Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968/2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Борейко В. І. Шляхи підвищення якості вищої освіти в Україні. - C. 6-12.
- Боровик А. В. Проблемні питання порушення правил підслідності в Україні. - C. 13-18.
- Глушкова Т. С., Царук Ю. В. Формування гастрономічної ідентичності Рівненщини. - C. 19-24.
- Горчикова А. О. Моральні орієнтири інформаційного суспільства як сфера впливу ЗМІ. - C. 25-29.
- Данченко І. О. Структурні компоненти соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 30-39.
- Дем’янчук А. С., Марчук О. О. Дотримання правил шкільної гігієни в навчальних закладах XIX – початку XX століття. - C. 40-46.
- Камінська О. В. Психологічні особливості розвитку педагогічного мислення в умовах ВНЗ. - C. 47-52.
- Княжева І. А. Характеристика професійно-педагогічної діяльності викладачів вищої школи. - C. 53-62.
- Кристопчук Т. Є. Педагогічна освіта в Україні та в республіці Польща: порівняльний аналіз. - C. 63-70.
- Крупнова Л. В. Деякі аспекти адміністративної процесуальної дієздатності суб’єктів виконавчого провадження. - C. 71-76.
- Лотюк Ю. Г. Моделювання і розгортання WI-FI мережі на факультеті кібернетики ПВНЗ "МЕГУ імені академіка Степана Дем'ячука". - C. 77-84.
- Мельничук Л. Б. Використання інтерактивних технологій у контексті підготовки майбутніх вихователів до ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям. - C. 85-91.
- Міськова Н. М. Формування математичної компетенції дітей дошкільного віку на сучасному етапі. - C. 92-97.
- Пагута Т. І. Розвиток логіко-математичних компетентностей старших дошкільників засобами ігрових методик. - C. 98-106.
- Петрук О. М. Василь Сухомлинський про виховання в учнів високих моральних якостей і норм поведінки. - C. 107-112.
- Петрук О. М., Луцик О. М. Проблема підготовки майбутніх вихователів до організації і управління здоров’язберігаючим освітнім середовищем. - C. 113-119.
- Попова Д. А., Коваль М. В. Лексичні запозичення як фактор збагачення сучасної англійської мови. - C. 120-127.
- Попова Д. А., Седлар Є. В. Специфіка основоскладання в контексті словотвірної номінації сучасної англійської та української мов. - C. 128-135.
- Поташнюк І. В., Озарчук П. В. Роль компенсаторних функцій у пізнавальній діяльності при втраті зору. - C. 136-141.
- Росінська Г. П., Калько А. Д. Педагогічна практика як елемент становлення вчителя біології. - C. 142-147.
- Салейчук Е. В., Калько А. Д. Біогеографічні особливості ентомофауни України. - C. 148-153.
- Сойко І. М. Особливості навчання письма учнів початкової школи. - C. 154-161.
- Ставицький О. О., Гіль Т. А. Вплив соціально-психологічних умов на самовизначення особистості підлітків. - C. 162-168.
- Ставицький О. О., Сигін І. М. Чинники формування готовності студентів до створення сім’ї. - C. 169-175.
- Терновик Н. А. Особливості формування суб'єктної сутності у підлітковому віці. - C. 176-184.
- Хмара М. В. Проблема заподіяння моральної шкоди та її компенсації у вітчизняному науковому дискурсі на межі ХХ–ХХІ ст.. - C. 185-194.
- Хом'як О. А. Удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти у контексті сучасних освітніх парадигм. - C. 195-200.
- Шкабаріна М. А. Особливості розвитку педагогічної креативності майбутніх учителів початкової школи. - C. 201-206.
- Янчук П. C. Швидкі машинні методи моделювання потоку нестисливої рідини в 2D області. - C. 207-213.
- Яроменко О. В., Шевчук Т. М. Перспективи розвитку сакрального туризму у Рівненській області. - C. 214-219.
- Ясінський А. М. Використання програмного пакета Macromedia Authorware 7.0 для розробки комп’ютерних засобів навчання. - C. 220-226.
- Бугайчук Н. Б. Оздоровчо-рекреаційні форми студентського дозвілля. - C. 227-232.
- Ковальчук Н. М., Санюк В. І. Особливості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів географічного факультету. - C. 233-241.
- Макареня В. В., Завацька Л. А., Гнітецька Т. В. Соматичне здоров'я студента у контексті формування здоров'язбережувальної поведінки (теоретичний дискурс). - C. 242-247.
- Насонова Ю. А. Сучасний стан сформованості культури рухів дівчат молодшого шкільного віку. - C. 248-253.
- Поташнюк І. М. Психолого-педагогічні та гігієнічні реабілітаційні заходи у спеціалізованих закладах освіти. - C. 254-260.
- Сірман О. В. Професійна підготовка фізіотерапевтів. - C. 261-266.
- Сотник Ж. Г., Романова В. І. Опанування студентами сучасними методами і формами організації роботи тренера-викладача під час проходження виробничої практики. - C. 267-272.
- Cтупницька С. А., Завацька Л. А., Дем'янчук Т. О. Етіологія вроджених вад опорно-рухового апарату у дітей. - C. 273-283.
- Халайджі С. В. Особливості проведення вхідного тестування першокурсників на заняттях з фізичної культури. - C. 284-292.
| 2017 | | Вип. 2 (18)
|
|
|
|