Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2020/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дороніна О. В. Феномен третього віку: термінологічні аспекти. - C. 3-7.
  4. Євтух М. Б., Скорик Т. В. Акмеологічний підхід до становлення професійної успішності майбутнього вчителя. - C. 8-13.
  5. Кривошипина О. А. Психологічні особливості розвитку почуття самотності творчої особистості. - C. 14-18.
  6. Мехед К. М. Гейміфікація навчання як інноваційний засіб реалізації компетентнісного підходу у закладах вищої освіти. - C. 19-22.
  7. Носко М. О., Жара Г. І. Компетентність індивідуального здоров’язбереження вчителя як складова освітніх стандартів. - C. 23-31.
  8. Степаненко М. І. Новий учитель у парадигмі викликів суспільства ХХІ століття. - C. 32-37.
  9. Antoci D. Value orientations and attitudes: specific of manifestation and relationship at adolescence and youth ages. - C. 38-45.
  10. Кравчук К. В., Кравчук Т. В., Іллюшко О. В. Біомеханічні показники статодинамічної стійкості тіла волейболісток на етапі початкової підготовки як результат ефективності навчально-тренувального процесу. - C. 46-49.
  11. Лавріненко Л. І. Створення здоров’язбережувального середовища в сучасному закладі дошкільної освіти. - C. 50-54.
  12. Mislitchi V. Evaluation of children’s linguistic competences – desideratum of pre-school and primary school teachers. - C. 55-61.
  13. Пронікова І. В. Модернізація змісту шкільної економічної освіти в Україні (2012-2019рр.). - C. 62-68.
  14. Сарієнко В. В., Сарієнко В. К., Чайченко В. Ф. Мовні особливості використання термінології при вивченні величин у початковій школі. - C. 69-75.
  15. Субботенко І. Ю. Чуттєвий досвід в контексті арт-терапевтичних практик у роботі з учнями. - C. 76-80.
  16. Арабаджи А. Ю., Тимченко Г. М., Арабаджи Т. Д. Технології організації занять з фізичного виховання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій для врахування динаміки пульсометрії. - C. 81-86.
  17. Білик В. Г. Концепція природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. - C. 87-92.
  18. Дорошенко Т. В. Формування у майбутніх учителів початкової школи мотивації до мистецько-педагогічної діяльності. - C. 93-99.
  19. Задоя С. Ю. Теоретичні основи підготовки майбутнього педагога-бандуриста до розвитку творчого потенціалу учнів. - C. 100-104.
  20. Сіньцзе Лі, Фейлай Цзи Формування естетичного смаку як складова підготовки майбутніх вчителів: контекст інформаційного суспільства. - C. 105-109.
  21. Чжицян Лю М’які компетентності у структурі підготовки майбутніх вчителів. - C. 110-114.
  22. Мехед О. Б. Підготовка майбутніх вчителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності з метою популяризації здорового способу життя. - C. 115-119.
  23. Носко М. О., Гаркуша С. В., Воєділова О. М. Аналіз науково-педагогічних досліджень проблеми формування здорового способу життя людини. - C. 120-129.
  24. Носко Ю. М. Інноваційні технології із проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. - C. 130-135.
  25. Оленєв Д. Г. Формування здоров’язбережувальної компетентності студентів технічних ЗВО у процесі фізичного виховання. - C. 136-140.
  26. Сагач О. М. Умови та чинники неперервного професійного зростання вчителів. - C. 141-146.
  27. Сулаєва Н. В. Підготовка майбутніх учителів НУШ в освітньому середовищі закладу вищої педагогічної освіти. - C. 147-152.
  28. Тимченко Г. М., Літвінова А. М., Левчук В. Г., Закревський А. М. Технології створення відкритих освітніх ресурсів та відеосервісів навчання основ здоров’я. - C. 153-161.
  29. Цигура Г. О. Компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в сфері освіти для сталого розвитку в контексті рекомендацій ЄЕК ООН. - C. 162-167.
  30. Яготін Р. С., Дегтяренко Т. В. Визначення стану психомоторики студентів відповідно до нормативних таблиць. - C. 168-172.
  31. Чжуан Ян Сутність та зміст педагогічної компетентності майбутнього вчителя-хореографа. - C. 173-177.
  32. Богданович В. В. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 178-182.
  33. Граб М. В. Вища освіта Данії: практико-зорієнтований підхід. - C. 183-187.
  34. Калашник Л. С. Використання ієрогліфу як засобу громадянського виховання в КНР. - C. 188-192.
  35. Конотоп О. С. Навчально-стратегічна компетентність у контексті сучасних зарубіжних науково-методичних досліджень. - C. 193-196.
  36. Константинов В. О. Методы и модели подходов на уроке истории (пример Молдавии). - C. 197-202.
  37. Парфенюк Т. Ю. Аналіз наукових джерел з проблеми розвитку вищої освіти Австралії у працях українських педагогів і зарубіжних дослідників. - C. 203-208.
  38. Проніков О. К. Педагогічні ідеї С. Х. Чавдарова і Нова українська школа. - C. 209-213.
  39. Терентьєва Н. О. Значущість адаптивності музейної педагогіки для підвищення якості підготовки фахівців. - C. 214-218.
  40. Токуєва А. О. Розвиток морської освіти України (1991-2013). - C. 219-223.
2020
Вип. 7 (163)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського