Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2016/136<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
- Анікеєнко Л. В. "Щоденник самоконтролю студента" як інструмент контролю функціонального стану студентів НТУУ "КПІ". - C. 3-6.
- Атаманюк С. І., Кириченко О. В. Вправи йоги для корекції порушень постави студентів спеціальних медичних груп. - C. 7-10.
- Ben Saïd Noureddine, Inoubli Mokhtar Blood lactate curve, velocity at the obla, and heart rate during incremental running test in soccer players. - C. 11-14.
- Бібчук К. В., Усманова Г. О., Жиденко А. О. Порівняльний аналіз рівня початкової біохімічної підготовки студентів факультету фізичного виховання різних років. - C. 15-19.
- Бойченко А. В. Дослідження організаційно-методичного і технічного забезпечення секційних занять з футболу учнів 8-9 класів загальноосвітніх шкіл. - C. 20-22.
- Бріжата І. А. Підготовка фахівців фізичної культури і спорту як педагогічна система: зміст і структура. - C. 23-26.
- Vasylyeva T. L., Hernandez A. P., Kharytonov M. M. Prevention of cardiovascular disease risks in youth in rural areas. - C. 27-30.
- Вертель А. В. Влияние факторов на уровень технико-тактической подготовленности волейболистов(этап начальной и предварительной базовой подготовки) по результатам факторного анализа. - C. 31-35.
- Ворона В. В. Аналіз робочих навчальних планів студентів напряму підготовки "Здоров’я людини". - C. 36-39.
- Гаркуша С. В. Концептуальні засади формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій: передумови, проблеми, мета і завдання. - C. 40-44.
- Гейтенко В. В., Пристинський В. М. Психолого-педагогічний супровід соціалізації учнівської молоді в середовищі неформальних молодіжних організацій. - C. 45-48.
- Горобей М. П. Особливості прояву самозбережувальної поведінки студентів у харчуванні. - C. 49-51.
- Горская И. Ю. Гендерные аспекты психофизической адаптации студентов физкультурных вузов. - C. 52-56.
- Горская И. Ю., Баймакова Л. Г., Кардаш Т. А. Профессионально значимые психомоторные способности студентов нефизкультурных вузов. - C. 57-62.
- Долинський Б. Т. Визначення сутності поняття "здоров’я" та його роль у професійній діяльності вчителя початкової школи. - C. 63-67.
- Дудіцька С. П. Активізація рухової діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. - C. 68-71.
- Єна М. О., Дзяма В. В., Афонін В. М. До проблеми рухової активності осіб середнього і старшого віку. - C. 72-75.
- Єрмоленко С. П., Тарасенко Н. В. Квест як інноваційний метод формування здорового способу життя підлітків. - C. 76-78.
- Жáра Г. І. Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів у процесі виховної роботи куратора академічної групи. - C. 79-84.
- Зінченко Н. М. Вплив занять аквафітнесом на фізіологічні показники жінок першого зрілого віку з надлишковою вагою. - C. 85-88.
- Іваній І. В. Здоров’язбережувальна компетентність і професійна культура фахівця з фізичного виховання. - C. 89-92.
- Ігнатенко С. А. Культура безпеки життєдіяльності в системі формування здорового способу життя. - C. 93-95.
- Карпенко М. І., Щурова Н. В. Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя. - C. 96-99.
- Кириченко О. В., Напалкова Т. В., Луценко С. Г., Сокол Л. Г. Фізична реабілітація студенток ВНЗ з надлишковою масою тіла та ожирінні І-ІІ ступеня. - C. 100-103.
- Кійко Т. Б., Міненок А. О., Воскобойнікова Г. Л. Аналіз педагогічного досвіду соціального партнерства освітніх і медичних закладів для індивідуального здоров’язбереження дітей шкільного віку. - C. 104-108.
- Кладікова І. І., Жиденко А. O. Вплив дисциплін природничо-наукового циклу на формування здоров’язбережувальної професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури та основ здоров’я. - C. 109-111.
- Коврига Ю. І., Колос М. А. Роль оздоровчо-рекреаційної діяльності в житті студентів. - C. 112-114.
- Круцевич Т. Ю., Трачук С. В., Кузнецова Л. І. Фізична підготовленість юнаків коледжів різних спеціальностей. - C. 115-119.
- Кузнєцова О. Т. Оцінка рівня соматичного здоров’я студентів університету за допомогою антропометричних індексів. - C. 120-125.
- Лясота Т. І. Кореляційний зв’язок психофізичного стану дітей підліткового віку. - C. 126-128.
- Маляр Н. С., Маляр Е. І., Опришко Н. О., Огниста К. М. Оптимізація процесу фізичного виховання студенток засобами оздоровчої аеробіки. - C. 129-131.
- Мороховець Г. Ю. Формування інформаційного освітнього середовища вищого медичного закладу освіти. - C. 132-134.
- Мудрян В. Л. Теоретико-методологічні засади здоров’язбережувальних технологій в системі підготовки майбутніх учителів. - C. 135-138.
- Оксьом П. М., Азаренков В. М., Бережна Л. I., Скачек А. І. Обґрунтування особливостей занять міні-футболом студенток під час навчання у вищих навчальних закладах. - C. 139-142.
- Окунь Д. А. Динамика функциональной подготовленности юных гребцов-слаломистов при выполнении специальной тренировочной программы. - C. 143-147.
- Ольховик А. В., Мордвінова І. В. Використання казкотерапії на уроках з "Основ здоров’я" в початковій школі. - C. 148-151.
- Осіп Н. Б. Мотивація у підготовці майбутнього педагога-дошкільника до фізичного виховання дітей. - C. 152-155.
- Павлова Ю. О. Вплив превентивних програм на якість життя учасників навчально-виховного процесу. - C. 156-159.
- Панасюк О. О., Базюк В. Д., Гребік О. В. Профілактика травматизму у процесі занять фізичним вихованням студентської молоді. - C. 160-163.
- Печко О. М. Моніторинг рівня сформованості професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. - C. 164-166.
- Півненко Ю. В. Система заходів з використанням ІКТ щодо формування нового педагогічного мислення учителів основ здоров’я. - C. 167-171.
- Приходько В. В. Про потребу уточнення вимог до вступу випускників шкіл на навчання у вітчизняні вищі навчальні заклади та засоби вдосконалення їхньої адаптації у вишах. - C. 172-176.
- Пятницька Д. В. Розвиток фізичних якостей студенток вищих навчальних закладів на позааудиторних заняттях новими видами аеробіки. - C. 177-180.
- Рибалко П. Ф. Сучасні технології збереження та відновлення здоров’я молоді в діяльності фахівця з фізичної культури. - C. 181-184.
- Римар Ю. И., Луценко С. Г., Губриенко А. А., Путров А. Ю. Физическое и функциональное состояния юных гребцов-академистов в подготовительном периоде на этапе начальной подготовки годичного цикла подготовки. - C. 185-188.
- Римар Ю. И., Милкина Е. В., Дудник Ю. И., Жержерунов А. А. Методика индивидуального планирования физических нагрузок путем определения оптимальных величин энергозатрат на отдельный вид мышечной деятельности в рамках тренировочного занятия гандболистов 12-13 лет. - C. 189-192.
- Рубан Л. А. Методи корекції міопії фізичними вправами. - C. 193-197.
- Самохвалова І. Ю., Матлаш В. А., Ліфінцев І. Д., Харченко С. М. Оптимізація показників фізичного здоров’я студенток аграрного університету. - C. 198-201.
- Філак Я. Ф. Лікувальна гімнастика і масаж у фізичному вихованні підлітків зі зниженим м’язовим тонусом і порушенням постави. - C. 202-205.
- Хорошуха М. Ф. Особливості формування предметної компетентності з основ здоров’я у вчителів інтернатних закладів спортивного профілю(на прикладі дослідження проблеми гармонійного розвитку юних спортсменів). - C. 206-210.
- Чепелюк А. В., Щербанік Х. О. Особливості туризму як засобу фізичної активності студентів вищих навчальних закладів. - C. 211-214.
- Черевичко О. Г. Моніторинг функціонального стану студентів навчального відділення плавання НТУУ "КПІ". - C. 215-218.
- Шунькин О. О., Подколзін Ю. О., Дубовой О. В. Дворічна динаміка показників рухових вмінь та навичок у старшокласників, які навчаються в спортивному класі з баскетболу і в учнів загальноосвітньої школи. - C. 219-224.
- Щербій С. А., Шеховцова К. В., Данильченко С. І., Кокарева С. М. Порівняльний аналіз динаміки стану здоров’я спортсменів різної кваліфікації, що займаються фітнес-багатоборством "Стренфлекс". - C. 225-228.
- Таможанская А. В. Исследование влияния занятий мини-футболом на физическое состояние студенток 1-2 курсов высших учебных заведений. - C. 229-233.
- Кривич І. П. Формування саморегуляції майбутніх учителів як важлива складова педагогічної компетентності. - C. 234-237.
| 2016 | | Вип. 136
|
|
|
|