав дітей. - C. 74-79.
- Ковшар О. Синергетичний підхід як методологія передшкільної освіти. - C. 80-85.
- Кужільна ., Кужільна М. Освіта проти таланту. - C. 86-92.
- Мельник Н., Куценко К., Петлицька Д. Теоретичні підходи до формування комп’ютерної грамотності дітей дошкільного віку. - C. 93-100.
- Полєвікова О. Синергетична сутність мови П. Флоренського як лінгвофілософське підґрунтя словоцентричного підходу до мовної освіти дітей. - C. 101-107.
- Rix J., Twining P. Exploring education systems: towards a typology for future learning. - C. 108-116.
Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня
- Бурсова С. Теоретико-прикладні аспекти впровадження педагогічної підтримки у навчально-виховний процес дошкільного закладу. - C. 117-121.
- Дворкова А. Негативні фактори мікросередовища як детермінанта злочинності неповнолітніх студентів навчальних закладів I та ІІ рівнів акредитації. - C. 122-129.
- Іщенко Л. Формування індивідуальних якостей особистості дитини старшого дошкільного віку у спільній діяльності з однолітками. - C. 130-135.
- Кравченко Т. Основні підходи до організації взаємодії сім’ї та школи як фактора соціалізації дітей шкільного віку. - C. 136-142.
- Лисогор Л. Життєва компетентність як умова самореалізації особистості. - C. 143-147.
- Лоюк О. Творче мислення як чинник розумового розвитку школярів. - C. 148-153.
- Лякішева А. Взаємодія студентів як узгоджена діяльність по досягненню спільної мети (аналіз зарубіжного досвіду). - C. 154-159.
- Новик І. Діагностичний супровід розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. - C. 160-166.
- Олійник О. Особливості емоційного розвитку та умови формування емоційної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор. - C. 167-173.
- Павлик О. Розвиток життєвих компетентностей молодших школярів на уроках української мови засобами ІКТ. - C. 174-179.
- Рогальська-Яблонська І. Соціально-педагогічний супровід соціалізації особистості в дошкільному дитинстві. - C. 180-187.
- Степанова Т. Шляхи підготовки дітей до школи в практиці роботи В. О. Сухомлинського. - C. 188-193.
- Суятинова К. Особливості впливу неповної сім’ї на соціалізацію дитини дошкільного віку. - C. 194-199.
Виховна робота
- Бегас Л. Соціалізація дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в умовах паралельно-роздільного виховання і навчання. - C. 200-205.
- Дудник Н. Економічна соціалізація старших дошкільників. - C. 206-212.
- Дяченко О. Виховання у молодших школярів шанобливого ставлення до людей як важливий аспект соціалізації. - C. 213-217.
- Карнаух Л. Сім’я як чинник статево-рольової соціалізації дітей старшого дошкільного віку в реаліях сьогодення. - C. 218-223.
- Кондратенко Р. Організація експериментального дослідження виховання відповідальності та креативності старших дошкільників. - C. 224-228.
- Кузь В. Виховання дітей дошкільного і шкільного віку в комплексі "школа – дитячий садок". - C. 229-235.
- Олейник С. Модель виховання інтересу учнів початкової школи до професії батьків. - C. 236-240.
- Поліщук О. Формування у дітей старшого дошкільного віку компетентності про здоровий спосіб життя. - C. 241-248.
- Рогальська Н. Становлення світу дитинства як проблема минулого та сучасності. - C. 249-254.
- Савченко І. Проблема дослідження довірливого ставлення дітей 5–6 років до дорослих. - C. 255-261.
- Склярук А. Типологія проблемної сім’ї. Три аспекти проблемності. - C. 262-268.
- Cкрипник Н. Особливості виховання співчуття серед дошкільників у процесі комплексних занять з використанням різних видів мистецтва. - C. 269-276.
- Стаднік Н. Оптимізація морального виховання підлітків як організованої складової їх соціалізації. - C. 277-282.
- Стаєнна О. Традиції рідного краю як засіб громадянського виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 283-288.
Сторінки історії
- Кудла М. Система управління початковою школою в Україні у другій половині XIX – початку XX століття. - C. 289-295.
- Швець Т. Становлення системи підготовки майбутніх вихователів XІX – поч. ХХ століття . - C. 296-300.
Освіта сучасної України
- Нестайко І. Концептуальні основи інклюзивного навчання . - C. 301-307.
- Цюпак І. Впровадження досвіду роботи дошкільних закладів Херсонської області другої половини ХХ століття в практику сучасних ДНЗ. - C. 308-313.
- Наші автори. - C. 314-318.
- Анотації. - C. 319-329.
- Аннотации. - C. 330-341.
- Annotation. - C. 342-353.
| 2013 | | Вип. 47
|
|
|
|