Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2015/129(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сучасний розвиток і викладання біомеханіки фізичного виховання та спорту

  4. Гаркуша С. В. Практика застосування біомеханічних методів контролю в підготовці майбутніх фахівців фізичного виховання. - C. 3-10.
  5. Екимов В. Ю., Волков Ю. О., Пономаренко В. К. Стандартизация маркировки наблюдаемых точек тела в прикладной биомеханике физических упражнений. - C. 11-17.
  6. Біомеханічні, інформаційно-комунікаційні технології та конструкторські розробки у фізичному вихованні та спорті

  7. Бегун П. И., Кривохижина О. В., Лебедева Е. А., Толкачёв П. И., Сергеев Т. В., Щепилина О. В. Исследование состояния органов и структур человеческого организма при реабилитации и реконструкции. - C. 18-25.
  8. Блавт О. З. Конверсія технології тестового контролю витривалості з використанням електронної системи моніторингу. - C. 26-29.
  9. Вовканич Л. С., Соколовський В. М., Кулітка Е. Ф. Використання програмно-апаратного комплексу на базі ергографа моссо для характеристики функціональних особливостей нервово-м’язового апарату спортсменів. - C. 30-34.
  10. Дудко М. Образовательный веб портал, инновационный вектор повышения теоретических знаний студентов в процессе физического воспитания. - C. 35-39.
  11. Носко Ю. М. Методика застосування приладів контролю термінової інформації про стан розвитку рухових якостей школярів початкової школи. - C. 40-44.
  12. Саламаха О. Є. Аналіз впливу інверсійних вправ та актуальність їхнього використання на заняттях з фізичного виховання у студентів вищих навчальних закладів. - C. 45-48.
  13. Самойленко В. Л. Використання мультимедійних навчальних засобів на уроках фізичної культури в старшій школі. - C. 49-51.
  14. Середа Н. В. Значення маркетингових комунікацій при роботи зі споживачем дитячо-юнацьких спортивних шкіл. - C. 52-55.
  15. Сотский Н. Б. Силовой узел фрикционных тренажеров со многими степенями свободы (эволюция конструкции). - C. 56-62.
  16. Сотский Н. Б. Фрикционные тренажеры со многими степенями свободы: кинематика и динамика (теоретический аспект). - C. 63-67.
  17. Усиченко В. В. До питання використання комп’ютерних технологій у процесі занять оздоровчим фітнесом. - C. 68-72.
  18. Юхно Ю. О. Cучасні інформаційні технології у фізичному вихованні студентської молоді. - C. 73-77.
  19. Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту

  20. Аксьонова О. П., Півненко Ю. В. Сучасні підходи до планування роботи методичних об’єднань фахівців освітньої галузі "Здоров’я та фізична культура". - C. 78-83.
  21. Аксюта В. Г. Формування інформаційної компетенції студентів вузів спортивного профілю, як ключовий момент реформування освіти. - C. 84-89.
  22. Байрачний О. В. Особливості спортивної діяльності футболіста, як один з детермінуючих факторів успішної тренерської діяльності. - C. 90-93.
  23. Балушка Л. М. Авторська програма фізичної підготовки учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою з використання засобів спортивної боротьби. - C. 94-100.
  24. Берест О. О. Підготовка майбутніх фітнес-тренерів до рекреаційно-оздоровчої діяльності. - C. 101-104.
  25. Борщов С. М., Пономарьов В. А., Гусаченко Л. М., Садовий А. С. Теоретико-методична характеристика та аналіз педагогічного спілкування учителя фізичної культури зі школярами. - C. 105-109.
  26. Вацеба О. М., Герцик М. С., Ільків О. С., Керецман Т. М. Особливості використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школі. - C. 110-113.
  27. Вихляєв Ю. М. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання. - C. 114-117.
  28. Гавроник В. И. Совершенствование методики военно-прикладной физической подготовки военнослужащих боевых подразделений сухопутных войск. - C. 118-120.
  29. Гальченко Л. В. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання рухливих і національних ігор у професійній діяльності. - C. 121-125.
  30. Голованова Н. Л. Характеристика профессионально-значимых качеств специалистов швейного производства на основе профессиограмм. - C. 126-128.
  31. Давидюк І. В. Перспективи удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців початкової школи до оздоровчо-спортивної роботи з учнями. - C. 129-132.
  32. Данилевич М. В. Окремі аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності. - C. 133-137.
  33. Долгова Н. О. Хореографічна підготовка студентів в академіях фізичного виховання Польщі. - C. 138-141.
  34. Долинний Ю. О. Організаційні аспекти реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 142-145.
  35. Драпов О. А. Вдосконалення спеціальноі витривалості в процесі бойової підготовки військовослужбовців спецпідрозділів. - C. 146-150.
  36. Ермаков С. С. Индексы цитирования как составляющая оценки научной деятельности преподавателя. - C. 151-156.
  37. Закорко И. П. Специальные комплексные многоборья в системе боевой подготовки сотрудников государственных вооруженных формирований. - C. 157-159.
  38. Зубченко Л. В. Формування педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання через організацію науково-дослідної роботи. - C. 160-163.
  39. Іванова Л. І. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. - C. 164-167.
  40. Клинов В. В. Теоретические основы профессионально-педагогической культуры будущих спортивных педагогов. - C. 168-172.
  41. Корносенко О. К. Специфіка й функції професійної діяльності фітнес-тренера. - C. 173-177.
  42. Короленко К. В., Смірнова Н. І. Процес і система навчання основам професійної діяльності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту. - C. 178-180.
  43. Кошман Д. М. Образовательные возможности акмеологического подхода в профессиональной подготовке будущего специалиста по физическому воспитанию и спорту. - C. 181-184.
  44. Кузьменко Ю. В. Теорія і практика формування освітньої складової фахівців із трудової підготовки (50-роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 185-188.
  45. Левицька-Сосімович І. О. Аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів до якісного виконання своїх фахових обов’язків. - C. 189-192.
  46. Лисенко Л. Л. Педагогічні умови ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності у майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики. - C. 193-196.
  47. Літвінова-Головань О. П. Дослідження професійної компетентності майбутніх фахівців з туризму. - C. 197-199.
  48. Лянной Ю. О. Основи професійної підготовки бакалаврів та магістрів з фізичної терапії (фізичної реабілітації) у Тартуському університеті (Естонія). - C. 200-204.
  49. Мартиросова Т. А. Содержание формирования готовности к трудовой деятельности бакалавра в образовательном процессе вуза: физический аспект. - C. 205-207.
  50. Матвійчук Т. Ф. Модель формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки. - C. 208-212.
  51. Міненок А. О. Психологічна складова саморозвитку особистості як умова розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя. - C. 213-216.
  52. Мулик К. В., Носко М. О. Диференційований підхід до підготовки фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму для роботи з дітьми, підлітками та студентською молоддю. - C. 217-222.
  53. Настрадін В. П., Багаліка Т. М. Педагогічна модель системи безперервної професійної підготовки фахівців у сфері державної охорони. - C. 223-226.
  54. Павленко Е. А. Воздействие методической культуры на результативность здоровьесберегающей деятельности учителя. - C. 227-231.
  55. Пліско В. І., Радзієвський Р. М. Навчання майбутніх правоохоронців в умінні упереджувати розвиток конфліктної ситуації за суб’єктивними ознаками. - C. 232-237.
  56. Полетай О. М. Підготовка майбутнього вчителя до взаємодії з обдарованими дітьми. - C. 238-241.
  57. Проніков О. К. Актуальні проблеми підготовки учителя фізичної культури. - C. 242-246.
  58. Сероштан В. М., Маслов В. М., Дікалова О. О., Щербач В. М. Шляхи оптимізації процесу професійної підготовки вчителів фізичної культури. - C. 247-250.
  59. Сікура А. О. Науково-дослідницька робота як складова професійної підготовки майбутніх фахівців-біологів. - C. 251-254.
  60. Степанченко Н. І. Структурні аспекти проблеми професійної компетентності особистості вчителя фізичного виховання. - C. 255-259.
  61. Стражнікова І. В. Еволюція теоретичних основ змісту середньої освіти в дослідженнях західного регіону України другої половини ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 260-263.
  62. Хазим Тони, Паевский В. В. Взаимосвязи между личностными характеристиками студентов и полнотой представлений о предстоящей профессиональной деятельности тренера. - C. 264-269.
  63. Хоменко П. В. Етапи формування природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. - C. 270-274.
  64. Чепелюк А. В., Кондрацька Г. Д., Веселовський А. П. Особливості професійної підготовки вчителя фізичної культури. - C. 275-278.
  65. Чернігівська С. А. Методологічні та теоретичні основи навчання студентів інженерних спеціальностей у ході формування компетентностей з фізичного виховання. - C. 279-283.
  66. Чуста А. Ю., Власенко С. О. Зміни біомеханічних показників стійкості тіла студентів факультету фізичного виховання при вивченні стійок в баскетболі. - C. 284-287.
  67. Шемчук В. М. Особливості формування витривалості майбутніх офіцерів військово-морських сил в сучасних умовах. - C. 288-292.
  68. Щербак І. М. Підготовка майбутніх учителів до створення еколого-орієнтованого освітнього середовища як основи здров’язбереження учнів: структура і функції. - C. 293-295.
  69. Ястребов О. О. Підбір та розподіл засобів фізичної підготовки військовослужбовців у навчальних періодах. - C. 296-303.
2015
Вип. 129(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського