Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2023/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Тенденції розвитку професійної та технологічної освіти

  4. Говоров Є., Шульга О. Аналіз стану професійної освіти України в умовах сьогодення. - C. 3-9.
  5. Гончаренко О. Використання педагогічної технології веб-квесту при вивченні учнями адаптаційного курсу інформатики: науково-методичний аналіз. - C. 10-16.
  6. Горошко Ю., Цибко Г. Аналіз упровадження системи управління якістю в НУЧК імені Т. Г. Шевченка. - C. 17-24.
  7. Кулінка Ю., Хараджян Н. Підготовка майбутніх вчителів до застосування STEM-підходу в освітньому процесі. - C. 25-32.
  8. Мазуренко С., Грицик Т. Формування національно-патріотичних цінностей на уроках "Технологій" в старшій школі. - C. 33-38.
  9. Пригодій А. Організація науково-дослідницької діяльності майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 39-43.
  10. Сагач О., Паришкура Ю., Кононенко О. Неперервний професійний розвиток вчителів в умовах змін. - C. 44-49.
  11. Соломаха І. Структура освітнього простору Чернігівського колегіуму (1700–1786 рр.). - C. 50-57.
  12. Титаренко А. Модель методики формування професійного іміджу в майбутніх менеджерів освіти у магістерській підготовці. - C. 58-63.
  13. Шумейко З. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців державної кримінально-виконавчої служби на засадах системного підходу. - C. 64-68.
  14. Ярощук К., Неговський І. Інформатизація та комп'ютеризація освітнього процесу у закладах професійно-технічної освіти. - C. 69-73.
  15. Дистанційне навчання та дуальна освіта в професійній і технологічній підготовці

  16. Белан Т., Ющенко В., Овдієнко В. Особливості професійної підготовки майбутніх викладачів ЗПТО в умовах змішаного навчання. - C. 74-78.
  17. Брехунець А., Усик О. Використання у дистанційному навчанні освітньої платформи MOODLE. - C. 79-82.
  18. Газука Т., Плуток О. Навчання товарознавству харчових продуктів в умовах дистанційної освіти. - C. 83-87.
  19. Кушнарьова Н., Повечера І., Рибаков Ю. Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення інформатики в умовах дистанційного навчання. - C. 88-92.
  20. Ховрич М. Організація дистанційного навчання для студентів технічних спеціальностей у закладах вищої освіти. - C. 93-99.
  21. Інформаційно-комунікаційні технології у закладах професійно-технічної та вищої освіти

  22. Горчинський С., Борисов Д. Обґрунтування вибору мови програмування для початкових курсів програмування. - C. 100-108.
  23. Кушнарьова Н. Використання комп'ютерно-орієнтованих засобів для здійснення навчальної діяльності. - C. 109-114.
  24. Люлька В., Перинський Ю. Модернізація засобів навчання в контексті формування інноваційного середовища для професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 115-119.
  25. Ребенок В., Торубара О. Методичні особливості професійної підготовки майбутніх викладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях фахових дисциплін у ЗВО. - C. 120-125.
  26. Філатенко Т. Методика використання навчальних SMART-систем у професійній підготовці студентів медичних коледжів. - C. 126-133.
  27. Методичні особливості формування професійної компетентності здобувачів освіти

  28. Бондар Н. Аналіз навчальної діяльності студентів при вивченні інженерної та комп'ютерної графіки. - C. 134-139.
  29. Вдовенко І., Вдовенко О., Вдовенко С. Особливості формування інформаційно-цифрової компетентності педагога професійного навчання. - C. 140-146.
  30. Видра О. Методика ознайомлення студентів з процедурою наукового психологічного дослідження у циклі вступних занять з психології. - C. 147-151.
  31. Горчинська К., Пригодій А., Савченко О. Підготовка майбутнього вчителя технологій до викладання веб-дизайну в процесі профільного навчання. - C. 152-156.
  32. Дорохіна Т., Токарєв С. Етнографічна практика в інституті історії: досвід та перспективи. - C. 157-169.
  33. Коляда А., Агієнко М. Використання методу схематизації в процесі навчання автосправи. - C. 170-175.
  34. Лілік О., Носовець Н., Бивалькевич Л. Технологічний концепт розвитку професійної компетентності майбутніх учителів. - C. 176-181.
  35. Люлька В., Стешенко В. Впровадження дослідницької технології навчання при вивченні дисциплін професійної та практичної підготовки (на прикладі курсу "Будова автомобіля"). - C. 182-187.
  36. Мінько Н. Навчальна ділова гра на заняттях з "Технологічного практикуму". - C. 188-193.
  37. Мазуренко С., Харченко А. Реалізація міжпредметних зв'язків на уроках "Технологій" в старшій школі. - C. 194-199.
  38. Пеньковець В., Давидова Н., Рябов В. Методичні особливості підготовки студентів за різними видами спорту з циклічним характером рухів в освітньому процесі. - C. 200-204.
  39. Тараненко Т. Проблема технолого-конструкторської діяльності майбутніх фахівців з дизайну в процесі проєктування і виготовлення виробів на заняттях із спецдисциплін. - C. 205-210.
2023
Вип. 24 (180)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського