Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2020/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Дороніна О. В. Феномен третього віку: термінологічні аспекти. - C. 3-7.
- Євтух М. Б., Скорик Т. В. Акмеологічний підхід до становлення професійної успішності майбутнього вчителя. - C. 8-13.
- Кривошипина О. А. Психологічні особливості розвитку почуття самотності творчої особистості. - C. 14-18.
- Мехед К. М. Гейміфікація навчання як інноваційний засіб реалізації компетентнісного підходу у закладах вищої освіти. - C. 19-22.
- Носко М. О., Жара Г. І. Компетентність індивідуального здоров’язбереження вчителя як складова освітніх стандартів. - C. 23-31.
- Степаненко М. І. Новий учитель у парадигмі викликів суспільства ХХІ століття. - C. 32-37.
- Antoci D. Value orientations and attitudes: specific of manifestation and relationship at adolescence and youth ages. - C. 38-45.
- Кравчук К. В., Кравчук Т. В., Іллюшко О. В. Біомеханічні показники статодинамічної стійкості тіла волейболісток на етапі початкової підготовки як результат ефективності навчально-тренувального процесу. - C. 46-49.
- Лавріненко Л. І. Створення здоров’язбережувального середовища в сучасному закладі дошкільної освіти. - C. 50-54.
- Mislitchi V. Evaluation of children’s linguistic competences – desideratum of pre-school and primary school teachers. - C. 55-61.
- Пронікова І. В. Модернізація змісту шкільної економічної освіти в Україні (2012-2019рр.). - C. 62-68.
- Сарієнко В. В., Сарієнко В. К., Чайченко В. Ф. Мовні особливості використання термінології при вивченні величин у початковій школі. - C. 69-75.
- Субботенко І. Ю. Чуттєвий досвід в контексті арт-терапевтичних практик у роботі з учнями. - C. 76-80.
- Арабаджи А. Ю., Тимченко Г. М., Арабаджи Т. Д. Технології організації занять з фізичного виховання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій для врахування динаміки пульсометрії. - C. 81-86.
- Білик В. Г. Концепція природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. - C. 87-92.
- Дорошенко Т. В. Формування у майбутніх учителів початкової школи мотивації до мистецько-педагогічної діяльності. - C. 93-99.
- Задоя С. Ю. Теоретичні основи підготовки майбутнього педагога-бандуриста до розвитку творчого потенціалу учнів. - C. 100-104.
- Сіньцзе Лі, Фейлай Цзи Формування естетичного смаку як складова підготовки майбутніх вчителів: контекст інформаційного суспільства. - C. 105-109.
- Чжицян Лю М’які компетентності у структурі підготовки майбутніх вчителів. - C. 110-114.
- Мехед О. Б. Підготовка майбутніх вчителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності з метою популяризації здорового способу життя. - C. 115-119.
- Носко М. О., Гаркуша С. В., Воєділова О. М. Аналіз науково-педагогічних досліджень проблеми формування здорового способу життя людини. - C. 120-129.
- Носко Ю. М. Інноваційні технології із проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. - C. 130-135.
- Оленєв Д. Г. Формування здоров’язбережувальної компетентності студентів технічних ЗВО у процесі фізичного виховання. - C. 136-140.
- Сагач О. М. Умови та чинники неперервного професійного зростання вчителів. - C. 141-146.
- Сулаєва Н. В. Підготовка майбутніх учителів НУШ в освітньому середовищі закладу вищої педагогічної освіти. - C. 147-152.
- Тимченко Г. М., Літвінова А. М., Левчук В. Г., Закревський А. М. Технології створення відкритих освітніх ресурсів та відеосервісів навчання основ здоров’я. - C. 153-161.
- Цигура Г. О. Компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в сфері освіти для сталого розвитку в контексті рекомендацій ЄЕК ООН. - C. 162-167.
- Яготін Р. С., Дегтяренко Т. В. Визначення стану психомоторики студентів відповідно до нормативних таблиць. - C. 168-172.
- Чжуан Ян Сутність та зміст педагогічної компетентності майбутнього вчителя-хореографа. - C. 173-177.
- Богданович В. В. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 178-182.
- Граб М. В. Вища освіта Данії: практико-зорієнтований підхід. - C. 183-187.
- Калашник Л. С. Використання ієрогліфу як засобу громадянського виховання в КНР. - C. 188-192.
- Конотоп О. С. Навчально-стратегічна компетентність у контексті сучасних зарубіжних науково-методичних досліджень. - C. 193-196.
- Константинов В. О. Методы и модели подходов на уроке истории (пример Молдавии). - C. 197-202.
- Парфенюк Т. Ю. Аналіз наукових джерел з проблеми розвитку вищої освіти Австралії у працях українських педагогів і зарубіжних дослідників. - C. 203-208.
- Проніков О. К. Педагогічні ідеї С. Х. Чавдарова і Нова українська школа. - C. 209-213.
- Терентьєва Н. О. Значущість адаптивності музейної педагогіки для підвищення якості підготовки фахівців. - C. 214-218.
- Токуєва А. О. Розвиток морської освіти України (1991-2013). - C. 219-223.
| 2020 | | Вип. 7 (163)
|
|
|
|