Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2013/110<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ідеї К. Д. Ушинського в розвитку вітчизняної освіти

  4. Кремень В. Г. Кремень В. Г. Інноваційнa людина і сучасна освіта. - C. 3-5.
  5. Сухомлинська О. В. К. Д. Ушинський на тлі доби. - C. 6-8.
  6. Носко М. О. К. Д. Ушинський і розвиток педагогічної науки на Чернігівщині. - C. 9-11.
  7. Березівська Л. Д. Антропоцентризм – провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського. - C. 12-14.
  8. Заліський А. А. Костянтин Ушинський і проблеми модернізації системи середньої освіти на Чернігівщині. - C. 15-16.
  9. Доркену А. М. Педагогічна спадщина К. Д. Ушинського у біобібліографічному висвітленні. - C. 17-19.
  10. Терлєцький В. В. Гідно вшануймо "вчителя вчителів", фундатора вітчизняної педагогіки. - C. 20-21.
  11. Стрілець С. І. Ґенеза гуманістичних поглядів К. Ушинського. - C. 22-26.
  12. Розділ 1. Історико-педагогічні проблеми сучасних досліджень життя і творчості К. Д. Ушинського

  13. Антипець О. О. Розвиток ідей національного виховання дітей К. Д. Ушинського засобами наукової спадщини М. А. Маркевича. - C. 27-30.
  14. Богдан Т. М. К. Д. Ушинський про значення природи у вихованні і навчанні дітей дошкільного віку. - C. 31-33.
  15. Голубочка І. С. Педагогічні аспекти соціального розвитку дітей-сиріт у науковому доробку К. Ушинського. - C. 34-36.
  16. Дерба М. А. Педагогічна спадщина К. Д. Ушинського крізь призму сьогодення. - C. 37-38.
  17. Дорошенко Т. В. К. Д. Ушинський про виховання естетичних почуттів дитини. - C. 39-42.
  18. Зайченко І. В. Про деякі теоретико-методологічні основи педагогіки К. Д. Ушинського (1824 – 1871). - C. 43-45.
  19. Зайченко Н. І. Професійна підготовка соціальних педагогів в Іспанії у 1960-80-х рр.. - C. 46-48.
  20. Іваненко Л. В. Розумний простір: основи морального виховання в антропологічній системі К. Д. Ушинського. - C. 49-52.
  21. Кислий А. О., Кисла О. Ф. Вплив християнської антропології на педагогічну творчість К. Д. Ушинського. - C. 53-56.
  22. Козлакова Г. О., Коваленко О. М. Розвиток університетського типу навчання в українських і російських навчальних закладах, в яких працював К. Д. Ушинський. - C. 57-62.
  23. Лисенко І. В. Розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині (перша половина ХІХ століття). - C. 63-66.
  24. Марчук С. С., Цьось А. В. Засоби фізичного виховання школярів у педагогіці К. Д. Ушинського. - C. 67-71.
  25. Махоткіна Л. Б. Ідеї соціального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського. - C. 72-74.
  26. Микаілов Р. П. Роль педагогічних ідей К. Ушинського в дослідженні азербайджанських народно-педагогічних виховних традицій. - C. 75-78.
  27. Огієнко Д. П. Реалізація ідей К. Ушинського про сільськогосподарську працю у початкових школах Чернігівської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 79-81.
  28. Олійник Н. А. Особливості організації навчання в земських школах Чернігівської губернії. - C. 82-85.
  29. Пода В. М. Педагогічні погляди К. Д. Ушинського та В. В. Зеньковського на духовно-моральне виховання особистості. - C. 86-88.
  30. Проніков О. К. Використання ідей К. Д. Ушинського в процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних ВНЗ України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 89-91.
  31. Рось Л. М. Психологічні аспекти спадщини К. Д. Ушинського. - C. 92-93.
  32. Силко Є. М. Ідея єдності людини і природи в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського. - C. 94-96.
  33. Стрілецька Н. М. Теоретичні та методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків під час навчання математики в школі у педагогічній спадщині М. М. Володкевича (1860–1924). - C. 97-101.
  34. Терлецька У. І. Поширення сільськогосподарських знань за допомогою читань і бесід у Чернігівській губернії наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 102-104.
  35. Янченко Т. В. Витоки наукового розвитку педології: педагогічна антропологія К. Ушинського. - C. 105-108.
  36. Розділ 2. Інноваційні підходи у дошкільній та шкільній освіті у контексті поглядів К. Д. Ушинського

  37. Антипець В. П. Індивідуально-диференційований підхід у навчанні молодших школярів читати на основі ідей К. Д. Ушинського. - C. 109-112.
  38. Багінська О. В. Актуальність антропологічних ідеї К. Д. Ушинського у процесі навчання фізичної культури школярів на сучасному етапі. - C. 113-115.
  39. Барнич О. В. Використання креативного потенціалу художньої спадщини К. Д. Ушинського у контексті проблеми розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку. - C. 116-118.
  40. Власова О. Б. Музичні розваги в ДНЗ як передумова організації музично-дозвіллєвої діяльності з учнями початкової школи. - C. 119-121.
  41. Галаманжук Л. Л. Характеристика чинників, що визначають стимульований розвиток моторної функції дітей у дошкільний період. - C. 122-126.
  42. Городнича Л. В. Лінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярів. - C. 127-130.
  43. Іщенко Г. В. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського у процесі навчання математики загальноосвітньої школиі. - C. 131-133.
  44. Коваленко А. О. Професійна орієнтація учнів у контексті ідей К. Д. Ушинського. - C. 134-136.
  45. Листопад О. А. Аксіологічний і культурологічний підхід до процесу становлення творчої особистості в освіті. - C. 137-140.
  46. Ляшко Н. О., Райська Л. Г. Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках української мови (4 клас). - C. 141-143.
  47. Мірошник І. В. Основні ідеї К. Д. Ушинського щодо навчання молодших школярів іноземної мови. - C. 144-147.
  48. Пінчук М. В. Підготовка учителів до роботи з важковиховуваними учнями у контексті ідей К. Д. Ушинського. - C. 148-150.
  49. Рибалко Л. М. Навчання природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підходу в контексті ідей К. Д. Ушинського. - C. 151-154.
  50. Сеніна В. К., Горовенко В. М. Словникова робота в аспекті розвитку мовлення молодших школярів. - C. 155-156.
  51. Турчин Т. М. Форма музичного навчання за різновидами музичної діяльності молодших школярів. - C. 157-160.
  52. Якуш О. А., Огієнко М. М., Огієнко П. М. Загострення проблеми мотивації до занять фізичною культурою дітей дошкільного віку за нинішніх умов. - C. 161-165.
  53. Янко Н. О. Методи і прийоми формування стилістичних умінь в учнів 3-4 класів. - C. 166-170.
  54. Розділ 3. Аксіологічні ідеї К. Д. Ушинського і проблеми підготовки сучасного вчителя та вихователя

  55. Артюх М. С. Оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів сільського району. - C. 171-175.
  56. Биконя О. П. Особливості навчання студентів ділової англомовної презентації з використанням ІКТ. - C. 176-179.
  57. Бичек О. А. Синтетичні види мистецтва в системі підготовки майбутніх учителів-філологів до професійної діяльності. - C. 180-183.
  58. Вдовенко І. С. Використання інформаційних технологій майбутніми учителями професійного навчання у процесі активізації самостійної пізнавальної діяльності. - C. 184-187.
  59. Вторнікова Ю. С. Модель формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 188-193.
  60. Гаєвець Я. С. Формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у навчанні молодших школярів розв'язувати сюжетні математичні задачі. - C. 194-197.
  61. Гаркуша С. В. Поняття та компоненти професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. - C. 198-201.
  62. Грисюк О. М. Професійна компетентність сучасного педагога в світлі ідей К. Д. Ушинського. - C. 202-204.
  63. Грищенко С. В. Система вищої освіти Росії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 205-206.
  64. Дяченко О. Д. Формування мовної культури студентів університетів Великої Британії. - C. 207-209.
  65. Жлудько В. М. Ігродизайн у практиці студентів на заняттях з курсів: "Трудове навчання з практикумом", "Образотворче мистецтво з методикою навчання". - C. 210-214.
  66. Калініна І. П., Мамчич О. Б. Формування комунікативної компетентності майбутнього педагога-вихователя ДНЗ. - C. 215-218.
  67. Капітова Т. С. Особливості лінгвопідготовки майбутніх учителів-мовників в університетах США. - C. 219-221.
  68. Кміть О. В. Зміст інформаційної компетентності вчителя англійської мови початкової школи. - C. 222-224.
  69. Княжева І. А. Педагогічна практика як засіб розвитку методичної культури майбутніх викладачів. - C. 225-228.
  70. Коновальчук М. В. Фасилітація духовно-творчого розвитку обдарованих студентів факультету початкового навчання. - C. 229-231.
  71. Кормільцина С. Ю. Система професійної підготовки менеджерів в університетах Канади. - C. 232-234.
  72. Кошель А. П. Здоров’язбережувальна діяльність майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу у процесі професійної підготовки. - C. 235-237.
  73. Кошель В. М. До проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів з організації фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 238-240.
  74. Кужельний А. В. Принципи організації самостійної роботи майбутніх вчителів технологій. - C. 241-242.
  75. Лисенко Л. Л. Пріоритетні напрямки в підготовці майбутніх учителів фізичної культури в світлі ідей К. Д. Ушинського. - C. 243-246.
  76. Максак І. В. "Blended learning" як інноваційний підхід у формуванні професійної компетентності вчителя англійської мови початкової школи. - C. 247-249.
  77. Мардарова І. К. Підготовка студентів до використання комп’ютерних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 250-252.
  78. Мороз Л. М. Методи оцінювання та вимірювання креативності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 253-256.
  79. Носовець Н. М. Проблеми підготовки вчителя в працях К. Д. Ушинського. - C. 257-260.
  80. Пеньковець Д. В. Етапи формування професійної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 261-263.
  81. Пермінова В. А. Аналіз сучасного стану підготовки бакалаврів права у контексті залучення до творчої діяльності. - C. 264-267.
  82. Радченко М. В. Формування творчої особистості майбутніх учителів початкових класів в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 268-270.
  83. Растопчина О. М. Діагностування рівнів якості і розвитку знань учнів та студентів як задача сучасної педагогіки. - C. 271-273.
  84. Ребенок В. М. Процес активізації пізнавальної діяльності під час формування готовності майбутнього вчителя професійної підготовки. - C. 274-277.
  85. Руденченко А. А. Методологічні основи навчання етнодизайну у вищих мистецьких навчальних закладах. - C. 278-281.
  86. Самойленко П. В. Програмно-цільовий підхід в управлінні якістю професійно-методичної підготовки майбутніх учителів хімії в педагогічному університеті. - C. 282-285.
  87. Скворцова С. О. Нормативна складова методичної компетентності майбутнього вчителя в галузі викладання математики. - C. 286-288.
  88. Солдатенко О. І. Розвиток музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання за допомогою комп’ютерних програм. - C. 289-292.
  89. Стеченко Т. О. Поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови в педагогічному контексті. - C. 293-295.
  90. Сяська І. О. Теоретико-методичні аспекти екологічної освіти і виховання студентів педагогічних вузів. - C. 296-299.
2013
Вип. 110
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського