Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2019/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Averianova V. V. The use of vocabulary in different types of speech in english classes. - C. 3-7.
  4. Akulich J. E. Pragmatic aspect of foreign communication. - C. 8-12.
  5. Биконя О. П. Концепція навчання англійської мови фахівців економічного профілю Академії Державної пенітенціарної служби. - C. 13-17.
  6. Бирюк О. В. Реалізація принципу активності при формуванні соціокультурної компетентності. - C. 18-22.
  7. Бобир С. Л. Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу. - C. 23-27.
  8. Vovk O. I. Fostering foreign language grammatical competence: representing linguistic knowledge. - C. 28-36.
  9. Волікова М. М. Сутність понять "компетенція" та "компетентність" в науковому дискурсі. - C. 37-43.
  10. Ворохаєв О. А. Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін. - C. 44-47.
  11. Гордійчук С. В. Управління внутрішньою системою забезпечення якості освітньої діяльності у закладах медичної освіти. - C. 48-52.
  12. Hrudynin B. O. Checking the effectiveness of applying the author’s model for developing senior students’ research competence in physics. - C. 53-61.
  13. Дивнич Г. А., Гайдай Н. М. Викладання граматики англійської мови на основі методу комунікативних завдань. - C. 62-65.
  14. Dudoladovа А. V. Digital resources in english language teaching. - C. 66-69.
  15. Dudoladova O. V. Learner autonomy: about the experience of creating a set of exercises to develop the linguistic competence of future foreign language teachers. - C. 70-73.
  16. Дєньгаєва С. В., Самойлюкевич І. В. Розвиток креативного мислення у дошкільників у процесі навчання англійської мови. - C. 74-81.
  17. Казьміна Н. О., Кірсанова С. С. Розвиток соціально-комунікативних компетенцій у початковій школі. - C. 82-86.
  18. Кирильчик Т. К. Технология сценирования как способ организации речевого взаимодействия на основе использования ИКТ. - C. 87-90.
  19. Кміть О. В. Методична підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школи. - C. 91-96.
  20. Конотоп О. С. Результати зрізу рівня сформованості критичного мислення у студентів закладів вищої освіти. - C. 97-100.
  21. Король Т. Г. Реалізація процесуального підходу до контролю в навчанні перекладу майбутніх філологів. - C. 101-104.
  22. Кузьменко Д. О. Професійна саморегуляція майбутніх юристів. - C. 105-110.
  23. Лобковская Е. А. Использование информационно-коммуникационных технологий в работе преподавателя иностранного языка. - C. 111-114.
  24. Лось О. В., Гагіна Н. В., Литвин С. В. Навчання іноземної мови професійного спрямування в площині сучасної концепції підготовки фахівців. - C. 115-120.
  25. Любанец И. И., Круглякова Н. Н., Шило Е. В. Субтитры как способ визуализации иностранного языка в учебном процессе. - C. 121-128.
  26. Любченко О. А., Дьяконенко Н. Л., Водоріз О. С. Роль лабораторного практикуму при навчанні фізики в технічному університеті. - C. 129-132.
  27. Лягушин С. Ф., Соколовський О. Й. Дедуктивний підхід до викладу навчального матеріалу з фізики в загальноосвітній і вищій школах. - C. 133-137.
  28. Матковська Н. В. Сучасний стан дослідженості проблеми формування англомовної усномовленнєвої компетентності у майбутніх бакалаврів з комп’ютерної інженерії. - C. 138-144.
  29. Місечко О. Є. Роль суспільно-політичного контексту у виборі другої / іноземної мови: досвід вітчизняної мовної освіти. - C. 145-152.
  30. Мосьпан Н. В. Досвід ЄС щодо забезпечення працевлаштуванням випускників з вищою освітою. - C. 153-156.
  31. Павленко А. Е., Павленко Г. В., Строганова О. А. Жизнеспособность островных диалектов регионального языка как ресурс для его устойчивого развития (на материале шотландского языка). - C. 157-162.
  32. Попова Т. М., Уколов О. І. Упровадження результатів природничо-наукових досліджень у зміст фізичної освіти. - C. 163-170.
  33. Починок Т. В. Комплекс англоязычных социокультурных заданий для обучения студентов межкультурному общению. - C. 171-175.
  34. Pochinok T. V. Interactive sociocultural assignments for training students in intercultural communication. - C. 176-180.
  35. Романюк М. В. Творчество Джулиана Барнса в контексте комической традиции английской литературы. - C. 181-186.
  36. Саєнко Н. В., Новікова Є. Б. Потенціал гейміфікації як сучасної освітньої технології в умовах ЗВО. - C. 187-192.
  37. Смоліна С. В. Стан підготовки майбутніх учителів англійської мови (виховний аспект). - C. 193-196.
  38. Стрілець В. В. Зміст навчання письмового науково-технічного перекладу: процесуальний аспект. - C. 197-202.
  39. Суббота Н. С., Ильичёва И. Л., Стрижевич Е. Н. Словообразовательные инновации в англоязычной интернет-коммуникации. - C. 203-208.
  40. Тарасевич Н. А. Когнитивный аспект коммуникативной деятельности в профессиональной иноязычной подготовке. - C. 209-213.
  41. Тютюнник О. М., Тютюнник Я. В. Філософсько-освітній аналіз особливостей українського виховання у творчій спадщині П. Юркевича. - C. 214-218.
  42. Українська О. О. Структура та зміст методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської та французької мов. - C. 219-224.
  43. Черниш В. В., Мігел Н. Лабораторні роботи по вивченню ефекту Томсона. - C. 225-230.
  44. Шевцова Н. О. Методична характеристика подкастів для формування німецькомовної соціокультурної компетентності. - C. 231-240.
  45. Якубовська М. С., Стахів М. О. Структура культурологічної компетентності студентів закладів вищої освіти у дискурсі сучасної людиноцентричної педагогіки. - C. 241-245.
  46. Ярошенко О. В. Предметний аспект змісту формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх філологів. - C. 246-252.
2019
Вип. 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського