Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2016/140<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Вовк М. П., Гуріч З. В. Перспективи творчого використання прогресивних ідей художників-педагогів херсонщини в сучасній освітній практиці. - C. 3-7.
- Дрижак В. В., Єрмак С. М. До питання про рівні та ступені вищої освіти, а також їх відповідність рівню національної рамки кваліфікацій. - C. 8-11.
- Ільченко А. А. Організація профілактичної роботи в сучасній медичній практиці. - C. 12-16.
- Карупу О. В., Олешко Т. А., Пахненко В. В. Про деякі особливості викладання аналітичної геометрії англомовним студентам. - C. 17-21.
- Киричок В. А. Особливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти. - C. 22-26.
- Коваленко С. В. Проблеми впровадження інформаційних технологій у графічну підготовку майбутніх інженерів. - C. 27-31.
- Козерук Ю. В., Дейнеко С. М., Черезов Ю. О., Козерук К. В. Використання інформаційних технологій в самостійній роботі на прикладі інтернет-енциклопедії "Вікіпедія". - C. 32-35.
- Костащук О. І. Феномен честі у психології. - C. 36-39.
- Лаппо І. М. Забезпечення якості вищої освіти в Україні: проблеми та перспективи вирішення. - C. 40-43.
- Ліпшиць Л. В. Спецкурс як засіб формування соціокультурної компетентності майбутніх судноводіїв міжнародних рейсів. - C. 44-47.
- Мітіна С. В. Психологічна компетентність викладача навчального закладу медичного спрямування. - C. 48-51.
- Охріменко І. М., Гетта В. Г. Вимоги до електронних підручників і навчальних посібників для дистанційного навчання. - C. 52-55.
- Петришин О. В. Особливості проектування моделі методики професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх лікарів. - C. 56-60.
- Подковко Х. В. Інноваційні освітні технології у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах: перешкоди та перспективи впровадження. - C. 61-64.
- Приймак С. Г. Особливості тілобудови студентів, що спеціалізуються у боксі в залежності від вагових категорій. - C. 65-70.
- Рибалко П. Ф., Матлаш В. А., Андрєєва І. А. Особливості проведення секційних занять з юнаками-волейболістами 18-20 років. - C. 71-74.
- Самохвалова І. Ю., Мелюшкина В. В. Розвиток швидкісно-силових якостей у студенток аграрного університету, які займаються волейболом. - C. 75-77.
- Смолікевич Н. Р. Методика формування професійної комунікативної компетенції з іноземних мов. - C. 78-82.
- Соколенко Л. О. Вибіркова навчальна дисципліна "Гармонія світу" як засіб гуманітаризації освіти. - C. 83-87.
- Топчій О. В. Правова соціалізації особистості у призмі юридичної педагогіки. - C. 88-92.
- Третяк О. С., Чебоненко С. О. Фактори, що впливають на ефективність адаптації першокурсників. - C. 93-97.
- Троцький Р. С. Сутність готовності до управлінської діяльності майбутніх курсантів у вищих навчальних закладах МВС України. - C. 98-101.
- Юрійчук Н. Д. Тестовий контроль з української мови як засіб активізації навчальної діяльності студентів ВНЗ. - C. 102-105.
- Ярошенко О. М. Пригадування музичної інтонації на психофізіологічних рівнях виконавських дій. - C. 106-110.
- Белан Т. Г. Особливості професійної підготовки студентів-магістрантів до проходження педагогічної практики. - C. 111-114.
- Бивалькевич Л. М. Законодавчо-правова база підготовки студентів педагогічного вищого навчального закладу до організації технічної творчості учнів. - C. 115-118.
- Вдовенко І. С. Теорія та практика підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. - C. 119-122.
- Вертипорох Д. Я. Використання сучасних інформаційні технології у професійній підготовці майбутнього вчителя технологій. - C. 123-126.
- Виніченко І. В., Гетта В. Г. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 127-129.
- Горчинська К. В. Особливості творчого розвитку майбутніх учителів технологій. - C. 130-132.
- Горчинський С. В., Кузютин Д. В. Особливості формування професійної спрямованості майбутніх учителів технологій. - C. 133-136.
- Дорошенко Т. В. Об’єктивні передумови вдосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої роботи з молодшими школярами. - C. 137-142.
- Дрозденко В. М., Дрозденко Н. М. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності майбутніх учителів до спілкування з підлітками. - C. 143-146.
- Єрмоленко А. О. Значення педагогічної майстерності у фаховому становленні вчителя. - C. 147-150.
- Гутник В. М., Ковбаса Ю. М. Застосування інноваційних технологій для розвитку графічних умінь у майбутніх вчителів технологій у процесі викладання технічних дисциплін. - C. 151-154.
- Ващенко І. М., Курнишев Ю. А. Експериментальна перевірка педагогічних умов професійного саморозвитку майбутніх учителів фізичної культур. - C. 155-160.
- Мінько Н. П., Богдан Т. В. Використання активних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів. - C. 161-164.
- Повечера І. В., Репа Р. П. Підготовка майбутніх учителів технологій до інноваційної педагогічної діяльності із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 165-168.
- Пономаренко Д. С., Полетай О. М. Про готовність майбутніх учителів технології до розвитку здібностей учнів. - C. 169-172.
- Пригодій А. В. Організація науково-дослідної роботи студентів на заняттях з дисципліни "Основи наукових досліджень". - C. 173-175.
- Ребенок В. М. Створення інноваційно-освітнього середовища в контексті професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 176-179.
- Савицька І. М. До питання формування лідерських якостей майбутніх учителів. - C. 180-183.
- Свириденко А. І., Ховрич М. О. Підготовка вчителя технологій до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності. - C. 184-187.
- Сила М. Ф., Джевага Г. В. Підготовка майбутніх учителів технологій до формування в учнів дослідницьких умінь. - C. 188-191.
- Харета М. С., Видра О. Г. Дослідження розвиненості компонентів психологічної готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльностІ. - C. 192-195.
- Бабійчук Т. В. Повісті і романи Любові Василів-Базюк у позанавчальній роботі з української літератури в педагогічному коледжі (до питання національно-патріотичного виховання). - C. 196-200.
- Бачинська М. В. Культурний розвиток підростаючої особистості в педагогічній спадщині Н. Й. Волошиної. - C. 201-205.
- Білоус Н. В. Реалізація міжпредметних зв’язків української літератури й історії в тестах зовнішнього незалежного оцінювання. - C. 206-209.
- Бондаренко Л. Г. Специфіка викладання курсу "Літературна компаративістика" для студентів-філологів. - C. 210-212.
- Дятленко Т. І. Про групові форми роботи на уроках літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної. - C. 213-216.
- Гоголь Н. В. Естетичне виховання учнів на уроках української літератури у науково-методичній спадщині Н. Й. Волошиної. - C. 217-221.
- Жила C. О. Оцінка педагогічної спадщини ніли волошиної провідними методистами й словесниками України. - C. 222-228.
- Земка О. І. Структурні компоненти моделі формування дослідницьких умінь у студентів-філологів. - C. 229-232.
- Ковбасенко Ю. І. Поглиблене вивчення літератури і тести поглибленого рівня: освіта для еліти?. - C. 233-237.
- Лілік О. О. Програмно-методичне забезпечення теоретико-літературних курсів у системі професійної підготовки майбутніх учителів української літератури. - C. 238-241.
- Логвіненко Н. М. Викладання літератури як мистецтва слова: концептуальні позиції Н. Й. Волошиної і сьогодення. - C. 242-247.
- Молочко С. Р. Вивчення української літератури у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Ніли Волошиної. - C. 248-251.
- Нежива Л. Л. Методичні прийоми творчого читання різностильових художніх творів. - C. 252-254.
- Привалова С. П. Сучасний літературознавчий аналіз художнього твору. - C. 255-258.
- Романишина Н. В. Інтенсифікація процесу вивчення методики української літератури студентами педагогічних ВНЗ. - C. 259-262.
- Рускуліс Л. В. Лекція за способом викладу навчального матеріалу в системі підготовки майбутнього вчителя української мови. - C. 263-268.
- Сазонова О. В., Яковенко М. В. Епістолярний стиль письма (теоретичні аспекти). - C. 269-271.
- Тригуб І. А. Компаративний аналіз художнього твору на заняттях літературних курсів за вибором. - C. 272-275.
- Яценко Т. О. Інформаційно-комунікаційні технології в системі шкільної літературної освіти: теоретико-методичний огляд. - C. 276-279.
- Аксюта О. Ю., Череда О. В. Вплив індивідуального стилю вчителя на навчальні досягнення учнів. - C. 280-283.
- Андрієнко А. В., Носовець Н. М. Гурткова робота – невід’ємна складова навчально-виховного процесу в сучасному ліцеї. - C. 284-287.
- Брик А. В. Аналіз та оцінка впливу спеціальних засобів спрямованих на розвиток психомоторних якостей у школярів молодших класів на уроках з фізичної культури. - C. 288-293.
- Вдовенко О. І. Структура і зміст педагогічних умов формування творчих здібностей майбутніх кваліфікованих робітників харчової промисловості. - C. 294-297.
- Джевага Г. В., Міньков Ю. М. Використання технологічних пристосувань на уроках трудового навчання у 6-му класі. - C. 298-302.
- Дідух В. О., Клименко С. П. Активні методи навчання у підготовці старшокласників за профілем "Водій категорії С". - C. 303-306.
- Миколаєнко А. Є. Патріотичне виховання старшокласників у взаємодії сім’ї і школи як об’єкт науково-теоретичного аналізу. - C. 307-311.
- Мінько Н. П., Смілик О. О. Важливість використання ТЗН на уроках креслення. - C. 312-315.
- Олексієнко О. Г. Вплив ціннісніх орієнтацій на формування особистості сучасної молоді. - C. 316-318.
- Оранюк Б. Ю. Розвиток основних характеристик (профілів) учасників мережевого спілкування (учні 5-8 класів). - C. 319-322.
- Ребенок В. М., Клімова О. М. Використання технічних засобів навчання учнями ПТНЗ на заняттях з кулінарії. - C. 323-327.
- Павленко Т. В., Павленко Е. Е. Моделювання навчально-виховного процесу щодо організації фізичного виховання серед учнівської молоді в сучасних умовах. - C. 328-331.
- Пискун О. М., Кузнєцова Н. О. Різновиди об’ємної вишивки як джерело творчого натхнення. - C. 332-336.
- Примак М. М. Вплив занять туризмом на формування навичок здорового способу життя в системі позашкільної освіти. - C. 337-340.
- Федан Т. В. Місце і роль гурткової роботи в освітньому процесі. - C. 341-343.
- Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Інновації у формуванні інформаційної компетентності перекладачів: досвід зарубіжних університетів. - C. 344-348.
- Бабенко М. О. Історико-педагогічний досвід формування кадрової політики в середніх технічних навчальних закладах катеринославщини наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 349-354.
- Зємбa Б. А. Виховання підростаючого покоління в умовах сталого розвитку суспільства. - C. 355-358.
- Кащук М. Г. До питання правового виховання молоді у світовій практиці. - C. 359-363.
- Лазоренко С. А., Чхайло М. Б., Балашов Д. І. Фізична культура народів, що населяли територію України дослов’янської доби. - C. 364-368.
- Мазуренко К. Ю. Важливість впровадження в українську освіту релігійного предмету неконфесійного характеру. - C. 369-371.
- Максименко О. В. Зміст дослідницької діяльності в стуктурі професіоналізації сучасного педагога. - C. 372-376.
- Марусечко І. П. Ретроспектива становлення новаторської педагогіки в Україні (60–80 роки ХХ ст.). - C. 377-380.
- Машкова І. М. Методологічні орієнтири проблеми розвитку українознавчої освіти в двомовних і "рідних" школах сучасної Канади. - C. 381-385.
- Савченко Л. Л. Суспільно-політичні, соціально-економічні та культурні умови підготовки майбутніх вихователів до патріотичного виховання дошкільників (1985 – 2012 рр.). - C. 386-391.
- Солдатенко О. І. Концепціії музичного виховання і навчання, які застосовуються в японії для розвитку музичних здібностей учнів. - C. 392-395.
- Філоненко О. С., Демченко Н.М. Аналіз процесу становлення та розвитку піонерських таборів у 20-х – на початку 30-х років ХХ століття в Україні. - C. 396-399.
- Чубінська Н. Б. Еволюція принципів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи в Україні (друга половина ХХ століття). - C. 400-403.
| 2016 | | Вип. 140
|
|
|
|