Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2016/136<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анікеєнко Л. В. "Щоденник самоконтролю студента" як інструмент контролю функціонального стану студентів НТУУ "КПІ". - C. 3-6.
  4. Атаманюк С. І., Кириченко О. В. Вправи йоги для корекції порушень постави студентів спеціальних медичних груп. - C. 7-10.
  5. Ben Saïd Noureddine, Inoubli Mokhtar Blood lactate curve, velocity at the obla, and heart rate during incremental running test in soccer players. - C. 11-14.
  6. Бібчук К. В., Усманова Г. О., Жиденко А. О. Порівняльний аналіз рівня початкової біохімічної підготовки студентів факультету фізичного виховання різних років. - C. 15-19.
  7. Бойченко А. В. Дослідження організаційно-методичного і технічного забезпечення секційних занять з футболу учнів 8-9 класів загальноосвітніх шкіл. - C. 20-22.
  8. Бріжата І. А. Підготовка фахівців фізичної культури і спорту як педагогічна система: зміст і структура. - C. 23-26.
  9. Vasylyeva T. L., Hernandez A. P., Kharytonov M. M. Prevention of cardiovascular disease risks in youth in rural areas. - C. 27-30.
  10. Вертель А. В. Влияние факторов на уровень технико-тактической подготовленности волейболистов(этап начальной и предварительной базовой подготовки) по результатам факторного анализа. - C. 31-35.
  11. Ворона В. В. Аналіз робочих навчальних планів студентів напряму підготовки "Здоров’я людини". - C. 36-39.
  12. Гаркуша С. В. Концептуальні засади формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій: передумови, проблеми, мета і завдання. - C. 40-44.
  13. Гейтенко В. В., Пристинський В. М. Психолого-педагогічний супровід соціалізації учнівської молоді в середовищі неформальних молодіжних організацій. - C. 45-48.
  14. Горобей М. П. Особливості прояву самозбережувальної поведінки студентів у харчуванні. - C. 49-51.
  15. Горская И. Ю. Гендерные аспекты психофизической адаптации студентов физкультурных вузов. - C. 52-56.
  16. Горская И. Ю., Баймакова Л. Г., Кардаш Т. А. Профессионально значимые психомоторные способности студентов нефизкультурных вузов. - C. 57-62.
  17. Долинський Б. Т. Визначення сутності поняття "здоров’я" та його роль у професійній діяльності вчителя початкової школи. - C. 63-67.
  18. Дудіцька С. П. Активізація рухової діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі. - C. 68-71.
  19. Єна М. О., Дзяма В. В., Афонін В. М. До проблеми рухової активності осіб середнього і старшого віку. - C. 72-75.
  20. Єрмоленко С. П., Тарасенко Н. В. Квест як інноваційний метод формування здорового способу життя підлітків. - C. 76-78.
  21. Жáра Г. І. Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів у процесі виховної роботи куратора академічної групи. - C. 79-84.
  22. Зінченко Н. М. Вплив занять аквафітнесом на фізіологічні показники жінок першого зрілого віку з надлишковою вагою. - C. 85-88.
  23. Іваній І. В. Здоров’язбережувальна компетентність і професійна культура фахівця з фізичного виховання. - C. 89-92.
  24. Ігнатенко С. А. Культура безпеки життєдіяльності в системі формування здорового способу життя. - C. 93-95.
  25. Карпенко М. І., Щурова Н. В. Побудова здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в школі як основне вміння майбутнього вчителя. - C. 96-99.
  26. Кириченко О. В., Напалкова Т. В., Луценко С. Г., Сокол Л. Г. Фізична реабілітація студенток ВНЗ з надлишковою масою тіла та ожирінні І-ІІ ступеня. - C. 100-103.
  27. Кійко Т. Б., Міненок А. О., Воскобойнікова Г. Л. Аналіз педагогічного досвіду соціального партнерства освітніх і медичних закладів для індивідуального здоров’язбереження дітей шкільного віку. - C. 104-108.
  28. Кладікова І. І., Жиденко А. O. Вплив дисциплін природничо-наукового циклу на формування здоров’язбережувальної професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури та основ здоров’я. - C. 109-111.
  29. Коврига Ю. І., Колос М. А. Роль оздоровчо-рекреаційної діяльності в житті студентів. - C. 112-114.
  30. Круцевич Т. Ю., Трачук С. В., Кузнецова Л. І. Фізична підготовленість юнаків коледжів різних спеціальностей. - C. 115-119.
  31. Кузнєцова О. Т. Оцінка рівня соматичного здоров’я студентів університету за допомогою антропометричних індексів. - C. 120-125.
  32. Лясота Т. І. Кореляційний зв’язок психофізичного стану дітей підліткового віку. - C. 126-128.
  33. Маляр Н. С., Маляр Е. І., Опришко Н. О., Огниста К. М. Оптимізація процесу фізичного виховання студенток засобами оздоровчої аеробіки. - C. 129-131.
  34. Мороховець Г. Ю. Формування інформаційного освітнього середовища вищого медичного закладу освіти. - C. 132-134.
  35. Мудрян В. Л. Теоретико-методологічні засади здоров’язбережувальних технологій в системі підготовки майбутніх учителів. - C. 135-138.
  36. Оксьом П. М., Азаренков В. М., Бережна Л. I., Скачек А. І. Обґрунтування особливостей занять міні-футболом студенток під час навчання у вищих навчальних закладах. - C. 139-142.
  37. Окунь Д. А. Динамика функциональной подготовленности юных гребцов-слаломистов при выполнении специальной тренировочной программы. - C. 143-147.
  38. Ольховик А. В., Мордвінова І. В. Використання казкотерапії на уроках з "Основ здоров’я" в початковій школі. - C. 148-151.
  39. Осіп Н. Б. Мотивація у підготовці майбутнього педагога-дошкільника до фізичного виховання дітей. - C. 152-155.
  40. Павлова Ю. О. Вплив превентивних програм на якість життя учасників навчально-виховного процесу. - C. 156-159.
  41. Панасюк О. О., Базюк В. Д., Гребік О. В. Профілактика травматизму у процесі занять фізичним вихованням студентської молоді. - C. 160-163.
  42. Печко О. М. Моніторинг рівня сформованості професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. - C. 164-166.
  43. Півненко Ю. В. Система заходів з використанням ІКТ щодо формування нового педагогічного мислення учителів основ здоров’я. - C. 167-171.
  44. Приходько В. В. Про потребу уточнення вимог до вступу випускників шкіл на навчання у вітчизняні вищі навчальні заклади та засоби вдосконалення їхньої адаптації у вишах. - C. 172-176.
  45. Пятницька Д. В. Розвиток фізичних якостей студенток вищих навчальних закладів на позааудиторних заняттях новими видами аеробіки. - C. 177-180.
  46. Рибалко П. Ф. Сучасні технології збереження та відновлення здоров’я молоді в діяльності фахівця з фізичної культури. - C. 181-184.
  47. Римар Ю. И., Луценко С. Г., Губриенко А. А., Путров А. Ю. Физическое и функциональное состояния юных гребцов-академистов в подготовительном периоде на этапе начальной подготовки годичного цикла подготовки. - C. 185-188.
  48. Римар Ю. И., Милкина Е. В., Дудник Ю. И., Жержерунов А. А. Методика индивидуального планирования физических нагрузок путем определения оптимальных величин энергозатрат на отдельный вид мышечной деятельности в рамках тренировочного занятия гандболистов 12-13 лет. - C. 189-192.
  49. Рубан Л. А. Методи корекції міопії фізичними вправами. - C. 193-197.
  50. Самохвалова І. Ю., Матлаш В. А., Ліфінцев І. Д., Харченко С. М. Оптимізація показників фізичного здоров’я студенток аграрного університету. - C. 198-201.
  51. Філак Я. Ф. Лікувальна гімнастика і масаж у фізичному вихованні підлітків зі зниженим м’язовим тонусом і порушенням постави. - C. 202-205.
  52. Хорошуха М. Ф. Особливості формування предметної компетентності з основ здоров’я у вчителів інтернатних закладів спортивного профілю(на прикладі дослідження проблеми гармонійного розвитку юних спортсменів). - C. 206-210.
  53. Чепелюк А. В., Щербанік Х. О. Особливості туризму як засобу фізичної активності студентів вищих навчальних закладів. - C. 211-214.
  54. Черевичко О. Г. Моніторинг функціонального стану студентів навчального відділення плавання НТУУ "КПІ". - C. 215-218.
  55. Шунькин О. О., Подколзін Ю. О., Дубовой О. В. Дворічна динаміка показників рухових вмінь та навичок у старшокласників, які навчаються в спортивному класі з баскетболу і в учнів загальноосвітньої школи. - C. 219-224.
  56. Щербій С. А., Шеховцова К. В., Данильченко С. І., Кокарева С. М. Порівняльний аналіз динаміки стану здоров’я спортсменів різної кваліфікації, що займаються фітнес-багатоборством "Стренфлекс". - C. 225-228.
  57. Таможанская А. В. Исследование влияния занятий мини-футболом на физическое состояние студенток 1-2 курсов высших учебных заведений. - C. 229-233.
  58. Кривич І. П. Формування саморегуляції майбутніх учителів як важлива складова педагогічної компетентності. - C. 234-237.
2016
Вип. 136
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського