Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2020/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Носко М. О., Архипов О. А., Омельчук О. В. Біоенергетичні залежності ударних взаємодій у біомеханічному аналізі. - C. 3-11.
  4. Сотский Н. Б. Биомеханика физических упражнений как педагогическая дисциплина. - C. 12-17.
  5. Сотский Н. Б. О модификации способа записи позы человека для биомеханического анализа физического упражнения. - C. 18-22.
  6. Рибалко Л. М. Дидактичні умови та способи оптимізації навчально-тренувального процесу в системі підготовки спортсменів. - C. 23-29.
  7. Круцевич Т. Ю., Бакіко І. В. Адекватність самооцінки фізичного розвитку за показниками фізичної підготовленості школярів 5-их та 11-их класів. - C. 30-37.
  8. Голяка С. К., Кольцова О. С., Глухова Г. Г. Контроль та оцінка рівня фізичної підготовленості учнів початкових класів. - C. 38-45.
  9. Кулик Н. А., Скачедуб Н. М. Вплив темпераменту легкоатлетів-спринтерів на їхню змагальну діяльність. - C. 46-52.
  10. Максименко Л. М., Кравченко І. М., Гладов В. В. Біомеханіка рухів тіла початківців під час передачі м’яча ключкою у флорболі. - C. 53-58.
  11. Носко Ю. М. Методика дослідження системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. - C. 59-67.
  12. Обелевский А. А., Кривицкая Н. А., Обелевский А. Г. Развитие физической культуры и спорта в Беларуси во второй половине XX века. Исторические аспекты. - C. 68-73.
  13. Пилипко О. О. Моделювання показників структури змагальної діяльності і спеціальної підготовленості висококваліфікованих спортсменів, які спеціалізуються в плаванні вільним стилем на дистанції 100 метрів. - C. 74-81.
  14. Рукавицына М. Н., Рукавицына С. Л., Рукавицын Д. Б. Биомеханическая структура упражнений с предметами для развития мелкой моторики. - C. 82-86.
  15. Синіговець І. В., Філіпов В. В., Синіговець В. І. Оціночні критерії фізичної підготовленості футболістів 16–17 років засобами педагогічного контролю. - C. 87-93.
  16. Корягін В. М., Блавт О. З., Пономарьов С. В. Інноваційний підхід до реалізації кардіотренування у контексті інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 94-98.
  17. Сотский Н. Б. Фрикционные тренажеры "Бизон" и силовая тренировка в предельных положениях суставов. - C. 99-102.
  18. Тимченко Г. М., Ленд’єл М. І., Мананчиков А. А., Закревський А. М. Дидактичні засади створення інтерактивних практикумів навчання основ здоров’я та фізичної реабілітації. - C. 103-111.
  19. Приймак С. Г. Модульна система навчання у формуванні кінезіологічної компетентності студентів. - C. 112-120.
  20. Бібчук К. В. Особливості викладання курсу біохімії студентам факультету фізичного виховання НУЧК імені Т. Г. Шевченка. - C. 121-125.
  21. Бишевець Н. Г., Гончарова Н. М., Гончарук А. І. Формування навичок застосування інформаційних технологій у майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту. - C. 126-133.
  22. Бойко Т. В. Проблема медіаосвіти у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 134-137.
  23. Бужина І. В., Галіцан О. А., Імерідзе М. Б. Наукові підходи до вивчення проблеми формування громадянської зрілості у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. - C. 138-142.
  24. Воєділова О. М., Вітченко А. М., Лисенко Л. Л. Кейс адаптації дизайну дисциплін до умов дистанційного навчання. - C. 143-150.
  25. Городинська І. В., Харченко-Баранецька Л. Л., Грабовський Ю. А. Стан фізичної підготовленості військовослужбовців як показник професійної придатності. - C. 151-156.
  26. Кострікова К. С., Кольцова О. С. Використання спортивної анімації у формуванні культури здоров’я школярів. - C. 157-161.
  27. Лисюк С. Р., Лисюк Є. Л. Наукові підходи до компонентів виконавських навичок гри на фортепіано учнів дитячих музичних та спеціалізованих шкіл. - C. 162-166.
  28. Максимова К. В. Професійні компоненти особистості майбутніх фітнес-тренерів. - C. 167-172.
  29. Мехед О. Б. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності. - C. 173-176.
  30. Сагач О. М. Теоретичні засади неперервного професійного зростання майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 177-181.
  31. Синиця С. В., Синиця Т. О., Корносенко О. К. Алгоритмізація процесу організації змагань з черліденгу із застосуванням CASE-засобу. - C. 182-190.
  32. Цигура Г. О. Сутність і структура готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку. - C. 191-196.
  33. Носко М. О., Гаркуша С. В., Носко Ю. М. Здоров'язбережувальні технології: принципи, форми та методи реалізації. - C. 197-203.
  34. Ващенко І. М., Рапацька Т. В., Порядіна В. В., Сичова І. А. Суб'єктивне уявлення студентської молоді про здоров'язбереження. - C. 204-209.
  35. Ворохаєв О. А. Деякі аспекти пізнавальної діяльності студентів магістратури під час опанування валеологічних дисциплін. - C. 210-213.
  36. Жaра Г. І. Розвиток складових індивідуального здоров'я вчителів: соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспекти. - C. 214-220.
  37. Жлобо Т. М., Гусак Є. С., Жлобо В. О. Розвиток рухових якостей студенток на заняттях з Kangoo Jumps. - C. 221-225.
  38. Літвінова А. М., Літвінов О. О., Пєнов В. В. Впровадження індивідуальних оздоровчих програм у закладах вищої освіти. - C. 226-233.
  39. Томіліна Ю. І. Інноваційні види рухової активності в системі оздоровчого фітнесу жінок. - C. 234-239.
  40. Хлус Н. О., Цись Д. І., Цись Н. О. Корекція фізичного стану студенток у процесі фізичного виховання засобами волейболу. - C. 240-245.
  41. Бойчук Р. І., Короп М. Ю., Вінтоняк О. В., Грабчук А. Б. Передумови успішного навчання школярів техніки спортивних ігор. - C. 246-251.
  42. Ганчар О. І., Ганчар І. Л., Черкун І. А. Визначення гендерних параметрів формування навичок плавання за нормативами єдиної спортивної класифікації. - C. 252-260.
  43. Глухов І. Г., Дробот К. В., Абрамов К. В., Пітин М. П. Методологічна основа наукового обґрунтування системи навчання студентів ЗВО плаванню. - C. 261-268.
  44. Глущенко Н. В., Порада О. В. Фактори, що обумовлюють ефективність занять оздоровчим плаванням чоловіків першого зрілого віку. - C. 269-273.
  45. Жула Л. В., Жула В. П., Ткаченко С. В. Оперативний контроль змагальної діяльності волейболісток високої кваліфікації. - C. 274-277.
  46. Огарь Г. О., Кривенцова І. В., Ілющенко Є. Є. Аналіз змагальної діяльності провідних борців вільного стилю. - C. 278-284.
  47. Скрипка І. М., Ворона В. В. Організація роботи в закладах системи "Інваспорт" Сумської області. - C. 285-291.
  48. Собко І. М., Улаєва Л. О., Золотухін О. О., Голінковський В. В. Визначення ігрового амплуа футболістів-іноземців за допомогою методів багатомірного аналізу. - C. 292-297.
  49. Бенсбаа Абделькрим Исследование степени симметрии антигравитационных мышц, участвующих в регуляции вертикальной позы и формировании осанки у штангистов и пловцов. - C. 298-306.
2020
Вип. 10 (166)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського