Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2023/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Биков І. В. Формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 3-7.
  4. Бодрова Т. О. Художня комунікація у контексті методичної культури майбутніх педагогів-музикантів. - C. 8-13.
  5. Верич С. В., Рень Л. В. Корекція негативних емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами як чинник мотивації їх навчально-пізнавальної діяльності в умовах воєнного стану. - C. 14-18.
  6. Воронко О. Г., Ладонько Л. С. Загальні переписи населення 1959-2001 рр. як джерело вивчення етнокультурних процесів в Україні. - C. 19-25.
  7. Грищенко С. В. Сутність процесів виховання та перевиховання в професійній діяльності соціальних педагогів закладів освіти. - C. 26-30.
  8. Децюк Т. М. Навички комунікації як важлива компонента компетенцій тьютора. - C. 31-35.
  9. Дун Ц. Компонентна структура творчого потенціалу студентів факультетів мистецтв у процесі музично-хореографічної підготовки в контексті тенденцій розвитку сучасного мистецтва. - C. 36-41.
  10. Завацька Л. М. Визначення актуального рівня успішності соціальної адаптації школярів із числа внутрішньо переміщених осіб. - C. 42-48.
  11. Зайченко Н. І., Карпова І. Г. Прасологічна підвалина соціальної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1890–1920-х років. - C. 49-54.
  12. Захаріна Т. І. Підготовка соціальних працівників в умовах реінтеграційного освітнього середовища університету. - C. 55-59.
  13. Котлярова Л. Б., Грищенко О. П., Єфремова О. П. Теоретичні засади педагогічного тестового контролю. - C. 60-65.
  14. Котлярова Л. Б. Ділова англійська мова професійного спрямування для здобувачів вищої освіти немовних спеціальностей. - C. 66-71.
  15. Михайленко О. В. Професійне вигорання у діяльності фахівців соціально-виховної роботи. - C. 72-80.
  16. Платонова О. Г. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до освітнього середовища за допомогою методів коучингу та психотерапії. - C. 81-86.
  17. Платонова О. Г. Використання комп'ютерних технологій у освітньому процесі закладів вищої освіти. - C. 87-92.
  18. Рень Л. В. Використання коучингових технологій у професійній підготовці фахівців соціальної роботи. - C. 93-98.
  19. Сє С. Рефлексивно-емоційний аспект формування інтерпретаційних умінь студентів факультетів мистецтв у процесі вокально-хорового навчання. - C. 99-104.
  20. Соломаха І. Г. Освіта у контексті суспільно-політичного розвитку України XVIII ст.. - C. 105-113.
  21. Степанова Л. П. Типові недоліки співу вокалістів-початківців та шляхи їх подолання. - C. 114-119.
  22. Стеченко Т. О., Тютюнник О. М. Підготовка майбутніх учителів-філологів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі: практичні аспекти. - C. 120-124.
  23. Туровець О. В. Методика діагностування сформованості методичної культури магістрів музичного мистецтва. - C. 125-128.
  24. Ху Тінтін Етапи формування художньо-аксіологічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 129-133.
  25. Цянь Лун Теоретичні основи формування в майбутніх учителів музичного мистецтва готовності до художньої взаємодії з підлітками. - C. 134-140.
  26. Янченко Т. В. Зарубіжний досвід освітніх інновацій: історико-педагогічний наратив. - C. 141-147.
2023
Вип. 23 (179)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського