Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2013/112(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сучасний розвиток і викладання біомеханіки фізичного виховання та спорту

  4. Дмитриев С. В. Ментально-двигательные таксисы спортсмена в антропологии и биомеханике спорта (часть 1). - C. 9-12.
  5. Дмитриев С. В. Ментально-двигательные таксисы спортсмена в антропологии и биомеханике спорта (часть 2). - C. 12-17.
  6. Екимов В. Ю., Волков Ю. О., Пономаренко В. К. Оценка погрешности измерений в прикладных биомеханических исследованиях спортивных движений. - C. 18-27.
  7. Столяр М. Б., Куртова Г. Ю., Бесплахотна О. С., Щербач В. М. Удосконалення викладання курсу "біомеханіка фізичного виховання та спорту". - C. 28-30.
  8. Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту

  9. Афтимичук О. Е. Модель коммуникативно-дидактической деятельности преподавателя физического воспитания. - C. 31-35.
  10. Бабич Н. Л. Досвід використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. - C. 36-39.
  11. Баклицька О. П. Я-концепція в структурі особистості студента ВНЗ фізкультурно-спортивного профілю. - C. 40-42.
  12. Барановська Л. В., Фотинюк В. Г. Особливості реалізації методики професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх бакалаврів з авіації та космонавтики. - C. 43-47.
  13. Белых С. И. Физкультурная деятельность преподавателя как условие осуществления им личностно ориентированного физического воспитания. - C. 48-51.
  14. Бєлікова Н. О. Сучасні тенденції професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту. - C. 52-56.
  15. Вдовенко І. С. Психолого-педагогічні передумови підготовки майбутніх учителів у процесі інноваційної діяльності. - C. 57-60.
  16. Глазирін І. Д. Адаптація студентів до навчальної діяльності на факультеті фізичної культури. - C. 61-64.
  17. Горошко Ю. В. Деякі аспекти навчання інформатики студентів факультету фізичного виховання. - C. 65-68.
  18. Гринченко І. Б. Підготовка фахівців фізичної культури і спорту до професійної діяльності в умовах інформатизаціїї суспільства. - C. 69-73.
  19. Димуцька А. І. Професіограма вчителя інформатики, орієнтована на фізичне виховання з професійною спрямованістю. - C. 74-77.
  20. Драпов О. А. Совершенствование специальных качеств военных специалистов на уроках физической культуры. - C. 78-80.
  21. Дроздов Д. В. Створення професійних ситуацій як педагогічна умова формування професійних якостей тренерів у процесі фахової підготовки. - C. 81-85.
  22. Дудорова Л. Ю. Використання проблемних туристських ситуацій при формуванні педагогічної творчості майбутніх учителів. - C. 86-88.
  23. Дышко Б. А., Кочергин А. Б. Биомеханические средства тренировки кардиореспираторной выносливости квалифицированных спортсменов. - C. 89-97.
  24. Дьоміна Ж. Г., Тимошенко О. В. Профільне навчання старшокласників за спортивним напрямом: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 98-100.
  25. Євсєєва О. В. Вплив вікових критичних періодів та життєвих криз на онтогенез людини в контексті підготовки спеціаліста з фізичного виховання. - C. 101-103.
  26. Єрмаков С. С. Проблеми та перспективи публікації статті в українському журналі, що входить до зарубіжної наукометричної бази. - C. 104-112.
  27. Жалій Р. В. До питання про змістове наповнення навчальної програми з дисципліни "Теорія та методика викладання легкої атлетики" для підготовки фахівців напрямку підготовки "Здоров’я людини". - C. 113-116.
  28. Жаров А. І., Сухих В. А., Вальковський А. В., Курта Є. Г. Формування професійної компетентності фахівця з фізичної культури і спорту. - C. 117-119.
  29. Жила С. О., Лукаш І. В. Сучасний погляд на підготовку майбутніх учителів початкових класів до занять з фізичної культури. - C. 120-122.
  30. Завальнюк О. В. Зміст програми розвитку професійної компетентності фахівців з фізичного виховання та спорту в системі післядипломної освіти. - C. 123-125.
  31. Зайцева Ю. В. Сучасний стан і проблеми підготовки вчителя до організації фізкультурно-спортивної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 126-129.
  32. Ібрагімов М. М., Бабик Р. С. "Філософія спорту" в системі освітянської фізкультурно-спортивної підготовки фахівців. - C. 130-133.
  33. Іванченко Л. П., Іванченко С. Г. Структура соціально-педагогічної моделі формування в учнів мотивації до систематичних занять фізичною культурою і спортом. - C. 134-137.
  34. Кара С. І. Мотиваційний компонент у структурі професійного інтересу майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 138-140.
  35. Кладкова Т. А. Контроль і оцінювання у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей. - C. 141-145.
  36. Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх вчителів фізичного виховання. - C. 146-148.
  37. Коновальська Л. О. Зміст професійно орієнтованих дисциплін які сприяють формуванню методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 149-152.
  38. Корх-Черба О. В. Основні складові змісту науково-дослідних студентських робіт з фізичного виховання. - C. 153-155.
  39. Красота В. М. Взаємозалежність професійної та фізичної готовності майбутніх офіцерів військово-морських сил. - C. 156-159.
  40. Кушнірук С. Г., Гришко Л. Г., Чуста А. Ю. Біомеханічні параметри стійкості тіла студентів факультету фізичного виховання в процесі вивчення кидкових рухів в баскетболі. - C. 160-163.
  41. Лисенко Л. Л. Удосконалення дидактичного забезпечення підготовки майбутніх учителів фізичної культури в аспекті розвитку здатності до креативно-інноваційної діяльності. - C. 164-168.
  42. Литвиненко О. М. Формування гуманістичних цінностей у майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 169-173.
  43. Лушневский А. К. Развитие специфических координационных способностей в процессе физической подготовки военнослужащих. - C. 174-176.
  44. Лянной Ю. О. Визначення видів реабілітації у професійній підготовці майбутніх магістрів з фізичної реабілітації. - C. 177-182.
  45. Малинский И. Й. Развитие физической культуры и спорта в системе воспитания личности-студента: культурологический аспект. - C. 183-185.
  46. Матвійчук Т. Ф. Критерії та рівні сформованості педагогічної позиції у майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 186-190.
  47. Мусхаріна Ю. Ю., Бабак В. В., Мусенко Є. Я. Особливості підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до оздоровлення дітей підліткового віку. - C. 191-195.
  48. Новопашен С. С., Ляпін В. П. Актуальність впровадження сучасних фітнес-технологій в навчальний процес студентів-єдиноборців. - C. 196-198.
  49. Огнистий А. В. Місце і напрямки діяльності вчителя-предметника у фізичному вихованні учнів. - C. 199-202.
  50. Одеров А. М., Логінов Д. О. Методики перевірки та оцінювання фізичної підготовленості військовослужбовців – як складова їх професійної підготовки. - C. 203-207.
  51. Ольховий О. М. Концепція професійно спрямованої системи фізичної підготовки курсантів. - C. 208-211.
  52. Остапова О. О. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів ВНЗ України ІІІ – ІV рівнів акредитації: поняття, види, зміст. - C. 212-215.
  53. Пітин М. П. Моделі систем знань у теоретичній підготовці спортсменів. - C. 216-220.
  54. Пеньковець Д. В. Формування змісту психолого-педагогічної підготовки у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 221-223.
  55. Печко О. М. Формування у студентів умінь системного аналізу методом педагогічної ситуації. - C. 224-226.
  56. Подригало Л. В., Ермаков С. С., Кривенцова И. В., Пашкевич С. А. Использование квалиметрических методик при оценке рейтинга студентов спортивно-физкультурной направленности подготовки. - C. 227-229.
  57. Пристинський В. М., Пристинська Т. М., Іванченко С. Г. Соціально-педагогічний тренінгу підготовці вчителя фізичної культури. - C. 230-233.
  58. Путятіна Г. М., Середа Н. В. Організаційно-управлінська модель маркетингової діяльності ДЮСШ. - C. 234-238.
  59. Редько Т. М. Розвиток здатності майбутнього фахівця фізичного виховання до інноваційної діяльності. - C. 239-241.
  60. Руденко Р. Є. Дисципліна "масаж" у процесі формування майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту. - C. 242-244.
  61. Руденик В. В. Методическое обеспечение этапов процесса обучения военнослужащих технике двигательных действий. - C. 245-249.
  62. Рябов В. В. Виховання та удосконалення витривалості як ключової фізичної якості людини. - C. 250-252.
  63. Самсутіна Н. М. Впровадження спецкурсу як педагогічна умова формування професійних функціональних компетентностей майбутніх учителів фізичної культури. - C. 253-255.
  64. Синіговець І. В., Бишевець Н. Г. Пильтяй С. В. Оцінка ефективності технології підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в сучасних умовах. - C. 256-259.
  65. Стрілець С. І. Дистанційна форма навчання: реальний стан та перспективи втілення у систему вищої освіти. - C. 260-263.
  66. Солонець Ю. Ю. Використання біомеханічних методів дослідження в тренувальному процесі студентів спеціалізації хореографія. - C. 264-267.
  67. Степанченко Н. І. Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів. - C. 268-271.
  68. Стеценко А. І., Кондратенко П. Б. Ставлення студентів-випускників зі спеціальності 6.010201 "бакалавр фізичного виховання" до професійно-орієнтованих дисциплін. - C. 272-276.
  69. Твелина А. О. Теоретический анализ профессиональной готовности будущих учителей физической культуры к использованию оздоровительных фитнес технологий. - C. 277-280.
  70. Терещенко О. В., Волков В. Л. Проблема функціонування системи фізичного виховання студентської молоді України. - C. 281-285.
  71. Третяк О. С. Педагогічна діагностика як аудит знань, умінь та навичок студентів педагогічних вузів. - C. 286-289.
  72. Філіпов В. В., Сероштан В. М. Оперативний педагогічний контроль біодинамічної структури технічних елементів барєрного бігу студентів факультету фізичного виховання. - C. 290-293.
  73. Хассай Д. В., Мілаєв О. І., Голованов М. В., Бойко О. О. Рівень розвитку педагогічної майстерності учителя фізичної культури – основа ефективної роботи з учнями. - C. 294-297.
  74. Черненко А. Є., Сердюк Д. Г. Дослідження фізичної підготовленності студентів 18-19 років. - C. 298-300.
  75. Черняев В. В., Дрепин В. В. Статическая выносливость как компонент профессионально–прикладной физической культуры будущего учителя. - C. 301-303.
  76. Шаповаленко В. І., Гаркуша С. В. Інтеграція інноваційних елементів та інтерактивних технологій в освітній процес фізичного виховання. - C. 304-308.
  77. Ювченко С. В. Навчання основ національних видів боротьби студенток педагогічних спеціальностей в процесі фізичного виховання. - C. 309-312.
2013
Вип. 112(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського