Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2019/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Averianova V. V. The use of vocabulary in different types of speech in english classes. - C. 3-7.
- Akulich J. E. Pragmatic aspect of foreign communication. - C. 8-12.
- Биконя О. П. Концепція навчання англійської мови фахівців економічного профілю Академії Державної пенітенціарної служби. - C. 13-17.
- Бирюк О. В. Реалізація принципу активності при формуванні соціокультурної компетентності. - C. 18-22.
- Бобир С. Л. Формування професійно-методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов на основі порівняльного підходу. - C. 23-27.
- Vovk O. I. Fostering foreign language grammatical competence: representing linguistic knowledge. - C. 28-36.
- Волікова М. М. Сутність понять "компетенція" та "компетентність" в науковому дискурсі. - C. 37-43.
- Ворохаєв О. А. Підходи до формування оцінювальної компетентності майбутніх викладачів соціально-педагогічних дисциплін. - C. 44-47.
- Гордійчук С. В. Управління внутрішньою системою забезпечення якості освітньої діяльності у закладах медичної освіти. - C. 48-52.
- Hrudynin B. O. Checking the effectiveness of applying the author’s model for developing senior students’ research competence in physics. - C. 53-61.
- Дивнич Г. А., Гайдай Н. М. Викладання граматики англійської мови на основі методу комунікативних завдань. - C. 62-65.
- Dudoladovа А. V. Digital resources in english language teaching. - C. 66-69.
- Dudoladova O. V. Learner autonomy: about the experience of creating a set of exercises to develop the linguistic competence of future foreign language teachers. - C. 70-73.
- Дєньгаєва С. В., Самойлюкевич І. В. Розвиток креативного мислення у дошкільників у процесі навчання англійської мови. - C. 74-81.
- Казьміна Н. О., Кірсанова С. С. Розвиток соціально-комунікативних компетенцій у початковій школі. - C. 82-86.
- Кирильчик Т. К. Технология сценирования как способ организации речевого взаимодействия на основе использования ИКТ. - C. 87-90.
- Кміть О. В. Методична підготовка майбутніх учителів англійської мови початкової школи. - C. 91-96.
- Конотоп О. С. Результати зрізу рівня сформованості критичного мислення у студентів закладів вищої освіти. - C. 97-100.
- Король Т. Г. Реалізація процесуального підходу до контролю в навчанні перекладу майбутніх філологів. - C. 101-104.
- Кузьменко Д. О. Професійна саморегуляція майбутніх юристів. - C. 105-110.
- Лобковская Е. А. Использование информационно-коммуникационных технологий в работе преподавателя иностранного языка. - C. 111-114.
- Лось О. В., Гагіна Н. В., Литвин С. В. Навчання іноземної мови професійного спрямування в площині сучасної концепції підготовки фахівців. - C. 115-120.
- Любанец И. И., Круглякова Н. Н., Шило Е. В. Субтитры как способ визуализации иностранного языка в учебном процессе. - C. 121-128.
- Любченко О. А., Дьяконенко Н. Л., Водоріз О. С. Роль лабораторного практикуму при навчанні фізики в технічному університеті. - C. 129-132.
- Лягушин С. Ф., Соколовський О. Й. Дедуктивний підхід до викладу навчального матеріалу з фізики в загальноосвітній і вищій школах. - C. 133-137.
- Матковська Н. В. Сучасний стан дослідженості проблеми формування англомовної усномовленнєвої компетентності у майбутніх бакалаврів з комп’ютерної інженерії. - C. 138-144.
- Місечко О. Є. Роль суспільно-політичного контексту у виборі другої / іноземної мови: досвід вітчизняної мовної освіти. - C. 145-152.
- Мосьпан Н. В. Досвід ЄС щодо забезпечення працевлаштуванням випускників з вищою освітою. - C. 153-156.
- Павленко А. Е., Павленко Г. В., Строганова О. А. Жизнеспособность островных диалектов регионального языка как ресурс для его устойчивого развития (на материале шотландского языка). - C. 157-162.
- Попова Т. М., Уколов О. І. Упровадження результатів природничо-наукових досліджень у зміст фізичної освіти. - C. 163-170.
- Починок Т. В. Комплекс англоязычных социокультурных заданий для обучения студентов межкультурному общению. - C. 171-175.
- Pochinok T. V. Interactive sociocultural assignments for training students in intercultural communication. - C. 176-180.
- Романюк М. В. Творчество Джулиана Барнса в контексте комической традиции английской литературы. - C. 181-186.
- Саєнко Н. В., Новікова Є. Б. Потенціал гейміфікації як сучасної освітньої технології в умовах ЗВО. - C. 187-192.
- Смоліна С. В. Стан підготовки майбутніх учителів англійської мови (виховний аспект). - C. 193-196.
- Стрілець В. В. Зміст навчання письмового науково-технічного перекладу: процесуальний аспект. - C. 197-202.
- Суббота Н. С., Ильичёва И. Л., Стрижевич Е. Н. Словообразовательные инновации в англоязычной интернет-коммуникации. - C. 203-208.
- Тарасевич Н. А. Когнитивный аспект коммуникативной деятельности в профессиональной иноязычной подготовке. - C. 209-213.
- Тютюнник О. М., Тютюнник Я. В. Філософсько-освітній аналіз особливостей українського виховання у творчій спадщині П. Юркевича. - C. 214-218.
- Українська О. О. Структура та зміст методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської та французької мов. - C. 219-224.
- Черниш В. В., Мігел Н. Лабораторні роботи по вивченню ефекту Томсона. - C. 225-230.
- Шевцова Н. О. Методична характеристика подкастів для формування німецькомовної соціокультурної компетентності. - C. 231-240.
- Якубовська М. С., Стахів М. О. Структура культурологічної компетентності студентів закладів вищої освіти у дискурсі сучасної людиноцентричної педагогіки. - C. 241-245.
- Ярошенко О. В. Предметний аспект змісту формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх філологів. - C. 246-252.
| 2019 | | Вип. 5
|
|
|
|