Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Іваненко С. В. Комунікативно-орієнтований підхід до навчання іноземним мовам у закладах вищої освіти. - C. 3-7.
  4. Ісаєв М. А. Понятійні засади управління якістю підготовки майбутніх фахівців у сучасній педагогічній науці. - C. 8-12.
  5. Нагорна Г. О. Особливості рефлексивного управління в контексті формування професійного мислення особистості. - C. 13-18.
  6. Носко Ю. М. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів з фізичної культури з впровадження технології креативно-оздоровчої освіти. - C. 19-23.
  7. Олефіренко Т. О. Принципи підготовки майбутніх учителів до побудови професійної кар’єри. - C. 24-29.
  8. Пискун О. М. Функції та елементи корпоративного стилю закладу вищої освіти. - C. 30-34.
  9. Ребенок В. М., Торубара О. М. Психолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у закладах вищої освіти. - C. 35-40.
  10. Стрілець С. І. Інноваційні форми підвищення кваліфікації: реалії та перспективи. - C. 41-48.
  11. Tokuieva A. O. Higher marine education organization of the modern paradigm. - C. 49-53.
  12. Шехавцов М. О. Специфіка організації навчально-виховного процесу в умовах інформаційно-гібридної війни. - C. 54-57.
  13. Давиденко А. А. STEM та STEAM в освітньому процесі з фізики: історія та сучасність. - C. 58-63.
  14. Дрижак В. В., Єрмак С. М. Індивідуалізація освітнього процесу як фактор підвищення якості освітньої діяльності. - C. 64-68.
  15. Дятлов Ю. В., Боярченко В. О. Демонстраційно-вимірювальний комплекс з фізики на базі Arduino. - C. 69-74.
  16. Куцин Е. К. Формування основи розвитку особистості засобами творчої музичної діяльності. - C. 75-79.
  17. Мазуренко С. Г., Давиденко А. В. Виконання проекту з дизайну сучасного одягу в українському стилі у старшій школі. - C. 80-83.
  18. Мехед О. Б. Формування здорового способу життя як важлива частина виховання та соціалізації підростаючого покоління. - C. 84-87.
  19. Міненок А. О., Скорик Т. В., Ананьєва А. В. Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі. - C. 88-94.
  20. Носко М. О., Гаркуша С. В., Воєділова О. М. Здоров'язбережувальна організація освітнього процесу школярів різних вікових груп. - C. 95-106.
  21. Нурмухомедова Л. Н., Силко Є. М., Силко Р. М. Особливості використання непредметного малювання у зображувальній діяльності дошкільників. - C. 107-111.
  22. Тарасюк Л. В. Моніторинг рівня професійної майстерності вчителя сучасної школи. - C. 112-117.
  23. Ховрич М. О., Міткевич М. О. Комп'ютерна залежність серед старшокласників: аналіз результатів експериментального дослідження. - C. 118-123.
  24. Бивалькевич Л. М., Лілік О. О. Особливості інтеграції технології "перевернене навчання" в професійну підготовку майбутніх учителів. - C. 124-129.
  25. Белан Т. Г., Носовець Н. М. Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. - C. 130-133.
  26. Борисенко В. В., Козерук Ю. В., Нестеров О. С. Технологія розвитку спеціальних рухових якостей у процесі навчання волейболу. - C. 134-138.
  27. Газука Т. А. Особливості курсового проектування студентів на прикладі дисципліни "Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства". - C. 139-143.
  28. Ганчар О. І., Чернявський О. А., Мединський С. В., Ганчар І. Л. Тенденції належної сформованості рухових навичок плавання та оцінка статевої відмінності досягнень плавців-призерів на престижних змаганнях. - C. 144-151.
  29. Городнича Л. В., Ольховик М. В. Теоретичні передумови використання інтернет-комунікації для формування іншомовної професійної компетентності майбутніх редакторів. - C. 152-158.
  30. Дорошенко Т. В., Лисенко Л. Л. Формування хореографічних умінь у майбутніх учителів початкової школи. - C. 159-164.
  31. Дяченко А. В. Стратегічні напрямки та основні завдання мистецтва та дизайну. - C. 165-169.
  32. Лугова А. О. Дослідницька компетентність та сутність її впливу на майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки. - C. 170-175.
  33. Огієнко Д. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації дозвіллєвої діяльності учнів. - C. 176-179.
  34. Павленко В. О., Павленко Є. Є. Значення зростання професійної свідомості освітнього рівня працівників галузі фізичної культури. - C. 180-184.
  35. Перинський Ю. Є. Зміст і методика формування професійної готовності майбутніх учителів технологій до застосування інноваційних методів навчання. - C. 185-190.
  36. Полетай О. М., Неговський І. В. Національно-патріотична ідентичність майбутніх учителів технологій. - C. 191-196.
  37. Рекун О. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці інженера-педагога. - C. 197-201.
  38. Сагач О. М. Організаційно-педагогічні умови неперервного професійного зростання майбутнього вчителя. - C. 202-206.
  39. Шевченко Р. І. Особливості профільної та професійної підготовки майбутніх офіцерів ВМС ЗСУ. - C. 207-212.
  40. Шмир М. Ф. Професійна компетентність вчителя іноземної мови в контексті діяльнісного підходу. - C. 213-218.
  41. Шумейко З. Є. Формування мовнокомунікативної компетентності працівників державної кримінально-виконавчої служби: методичні аспекти. - C. 219-223.
  42. Юрійчук Н. Д. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога. - C. 224-228.
  43. Ярощук К. І. Ціннісне ставлення до обраної професії як одна з педагогічних умов формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів. - C. 229-234.
  44. Аніщенко В. О. Особливості професійної підготовки офіцерів-пенітенціаріїв у країнах Європейського Союзу. - C. 235-243.
  45. Винарчик М. П. Бакалаврат у французькій білінгвальній освіті. - C. 244-248.
  46. Никоненко Н. В. Особливості організації інклюзивного навчання в системі спеціальної освіти США. - C. 249-253.
  47. Сушко В. В. Роль Г. Ф. Гринька у процесі українізації загальноосвітньої школи в 1920–1922 роках. - C. 254-258.
2019
Вип. 4 (160)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського