Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2012/42(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Коберник Г. Підготовка вчителя до здійснення індивідуалізації навчання молодших школярів. - C. 8-14.
  5. Марченко Н. Стратегії читання іншомовних текстів у процесі підготовки майбутніх учителів німецької мови. - C. 15-19.
  6. Мельник Н. Інтерактивні технології формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти в Німеччині. - C. 20-24.
  7. Онищенко І. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності. - C. 25-30.
  8. Семчук С. Психолого-педагогічні аспекти ефективного застосування комп’ютерних технологій у процесі навчання майбутніх фахівців в галузі дошкільної освіти. - C. 31-37.
  9. Стрілець С., Запорожченко Т. Інтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 38-42.
  10. Циганок О. Питання підготовки вчителя українознавства у 20-х роках XX століття. - C. 43-51.
  11. Шульгач Н. Проект як засіб організації самостійної роботи з другої іноземної мови. - C. 52-57.
  12. Шумілова І. Організація пошуково-дослідної діяльності студентів у вивченні курсу "Педагогічне краєзнавство". - C. 58-64.
  13. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  14. Авраменко К. Роль інтерактивних технологій у змісті методичної підготовки майбутніх учителів. - C. 65-68.
  15. Білюк О. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкової школи засобами інформаційно-комп’ютерних технологій. - C. 69-74.
  16. Горячок І. Особливості інтерактивного вивчення публіцистичних творів на уроках української літератури. - C. 75-79.
  17. Джава Н. Формування навичок критичного мислення учнів у процесі навчання іноземних мов. - C. 80-85.
  18. Дженджеро О. Парна й групова робота як ефективний засіб формування комунікативного мовлення в учнів початкової школи. - C. 86-92.
  19. Івасюк Н. Особливості використання інтерактивних методів навчання майбутніх перекладачів під час підготовки до міжкультурного спілкування. - C. 93-96.
  20. Карплюк С., Франовський А. Проблема використання інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 97-102.
  21. Коробейнікова Т. Навчальна комп’ютерна програма "Switch on your english" як інтерактивний засіб формування компетенції в діалогічному мовленні. - C. 103-108.
  22. Нестайко І. Польський досвід впровадження інтерактивного навчання. - C. 109-114.
  23. Паршук С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних форм навчання. - C. 115-120.
  24. Хоменко В. Ефективність використання інтерактивних технологій у процесі вивчення постмодерної літератури. - C. 121-128.
  25. Яковлева Л. Інтеграція як чинник розвитку пізнавальної активності учнів. - C. 129-134.
  26. Якушко К. Аналіз дидактичних вимог до дистанційності змісту електронних методичних комплексів. - C. 135-141.
  27. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  28. Дрючило О., Кордонська А. Педагогічні аспекти впровадження інтерактивної технології навчання для формування творчої особистості студента. - C. 142-148.
  29. Гуцало Е. Недерективні форми управління як умова ефективного впровадження інтерактивних технологій навчання. - C. 149-155.
  30. Савенко О. Психологічні особливості розвитку рефлексії в освітньому просторі. - C. 156-161.
  31. Виховна робота

  32. Богданець-Білоскаленко Н. Основні принципи навчання і виховання молодших школярів у науковому доробку Я. Ф. Чепіги. - C. 162-169.
  33. Тюльпа Т. Провідні концепції естетичного виховання підростаючого покоління в Україні (1917–1937 рр.) як засіб засвоєння соціокультурного досвіду. - C. 170-175.
  34. Сторінки історії

  35. БіницькаК. Соціально-економічні трансформації в республіці Польща у ХХ столітті – чинник розвитку системи вищої педагогічної освіти в країні. - C. 176-185.
  36. Веремчук А. Українська педагогіка 1920-х років: Г. Ф. Гринько. - C. 186-191.
  37. Волікова В. Діяльність студентських клубів в культурно-національному будівництві 20-х років. - C. 192-196.
  38. Дука Т. З історії становлення та розвитку піонерської організації у 20-ті рр. ХХ ст.. - C. 197-204.
  39. Кириченко В. Дитячий театр казки 20-х років ХХ століття як форма організації дозвілля школярів. - C. 205-212.
  40. Коляда Н. Позашкільна піонерська робота як важлива соціально-педагогічна засада розвитку дитячого руху (перша половина 30-х років ХХ ст.). - C. 213-223.
  41. Коробова Л. Організація навчального процесу в дитячому будинку 20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.. - C. 224-229.
  42. Кочубей Т. Соціально-політичні причини занепаду української освіти в другій половині XVIII століття. - C. 230-238.
  43. Карпич І. Проблеми оздоровлення дітей на сторінках журналу "Дитячий рух" (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.). - C. 239-245.
  44. Кришко А. Особливості розвитку мовної освіти в Україні у ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 246-254.
  45. Кузьо І. Навчальне кіно у радянській школі в 20-х роках ХХ століття. - C. 255-260.
  46. Марченко О. Проблема формування освітнього середовища в науково-педагогічній думці 1920-х років. - C. 261-267.
  47. Опачко М., Пайда І. Розвиток фізичної освіти в школах Закарпаття у чехословацький період (1919–1939 рр.). - C. 268-274.
  48. Панасенко Е. Новаторський розвиток дидактичних експериментів у вітчизняній освітній практиці 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 275-284.
  49. Санівський О. В. Ф. Дурдуківський – видатний український педагог 20-х років ХХ століття. - C. 285-290.
  50. Сивачук Н. Деструкція фольклорної пам’яті українців під впливом антирелігійної пропаганди у 20-х роках ХХ ст.. - C. 291-297.
  51. Смирнов В. Біля витоків постреволюційної педагогіки (Анатолій Луначарський vs Григорій Гринько). - C. 298-305.
  52. Степаненко І. Соціально-педагогічна система А. С. Макаренка. - C. 306-312.
  53. Стеценко Н. Рецепція ідей європейської педагогіки про дитячу ручну працю в українській педагогічній думці 20-х років ХХ ст.. - C. 313-320.
  54. Таранник А. Трансформаційні процеси в системі вищої освіти України в контексті рішень педагогічних з’їздів (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 321-325.
  55. Федоров І., Федорова Л. Науково-педагогічна спадщина І. Огієнка. - C. 326-333.
  56. Фещенко Г. Краєзнавчий контекст змісту шкільної освіти (20−30-ті роки ХХ століття). - C. 334-342.
  57. Цимбал-Слатвінська С. Основи психодіагностики в радянській школі. - C. 343-349.
  58. Яремчук В. Питання підготовки українознавчих кадрів у педагогічній спадщині М. Грушевського. - C. 350-355.
  59. Ящук І. Основні вимоги до вчителя 20-х років українського суспільства. - C. 356-364.
  60. Наші автори. - C. 365-369.
  61. Анотації. - C. 370-380.
  62. Аннотации. - C. 381-392.
  63. Annotation. - C. 393-404.
2012
Вип. 42(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського