Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2013/112(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
Біомеханічні, педагогічні, медико-біологічні та психологічні аспекти фізичного виховання та спорту
- Адирхаєв С. Г. Динаміка показників фізичного розвитку, фізичного здоров’я, фізичної роботоздатності і фізичної підготовленості студентів з наслідками ДЦП. - C. 9-13.
- Аксенова А. В. Характеристика научных публикаций в "European journal of sport science". - C. 14-16.
- Антонов О. В. Інноваційні технології ігрової спрямованості із застосуванням засобів пішохідного туризму для розвитку психомоторних здібностей школярів старших класів. - C. 17-25.
- Арефьєв В. Г. Фізичні можливості учнів загальноосвітньої школи різного рівня фізичного розвитку. - C. 26-28.
- Архипов О. А., Кротов Г. В., Мішаровській Р. М. Вплив занять футболом на формування психофізіологічних показників молодших школярів. - C. 29-32.
- Бабенко В. Г. Індивідуальне управління в системі фізичного виховання і спорту органів внутрішніх справ України. - C. 33-36.
- Багінська О. В. Значення біологічних детермінант у розвитку рухової функції школярів в процесі їх навчання фізичної культури. - C. 37-39.
- Баранцев С. А. Закономерности формирования кинематической структуры циклических локомоций школьников 6–13 лет. - C. 40-44.
- Барков В. А. Особенности развития двигательной манипуляционной способности у слепых детей. - C. 45-48.
- Бобровник В. И., Козлова Е. К. Актуальные проблемы современных научных исследований в легкой атлетике. - C. 49-54.
- Богдановська Н. В., Караулова С. І., Кальонова І. В. Особливості динаміки функціонального стану системи зовнішнього дихання спортсменів у процесі адаптації до фізичних навантажень. - C. 55-58.
- Бойчук Р. І., Бублик С. А. Особливості прояву здібностей до оцінки просторово-часових і динамічних параметрів рухів у школярів в процесі навчання технічних елементів спортивних ігор. - C. 59-62.
- Бурлака І. В., Смовженко А. М. Вплив розвитку координації на якість ігрової діяльності студентів у спортивних іграх. - C. 63-65.
- Вихляєв Ю. М. Управління і коригування напрямку руху у сліпих та учнів зі збереженим зором. - C. 66-70.
- Воронов М. П., Шадріна В. В., Курячий С. В. Вплив занять туризмом на рівень фізичної підготовленості студентів. - C. 71-74.
- Высочина Н. Л. Оптимизация системы целеполагания у спортсменов методом коучинга. - C. 75-78.
- Гавриленко І. В. Організаційно-методичні аспекти фізкультурно-оздоровчої роботи зі студентами педагогічних спеціальностей. - C. 79-82.
- Галай М. Д. Обґрунтування доцільності врахування особливостей тілобудови учнів на уроках фізичної культури в молодшій школі. - C. 83-86.
- Гацоева Л. С. Дослідження показників сенсомоторної функції дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом та її зміни під впливом експериментальної методики. - C. 87-90.
- Глоба Г. В. Система фізичного виховання в школах КНР: аналіз державного регулювання та case study на прикладі нормативів для початкових класів. - C. 91-94.
- Головченко О. І. Психологічні аспекти формування особистої фізичної культури учнів 11-15 років. - C. 95-99.
- Грибан Г. П. Концепція методичної системи фізичного виховання студентів-аграріїв. - C. 100-105.
- Грибан Г.П. Динаміка фізичної підготовленості студентів в історичному аспекті. - C. 106-111.
- Дичко О. А., Дичко В. В., Бобирєв В. Є., Курильченко І. Ю. Рухові якості дітей з особливими потребами з урахуванням індивідуальних особливостей. - C. 112-115.
- Дорошенко В. В. Вплив комплексних відновних заходів на функціональний стан та функціональну підготовленість борців греко-римського стилю а етапі передзмагальної підготовки. - C. 116-120.
- Ермоленко А. В., Голубева М. В. Современные педагогические технологии как условие обеспечения эффективности профессионально-прикладной физической подготовки студентов. - C. 121-123.
- Єфременко А. М. Визначення відповідності тестів для оцінки функціонального стану кваліфікованих спринтерів. - C. 124-128.
- Жамардій В. О. Визначення критеріїв та показників рівня сформованості спеціальних умінь і навичок студентів вищих навчальних закладів у процесі занять з пауерліфтингу. - C. 129-133.
- Жаров А. І., Максименко Є. В., Кисличенко П. В., Ногіна К. О. Формування фізичної культури у курсанта-правоохоронця – важливий елемент їх професійної готовності. - C. 134-136.
- Жуков С. М., Кузьмінова М. І. Види популярних спортивних ігор у вищих навчальних закладах. - C. 137-139.
- Журавель О. В., Логвиненко Ю. В., Олексенко І. М. Необхідність використання фармакологічних засобів у навчально-тренувальному процесі з дисципліни "спеціальна фізична підготовка" у вищих навчальних закладах та практичних підрозділах органів внутрішніх справ України. - C. 140-142.
- Золочевський В. В. Організація діяльності фізкультурно-спортивних об’єднань дітей і молоді у вітчизняній педагогіці (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 143-146.
- Іванюта Н. В., Толмачова С. Є. Основні рухи аеробіки. - C. 147-150.
- Каковкіна О. А. Перспективні напрями наукових досліджень особливостей психологічної підготовки баскетболістів з вадами слуху. - C. 151-154.
- Капилевич Л. В. Биомеханические особенности координации движений спортсменов в безопорном положении. - C. 155-158.
- Колесник В. А., Богомазов В. Э., Колесник И. А., Лашко В. П. Спортивное плавание в Украине: история и современность. - C. 159-162.
- Колесниченко В. А., Алзин Ходуд Функциональные возможности опорно-двигательного аппарата у больных поясничным остеохондрозом в дооперационном периоде. - C. 163-165.
- Константинова Л. И., Охлопкова Е. Д., Семёнова Е. И., Кривошапкина З. Н., Ефремова А. В., Миронова Г.Е. Эффективность применения витаминизированного напитка "Валетек-СП Актив" в процессе подготовки спортсменов Якутии. - C. 166-170.
- Коробейников Г. В., Коробейникова Л. Г., Дудник А. К., Шацких В. М. Автономная регуляция ритма сердца у спортсменов с различным уровнем сенсомоторного реагирования. - C. 171-174.
- Костенко О. М. Рухливі ігри і естафети як засоби розвитку професійно важливих психічних якостей студентів напряму підготовки "Початкова освіта". - C. 175-177.
- Кравчук Т. М., Санжарова Н. М., Голенкова Ю. В., Рядинська І. А. Вплив режиму рухової активності на рівень розвитку витривалості старшокласників. - C. 178-182.
- Курилко Н. Ф. Влияние эмоционально-психологической совместимости на комплектование футбольных команд. - C. 183-185.
- Лазаренко М. Г. Теоретичний аналіз визначення факторів, що впливають на розвиток рухових умінь і навичок старшокласників у процесі лижної підготовки. - C. 186-188.
- Лисенко О. М. Фізична працездатність та особливості реакції кардіореспіраторної системи при аеробних фізичних навантаженнях у спортсменів високого класу. - C. 189-193.
- Лукачіна А. В. Зміст навчальної діяльності студентів у відділенні тенісу. - C. 194-196.
- Лукаш О. В., Самоненко С. Б. Врахування фізіологічних аспектів навчання рухових дій у сучасній методиці фізичного виховання. - C. 197-200.
- Малахова Ж. В., Начата О. С., Ярошенко В. В., Демченко П. С. Здоров'яформуючі технології в процесі фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп. - C. 201-203.
- Маслов В. М., Жула В. П. Біомеханічний аналіз нападаючого удару майбутніх вчителів фізичної культури в процесі занять волейболом. - C. 204-207.
- Маслова О. В., Марховський Д. О. Особливості викладання баскетболу в системі фізичного виховання студентів непрофільних вузів. - C. 208-210.
- Медведєва І. М., Павленко Т. В. Направленість та структура процесу навчання фізичних вправ студентів ВНЗ у процесі занять оздоровчою гімнастикою. - C. 211-215.
- Мизин В. И. Применение безалкогольного пищевого концентрата полифенолов винограда "Эноант" в составе пищевого рациона спортсменов. - C. 216-219.
- Михалюк Е. Л. Проведение субмаксимального теста pwc170 у спортсменов с синусовой брадикардией. - C. 220-222.
- Михалюк Є. Л., Малахова С. М., Левченко Л. І. Впровадження сучасних моніторів пульсу в оздоровчі тренування студентів з первинною артеріальною гіпертензією. - C. 223-225.
- Мордик О. А., Чеханюк Л. О. Виховання координаційних здібностей молодших школярів засобами ритмічної гімнастики. - C. 226-228.
- Морфунцов В. В., Долженко О. В. Методика проведення самостійних занять з фізичної підготовки. - C. 229-233.
- Москалец Т. В., Зверева Е. Н., Коваль Т. В. Эффективность использования прикладной аэробики в учебно-тренировочном процессе юных баскетболистов. - C. 234-236.
- Мулик К. В., Мулик В. В. Спортивний туризм, як засіб рекреації. - C. 237-240.
- Мунтян В. С. Психологические аспекты развития единоборств в высших учебных заведениях. - C. 241-244.
- Начатая Е. С., Ульянкина О. В., Калмыкова В. И., Аматуни Н. А. Анализ эффективности организации занятий по физическому воспитанию студентов специальной медицинской группы. - C. 245-247.
- Носко М. О., Куртова Г. Ю., Козерук Ю. В. Удосконалення навчально-виховного процесу з фізичної культури для учениць професійно-технічних навчальних закладів. - C. 248-251.
- Охлопкова Е. Д., Олесова Л. Д., Константинова Л. И., Яковлева А. И., Ефремова А. В. Коррекция перекисного окисления липидов продуктом кобыльего молока у спортсменов якутии. - C. 252-254.
- Пліско В. І., Козерук Ю. В., Буланов О. М. Організація процесу фізичної підготовки в закладах професійно-технічної освіти. - C. 255-257.
- Пода В. М. Історичні й соціально-культурні чинники формування світогляду В. В. Зеньковського. - C. 258-260.
- Позюбанов Э. П., Сотский Н. Б., Макась М. М., Костенко И. А. Биомеханические особенности формирования подготовительных к отталкиванию шагов разбега прыгуньями в длину различной квалификации. - C. 261-266.
- Попичев М. И. Функциональная роль обмена веществ в процессе метаболического ацидоза. - C. 267-268.
- Пронтенко К. В. Сучасний стан та ефективність психологічної підготовки у гирьовому спорті. - C. 269-271.
- Пронтенко К. В., Пронтенко В. В., Михальчук Р. В., Безпалий С. М. Формування психологічної стійкості спортсменів-гирьовиків до змагальної діяльності. - C. 272-275.
- Романюк К. О. Аналіз експериментальної роботи з виховання міжетнічної толерантності дітей старшого дошкільного віку. - C. 276-281.
- Руденик В. В. Реализация системного подхода в процессе подготовки спортсменов. - C. 282-285.
- Самсонова А. В. Методы оценки степени гипертрофии скелетных мышц человека. - C. 286-290.
- Скорина А. А. Использование генетических маркеров, как критерия спортивного отбора в единоборствах. - C. 291-295.
- Скорина А. А., Врублевский Е. П. Диагностика и развитие двигательных способностей в спортивных единоборствах на этапе начальной подготовки. - C. 296-301.
- Скребець В. О., Браташ С. В. Особливості соціально-психологічного та психофізіологічного розвитку учнів старшої школи. - C. 302-305.
- Стадник В. В. Ефективність використання авторської програми диференційованого підходу до позаакадемічних занять на рівень фізичної підготовленості студентів НУ "Львівська політехніка". - C. 306-309.
- Станкевич Л. Г. Влияние комплекса антиоксидантов на показатели физической работоспособности. - C. 310-313.
- Торубара О. М., Трояновська М. М. Оцінка координаційних здібностей дівчат біатлоністок середнього шкільного віку в процесі стрільби. - C. 314-316.
- Феуєрман В. В. Безперервне фізичне виховання як інститут державної відповідальності. - C. 317-320.
- Фішев С. О., Фішев Ю. О. Концептуальні засади фізичного виховання студентської молоді в Україні. - C. 321-323.
- Филинков В. И. Инновационные методы учебных занятий по профессионально-прикладной физической подготовке с учетом двигательных способностей студентов. - C. 324-327.
- Хлус Н. О., Леонова В. А. Вплив комплексів степ-аеробіки на фізичну підготовленість студенток старших курсів Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. - C. 328-330.
- Христова Т. Є. Моніторинг стану поВітряного середовища під час занять спортом. - C. 331-333.
- Чекмарьова Н. Г., Хаджинов В. А. Комплексна оцінка визначення розвитку психомоторних здібностей дітей та підлітків для системи спортивного відбору. - C. 334-340.
- Черненко Е. Е. Влияние занятий по системе пилатеса на уровень физической подготовленности студенток. - C. 341-344.
- Шевяков О. В. Психолого–педагогічне забезпечення фізичної реабілітації спортсменів. - C. 345-349.
- Шишацька В. І., Щеглов Є. М. Формування спортивної культури особистості студентів на заняттях з фізичного виховання. - C. 350-352.
- Шиян О. В. Дослідження впливу асиметричних навантажень на стан опорно-рухового апарату спортсменів 12-13 років. - C. 353-356.
- Шуба Л. В. Педагогічні умови організації навчально-тренувального процесу паралімпійців з ураженням опорно-рухового апарату. - C. 357-360.
- Шумейко С. М. Виховання пізнавальної діяльності молодших підлітків у процесі занять фізичною культурою. - C. 361-363.
- Щелкунова М. О., Щелкунов А. О., Панченко П. К., Єрохіна Н. В. Показник найбільш значимих фізичних здібностей школярів різного контингенту у легкоатлетичних видах шкільної програми. - C. 364-366.
- Юнак А. П. Дозування фізичних навантажень школярів під час уроку лижної підготовки. - C. 367-370.
- Яковенко Б. В., Франчук О. П. Моделювання біомеханічних характеристик розвитку рухових здібностей школярів в процесі фізкультурних занять. - C. 371-374.
- Якубович С. К. Об особенностях инерционного компонента силовой нагрузки в соревновательном упражнении толкателей ядра. - C. 375-379.
- Ясько Г. В. Влияние силовых тренировок различного уровня и частоты на систему простагландинов у спортсменов. - C. 380-383.
| 2013 | | Вип. 112(1)
|
|
|
|