Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Псих./2015/128<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акименко І. М. Соціальна природа наукових знань. - C. 3-5.
  4. Акимова Л. Н. Архетип матери во внутреннем пространстве мужчины. - C. 6-9.
  5. Білоусова Н. М. Активізація пізнавальної активності студентів ВНЗ на основі коучінг-технології. - C. 10-14.
  6. Бєрющева І. Л. Особистісні детермінанти комунікативної залежності жінок-домогосподарок. - C. 15-19.
  7. Большакова А. М. Особистісні ресурси подолання складних життєвих ситуацій та психологічне майбутнє у юнацькому віці. - C. 20-23.
  8. Борець Ю. В. Концептуальна модель громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю. - C. 24-28.
  9. Буковська О. О. Психологічна допомога сім’ям військовослужбовців, які повертаються із зони бойових дій. - C. 29-32.
  10. Великодна М. С. Мати і сексуальність: психоаналіз української народної казки про Івасика-Телесика. - C. 33-36.
  11. Власова-Чмерук О. М., Латенко О. М. Особливості інноваційних якостей особистості програмістів. - C. 37-40.
  12. Волеваха І. Б., Волеваха Д. С. Відмінності екологічного світогляду української та американської молоді. - C. 41-45.
  13. Volevakha S. V. External environment factors of psychological empowerment in grassroots community organizations. - C. 46-52.
  14. Волченко Л. П., Гарькавець С. О. Проблема соціальних уявлень старших школярів та деякі результати їхнього емпіричного вивчення. - C. 53-56.
  15. Габа І. М. Соціально-психологічні особливості проектування освітнього середовища ВНЗ у контексті розвивального потенціалу. - C. 57-61.
  16. Гапоненко Д. І., Голець В. В. Порівняльний аналіз вибору спеціальності абітурієнтами в ході вступних кампаній 2014 – 2015 рр.. - C. 62-66.
  17. Гріньова О. М. Методологічний аналіз метапроектування особистості у юнацькому віці. - C. 67-71.
  18. Григор’єва М. С. Прояви нестабільності емоцій у підлітковому віці. - C. 72-75.
  19. Губко А. А. Соціально-психологічні чинники булінгу в різних вікових групах школярів. - C. 76-80.
  20. Гуріна З. В. Психологічний супровід адаптації дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі. - C. 81-84.
  21. Данильченко Т. В., Сила Т. І. Соціальне благополуччя: між сім’єю і суспільством, або tabula rasa української громади. - C. 85-90.
  22. Дем’яненко Ю. О., Мазур Т. В., Філіпович В. М. Дослідження впливу професійної взаємодії на емоційні стани соціального працівника. - C. 91-94.
  23. Дерев'янко С. П. Методичні засоби діагностики емоційного інтелекту. - C. 95-99.
  24. Дуля Т. П. Особливості впливу гендерних стереотипів на розвиток особистості підлітка. - C. 100-103.
  25. Дьяконова А. О. Ігротерапія при синдромі раннього дитячого аутизму. - C. 104-107.
  26. Заграй Л. Д. Концептуалізація "Я" і психологічна травма. - C. 108-111.
  27. Завязкіна Н. В. Вплив формування поняття "обмежена осудність" на розвиток судово-психологічної експертизи. - C. 112-115.
  28. Іващенко А. І. Поняття "професійна рефлексія" та її значущість у практичній діяльності майбутнього психолога. - C. 116-120.
  29. Кальницька К. О. Криза непорозуміння у відносинах батьків і дітей-підлітків. - C. 121-125.
  30. Каряка І. В. Психологічний зміст музично-образного мислення в системі пізнавальної діяльності особистості. - C. 126-130.
  31. Кононенко О. І. Специфічні особливості патологічних проявів перфекціонізму особистості. - C. 131-135.
  32. Кононець М. О. Психологія професійної моральності підприємця в системі наук. - C. 136-140.
  33. Краснякова А. О. Дослідження впливу соціальних суб’єктів на становлення окремих ознак політичної суб’єктності молодої людини. - C. 141-145.
  34. Кузнєцова Л. М. До проблеми самоактуалізації сучасної студентської молоді. - C. 146-150.
  35. Лазорко О. В. Готовність до вікових змін фахівців стресогенних професій: адаптація, стагнація, акмереалізація. - C. 151-155.
  36. Лановенко І. І. Суспільно-небезпечна девіантна поведінка та соціально-психологічні завдання її корекції у кримінальному покаранні. - C. 156-159.
  37. Лісневська А. О. Відносини "Я" і держави в уявленнях студентської молоді з різними еміграційними настроями. - C. 160-164.
  38. Ляховець Л. О. Особливості соціальних уявлень про образ тіла у дівчат різних вікових груп. - C. 165-170.
  39. Макогончук Є. С. Психологічні особливості тренінгової роботи з підлітками-колоністами: ресоціалізаційний аспект. - C. 171-175.
  40. Маланьїна Т. М. До проблеми психологічного здоров’я. - C. 176-179.
  41. Миронюк Є. В., Симонок Д. С. Виявлення рівня соціального інтелекту в майбутніх соціальних працівників. - C. 180-182.
  42. Мунасипова-Мотяш І. А. Взаємозв’язок екологічної свідомості та компетентності старшокласників з особливостями саморегуляції їх діяльності. - C. 183-187.
  43. Назарова О. І. Способи конструювання біологічної статі як відображення системи владних відносин у суспільстві. - C. 188-190.
  44. Низовець-Кропта О. А. Структурно-змістові характеристики образу комунікативно-компетентного психолога. - C. 191-196.
  45. Панченко Т. С. Соціально-психологічна сфера правової свідомості. - C. 197-200.
  46. Педько К. В. Соціально-психологічні особливості вимушених переселенців. - C. 201-204.
  47. Перегончук Н. В. Психологічні особливості впливу перехідного періоду розвитку суспільства на професійну компетентність майбутніх психологів. - C. 205-209.
  48. Поліщук О. В. Психологічний час як ресурс успішного функціонування особистості. - C. 210-213.
  49. Половець В. М. Питирим Сорокін: концепція соціальної стратифікації. - C. 214-217.
  50. Полударова К. Ф., Царькова О. В. Дослідження рівня шкільної тривожності серед учнів восьмого класу. - C. 218-221.
  51. Прахова С. А. Дослідження психологічних детермінантів виникнення фрустраційних станів учнів різних вікових груп. - C. 222-225.
  52. Примак Ю. В. Зв’язок рефлексивності з креативними проявами особистості. - C. 226-230.
  53. Рось Л. М. Особливості становлення я-концепції в період ранньої юності. - C. 231-233.
  54. Савченко О. В. Внутрішня структура поведінкового компонента рефлексивної компетентності особистості. - C. 234-239.
  55. Скок А. Г., Безугла С. В. Перфекціонізм як фактор задоволеності життям у жінок. - C. 240-243.
  56. Скребець В. О. Психосемантична трансформація мислеобразу здорового глузду у його переході від імпліцитної до експліцитної форми рефлексії. - C. 244-248.
  57. Товстокора Ю. В. Диверсифікація соціальних норм: репрезентація "іншого як інакшого". - C. 249-252.
  58. Толков О. С. Психологічні особливості адаптації до трудової діяльності медичних працівників. - C. 253-256.
  59. Торба Н. Г. Соціально-психологічний тренінг як засіб профілактики конфліктів у педагогічному процесі. - C. 257-261.
  60. Фера С. В. Професійно-особистісна підготовка викладачів ВНЗ для роботи з творчо обдарованими студентами. - C. 262-264.
  61. Царькова О. В. Особливості діагностики та корекції почуття провини у батьків, які виховують дітей з психофізіологічними вадами. - C. 265-269.
  62. Чепурна Г. Л. Соціально-психологічний аспект дослідження перфекціоністської самопрезентації. - C. 270-273.
  63. Чхаідзе А. О. Авторська анкета "мотиви створення шлюбу" для діагностики мотивації створення шлюбу. - C. 274-278.
  64. Швалб Ю. М. Социально-психологические механизмы общинной социализации: позиционная модель. - C. 279-283.
  65. Шевченко С. В. Психологічний мікроклімат у групі як основа інтелектуального розвитку першокурсників. - C. 284-287.
  66. Шевченко Т. М. Специфіка соціально-психологічного дослідження психічного складу українців. - C. 288-292.
  67. Шлімакова І. І. Прояви чутливості до впливів життєвого середовища у проекціях екологічної свідомості молоді. - C. 293-297.
  68. Щербата В. Г. Ієрархія територіальних ідентичностей сучасної молоді. - C. 298-301.
  69. Ющенко І. М. Резилієнтність дитини в парадигмі ресурсного підходу. - C. 302-306.
  70. Яровий Д. О. Конструювання громадянського протистояння як форми ескалації соціального конфлікту в Україні. - C. 307-311.
2015
Вип. 128
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського