Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2013/109<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методика навчання фізики в середній школі

  4. Андрєєв А. М. Використання методу проблемних ситуацій з енергозбереження у навчальному процесі з фізики. - C. 3-7.
  5. Атаманчук П. С., Форкун Н. В. Використання управлінських впливів для досягнення прогнозованого рівня якості знань учнів з механіки. - C. 8-12.
  6. Атаманчук П. С., Чайковська І. А. Психологічна установка як один з принципів формування предметних компетентностей з фізики. - C. 13-17.
  7. Баксічева І. С., Ігнатенко В. А., Кнорозок Л. М. Взаємодія людини-природи-суспільства у шкільному курсі фізики. - C. 18-21.
  8. Богдан В. В., Богдан Т. М. Дослідницька діяльність учнів у системі ман. - C. 22-26.
  9. Бойко М. П., Бойко Л. М. Про деякі особливості формування поняття енергії в шкільному курсі фізики. - C. 27-29.
  10. Бузько В. Л. Проектна діяльність учнів основної школи як засіб формування пізнавального інтересу до фізики. - C. 30-32.
  11. Галатюк Ю. М., Галатюк М. Ю., Галатюк Т. Ю. Діяльнісний механізм розвитку методологічної культури учнів у процесі навчання фізики. - C. 33-36.
  12. Грудинін Б. О. Формування інформаційної компетентності учнів у процесі проектної діяльності. - C. 37-41.
  13. Дедович В. М. Військова тематика у шкільному курсі фізики. - C. 42-44.
  14. Дідович М. М. Комплексне вирішення завдань навчання при розв’язуванні фізичних задач на заключних уроках теми. - C. 45-47.
  15. Єрмакова-Черченко Н. О. Формування інформатичної компетентності школярів під час навчальної практики з фізики. - C. 48-51.
  16. Засєкін Д. О. Постановка цілей навчання учнів розв’язувати фізичні задачі в профільній школі. - C. 52-55.
  17. Іваницька Н. А., Герасименко Т. О. Проблемний метод навчання як основа розв’язування учнями задач у класах фізико-математичного профілю. - C. 56-59.
  18. Коваленко К. В. Про розриви та злами на графіках залежності швидкості та прискорення руху тіл від часу. - C. 60-62.
  19. Кремінський Б. Г. Аналіз динаміки зміни результатів зовнішнього незалежного оцінювання з фізики, досягнутих переможцями фізичних олімпіад. - C. 63-67.
  20. Ляшенко О. І., Бургун І. В. Розвиток навчально-пізнавальної компетентності учнів основної школи у навчанні фізики. - C. 68-73.
  21. Маслєннікова Д. Ю. Дидактичні засади розвивального навчання фізики у загальноосвітній школі. - C. 74-77.
  22. Мітус Н. О. Місце дитячої іграшки в навчально-виховному процесі з фізики в основній школі. - C. 78-81.
  23. Одинець Ю. А. Формування понять рівняння і нерівності. - C. 82-85.
  24. Остапчук М. В. Використання елементів сугестопедії при вивченні учнями природничих предметів. - C. 86-89.
  25. Попова Т. М. Культуротворчий потенціал змісту навчання фізики. - C. 90-93.
  26. Прудкий О. С. Психолого-педагогічні основи формування культурно-наукового світогляду учнів засобами екскурсійного методу. - C. 94-97.
  27. Прядко Н. О. Формування математичної грамотності учнів старшої школи. - C. 98-100.
  28. Рябко А. В. Сонячні годинники в навчальному процесі з природничих дисциплін. - C. 101-105.
  29. Сиротюк В. Д., Стецик С. П. Методика здійснення індивідуального підходу в процесі виконання учнями домашніх завдань з фізики. - C. 106-109.
  30. Сільвейстр А. М. Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання фізики, хімії і біології у школі. - C. 110-113.
  31. Стецик С. П., Гнатюк О. В. Індивідуалізація навчання на уроках фізики асобами інноваційних технологійі. - C. 114-117.
  32. Терещук С. І. Короткий огляд історико-генетичного розвитку квантових уявлень в старшій школі (1947-1967 рр.). - C. 118-121.
  33. Тіщенко І. М. Сутність педагогічної технології в задачному підході до навчання. - C. 122-125.
  34. Ткаченко І. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні астрономії. - C. 126-128.
  35. Турчина І. С. Висвітлення проблем національної освіти в публіцистиці О. Кониського. - C. 129-132.
  36. Шарко В. Д., Куриленко Н. В. Про навчально-методичний комплекс "зелений пакет" як засіб формування екологічної компетентності учнів при вивченні фізики. - C. 133-136.
  37. Шуліка В. С. Особливості використання задач з цікавим змістом на уроках фізики. - C. 137-140.
  38. Методика навчання фізики у вищій школі

  39. Аврамчук О. Є. Розвиток професійних навичок в курсантів в процесі виконання лабораторних робіт з фізики. - C. 141-144.
  40. Боканча В. Н. Подготовка студентов-физиков к формированию компетенций у учащихся. - C. 145-146.
  41. Гладун Т. С. Психолого-педагогічні принципи розвитку продуктивного мислення майбутніх учителів фізики й екології. - C. 147-151.
  42. Головко М. В. Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: науково-методичний доробок А. П. Карлової – першої жінки вченого-методиста з фізики в Україні. - C. 152-155.
  43. Григорчук О. М., Сиротюк В. Д. Використання фізичних задач будівельної тематики в професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. - C. 156-159.
  44. Гончаренко Т. Л. Дослідження готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу на засадах особистісно зорієнтованого навчання. - C. 160-164.
  45. Губанова А. О., Савченко В. Ф. Розширення інформативності при використанні малюнків у підручниках з фізики. - C. 165-167.
  46. Закалюжний В. М., Шевчук О. Г. Опорні конспекти лекцій з теми "Електростатика" як засіб систематизації та узагальнення знань студентів з фізики. - C. 168-175.
  47. Ісичко Л. В. Математичне моделювання як один з етапів процесу розв’язування фізичних задач. - C. 176-180.
  48. Козлова Н. Л. Підвищення ефективності формування професійних компетенцій у студентів технічного університету при вивченні фізики англійською. - C. 181-184.
  49. Коробова І. В. Досвідно-діяльнісна модель методичної компетентності вчителя фізики. - C. 185-189.
  50. Кулик Л. О., Ткаченко А. В. Формування умінь і навичок науково-дослідної діяльності студентів-першокурсників напряму підготовки "Фізика". - C. 190-192.
  51. Кух О. М., Кух А. М. Медіа освіта і підготовка вчителів фізики. - C. 193-195.
  52. Лісіна Л. О. Модель підготовки вчителя в післядипломній освіті до педагогічного проектування. - C. 196-200.
  53. Мартинюк О. С. Вивчення основ мікроелектронної схемотехніки в системі фахової підготовки студентів-фізиків. - C. 201-204.
  54. Мендерецький В. В., Муравський С. А. Сучасний стан проблеми розвитку предметних компетентностей студентів у процесі вивчення фізики. - C. 205-207.
  55. Меняйлов С. М., Максимов С. Л., Рудницька Ж. О., Сліпухіна І. А. Проблема детермінізму при навчанні фізики у вищий школі. - C. 208-210.
  56. Муранова Н. П. Моніторинг якості науково-методичного забезпечення фізико-математичної освіти старшокласників у системі підготовки до навчання в технічному університеті. - C. 211-215.
  57. Ніколаєв О. М. Виділення критеріїв предметної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 216-219.
  58. Носко М. О., Бєлих С. І. Концепція вдосконалення підготовки викладачів для здійснення особистісно зорієнтованого фізичного виховання. - C. 220-222.
  59. Палачаніна І. С. Формування управлінських компетенцій майбутніх морських офіцерів у вищих військових навчальних закладах при викладанні фізики. - C. 223-226.
  60. Панченко Т. В. Підготовка майбутніх учителів астрономії до проведення астрономічних спостережень. - C. 227-230.
  61. Пастушенко С. М. Дидактична система навчання фізико-математичних дисциплін студентів ВТНЗ. - C. 231-234.
  62. Пастушенко С. М., Козлова Н. Л. Формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх інженерів при навчанні фізики в технічному університеті. - C. 235-237.
  63. Печерська Т. В., Печерська-Громадська К. Ю. Формування інформатичної компетентності майбутнього вчителя на практичних заняттях з методики навчання фізики. - C. 238-239.
  64. Подопригора Н. В. Теоретичні і експериментальні методи введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики. - C. 240-243.
  65. Подласов С. О., Матвійчук О. В. Аналіз структури знань з фізики студентів за результатами вхідного контролю. - C. 244-248.
  66. Семакова Т. О. Про організацію навчання фізики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації технічного профілю. - C. 249-252.
  67. Семерня О. М. Професійне есе як засіб підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 253-255.
  68. Силко Р. М. Правопівкульне малювання як метод розвитку здібностей до образотворчого мистецтва. - C. 256-258.
  69. Стрілець С. І. Самостійна робота як один із засобів набуття і розвитку професійних компетенцій студентів. - C. 259-263.
  70. Стучинська Н. В., Шморгун А. В. Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців природничої галузі в процесі навчання фізико-математичних дисциплін. - C. 264-266.
  71. Сусь Б. А., Кравченко М. І. Електронний посібник як спосіб поєднання різних форм і методів у навчанні з фізики. - C. 267-269.
  72. Цоколенко О. А. Науково-дослідна робота майбутніх учителів фізики під час проходження педагогічної практики. - C. 270-272.
  73. Чайка О. М. Інформаційні технології в лекційному курсі з медичної та біологічної фізики. - C. 273-276.
  74. Чорнобай К. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на практичних заняттях з методики викладання фізики. - C. 277-280.
  75. Чумак М. Є., Слюсаренко М. А. Створення моделі навчання курсу теоретичної фізики "Електродинаміка" на основі задачного підходу в педагогічних університетах. - C. 281-285.
  76. Швай Р. І. Деякі аспекти творчої методичної діяльності вчителя. - C. 286-289.
  77. Шишкін Г. О. Проблеми фундаменталізації та професійної спрямованості підготовки вчителів технологій під час вивчення фізики. - C. 290-293.
  78. Школа О. В. Методичні підходи до вивчення розподілу Максвелла-Больцмана в курсі теоретичної фізики. - C. 294-298.
  79. Методика організації навчального фізичного експерименту

  80. Кенєва І. П., Лутай Р. В., Мінаєв Ю. П. Саморобні прилади для демонстрації впливу сили тертя на обертальний рух твердого тіла. - C. 299-304.
  81. Лоскутов С. В., Золотаревський І. В. Радіометр Крукса в лекційному експерименті. - C. 305-306.
  82. Руденко М. П., Шовкопляс В. С. Варіант постановки лабораторної роботи "визначення питомих електричних опорів твердих діелектриків" у курсі загальної фізики. - C. 307-311.
2013
Вип. 109
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського