Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2015/127<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Барканов А. Б. Аналіз професійно спрямованого навчального матеріалу в підручниках з фізики для агротехнологічних коледжів. - C. 3-8.
- Бойко М. П., Бойко Л. М., Закалюжний В. М. Про деякі особливості формування поняття фізичної величини в шкільному курсі фізики. - C. 9-11.
- Бузько В. Л., Іваницька Н. А. Програмоване навчання як основа дистанційної освіти в загальноосвітній школі. - C. 12-15.
- Головко М. В. Науково-педагогічні видання кінця XIX – початку XX ст. як джерела вивчення історії дидактики фізики в Україні. - C. 16-20.
- Грудинін Б. О. Особливості національного етапу міжнародного конкурсу науково-технічної творчості школярів INTEL ISEF 2014-2015. - C. 21-25.
- Дідовик М. В., Шморгун А. В. Дидактичний підхід до проведення лабораторних практикумів з фізики в професійній підготовці майбутнього вчителя. - C. 26-31.
- Давиденко С. М., Кнорозок Л. М., Руденко М. П. Організація виконання творчих лабораторних робіт при навчанні фізики в середній школі. - C. 32-34.
- Даценко І. П., Лозовенко О. А., Мінаєв Ю. П. Реалізація ідеї розвитку критичного мислення в практикумі з курсу "Математичний апарат фізики". - C. 35-38.
- Дедович В. М. Новий зміст фізики на рівні стандарту. - C. 39-42.
- Дьяконенко Н. Л., Макогон О. А., Петренко Л. Г., Корж І. А., Базелюк О. В., Назарченко О. С. Мотивація вивчення фундаментальних теоретичних основ природничих дисциплін при підготовці військових фахівців. - C. 43-45.
- Женжера Ю. О. Сутність метода проектів і його роль в процесі навчання фізики. - C. 46-48.
- Заболотний В. Ф., Демкова В. О. Експериментальна компетентність як складова професійної підготовки студентів. - C. 49-52.
- Завражна О. М., Шевченко Є. С. Нанотехнології: вплив на суспільство, проблеми стандартизації. - C. 53-55.
- Закалюжний В. М. Особливості формування поняття ваги в середній загальноосвітній школі. - C. 56-58.
- Засєкіна Т. М. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні фізики в основній школі. - C. 59-63.
- Іваній В. С., Мороз І. О., Трохименко О. В. Методичні засади вивчення теми "Термодинаміка теплового випромінювання" в системі підготовки вчителя фізики. - C. 64-68.
- Козуля Л. В., Луценко Г. В. Фізика – основна складова успішного розвитку сучасної інженерної освіти в Україні. - C. 69-72.
- Кремінський Б. Г. Педагогічні технології з точки зору співвідношення та взаємодії методики і технології. - C. 73-76.
- Кугай Н. В., Борисов Є. М. Нерівності як математичні моделі для розв’язування прикладних задач. - C. 77-80.
- Кузнєцова О. Я. Організація навчання фахівців спеціальності "Прикладна фізика" у сучасних умовах. - C. 81-85.
- Кузьменко О. С. Вивчення симетрії фізичних законів студентами вищих навчальних закладів авіаційного профілю. - C. 86-89.
- Кузьменков С. Г. Методичні особливості вивчення теми: "Чорні діри" в процесі підготовки майбутніх учителів фізики та астрономії. - C. 90-94.
- Кух А. А., Кух А. М. Вплив домішок на фізичні властивості води. - C. 95-98.
- Кух О. М., Кух А. М. Розвиток інформаційної культури майбутніх фахівців фізико-математичного профілю. - C. 99-101.
- Лазарчук В. В. Пізнавальна компетентність як методичний компонент при вивченні фізики. - C. 102-105.
- Лебедь О. О., Мислінчук В. О., Рибалко А. В. Використання аналогій в колективних моделях атомних ядер (оптична, кластерна, ядерна матерія). - C. 106-110.
- Лісіна Л. О. Діагностика при розробці педагогічних технологій. - C. 111-114.
- Меняйлов С. М., Рудницька Ж. О., Сліпухіна І. А. Фізичний лабораторний практикум як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності студентів. - C. 115-119.
- Мисліцька Н. А. Теоретичні аспекти проектування навчально-методичного комплексу дисципліни у вищому навчальному закладі. - C. 120-123.
- Ніколаєв О. М., Ткаченко А. В. Готовність до експериментальної діяльності майбутнього вчителя фізики в змодельованих умовах. - C. 124-127.
- Непорожня Л. В. Особливості природничо-наукової компетентності старшокласників та її основні компоненти. - C. 128-131.
- Новікова І. М. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики. - C. 132-139.
- Оленюк І. В. Технологічні аспекти управління процесом засвоєння знань. - C. 140-143.
- Опачко М. В. Формування організаційної та управлінської складових методичної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 144-148.
- Орищин Ю. М., Савош В. О. Коло змінного струму як джерело когерентних коливань та елемент у структурі інтегративного подання знання. - C. 149-155.
- Остапчук М. В., Грицюта О. Ф., Остапчук Л. С. Продуктивне мислення як важливий компонент наукової педагогічної діяльності при навчанні фізики. - C. 156-159.
- Пасько О. О., Аврамчук О. Є. Місце нанотехнологій у навчальних програмах з фізики та стандартах загальної середньої освіти – перспективи розвитку. - C. 160-162.
- Подопригора Н. В. Співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики і фізики. - C. 163-166.
- Попова Т. М., Керестень І. С., Ковач А. І. Використання елементів музейної педагогіки в природничо-науковій освіті для розвитку професійних інтересів учнів. - C. 167-170.
- Попова Т. М., Прудкий О. С., Уколов О. І. "Історія нанотехнологій" як складова змісту фізичної освіти. - C. 171-176.
- Прядко Н. О. Мотивація досягнення як детермінанта успіху в професійній діяльності особистості. - C. 177-180.
- Рибалко А. В., Рибалко О. С., Лебедь О. О. Застосування комп’ютерної програми Tracker як дидактичного засобу перевірки закону збереження імпульсу. - C. 181-185.
- Рябко А. В., Кухарчук Р. П. Використання інформаційних технологій у процесі вивчення явища ядерного магнітного резонансу. - C. 186-191.
- Сальник І. В., Сірик Е. П. Синергетична модель процесу навчання фізики в старшій школі. - C. 192-195.
- Семакова Т. О., Подозьорова А. В. Використання інформаційних технологій під час проведення навчальних занять з природничих дисциплін у технічних коледжах. - C. 196-199.
- Сіпій В. В. Особливості формування політехнічного складника предметної компетентності з фізики учнів підліткового віку. - C. 200-203.
- Сільвейстр А. М. Розвиток природничо-наукового мислення як вищої форми пізнавальної діяльності студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів на заняттях з фізики. - C. 204-208.
- Снарский А. О., Подласов С. О. Посібник з розв’язування задач з фізики в технічному університеті. - C. 209-212.
- Соколов Є. П. Правило крайнього в геометричній оптиці. - C. 213-217.
- Стучинська Н. В., Грибков О. В. Методика навчання основ електрокардіографії з використанням віртуального навчального тренажера. - C. 218-222.
- Сусь Б. А. "Стоячі хвилі" як один із видів інтерференції. - C. 223-224.
- Терещук С. І. Концептуальні засади навчання квантової фізики в старшій школі. - C. 225-228.
- Шатковська Г. І. Фізика як фундамент для вивчення технічних дисциплін у вищій школі. - C. 229-233.
- Шевченко В. М. Ігри у процесі навчання дітей з порушеннями слуху. - C. 234-236.
- Шевченко С. М. Особливості розвитку шкіл національних меншин з двома мовами навчання у контексті диференціації загальної середньої освіти (70-80-ті роки ХХ ст.). - C. 237-242.
- Шевчук О. В. Лабораторні роботи та їх вплив на формування фахових компетентностей майбутніх учителів фізики. - C. 243-247.
| 2015 | | Вип. 127
|
|
|
|