Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2017/54-55<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
- Майковська В. І. Концептуальні засади формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців в Україні. - C. 7-18.
- Бурбига В. А. Особистісно-орієнтоване навчання як парадигма підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 18-26.
- Ковальська В. С. Професійна підготовка майбутніх інженерів в контексті ринкової орієнтації інженерної діяльності. - C. 27-33.
- Лунячек В. Е., Рубан Н. П., Рубашка В. П., Тіманюк В. М., Фесенко Н. С. Компетентнісна модель випускника магістратури – фахівця у сфері управління інтелектуальною власністю. - C. 34-46.
- Харківська А. А. Стратегічне управління системою науково-методичної роботи ВНЗ. - C. 47-54.
- Бардус І. О. Структура та зміст професійної компетентності фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 55-64.
- Єрьоменко О. А. Конфліктологічні компетенції в системі "педагог-студент". - C. 65-71.
- Крашеніннік І. В., Осадчий В. В. Короткострокові програми навчання інженерів-програмістів у закладах формальної і неформальної освіти України. - C. 72-82.
- Куруч А. В. Теоретичні аспекти формування політичної компетентності військовослужбовців: історичний аспект. - C. 83-90.
- Олійник Н. Ю. Особливості формування електронного контенту в змішаному навчанні. - C. 91-101.
- Пермінова А. В. Модель удосконалення розвитку управлінської компетенції завідувача кафедри. - C. 102-108.
- Разумовська Н. Р. Суть професійної спрямованості майбутніх фахівців автомобільно-дорожньої галузію. - C. 109-115.
- Солошич І. О. Науково-дослідницька компетентність майбутніх фахівців-екологів. - C. 116-123.
- Шапошник А. М., Лазарєва Т. А. Формування концептуальної моделі поняття "обладнання хімічної технології". - C. 124-134.
- Шкіца Л. Є., Корнута О. В. Інформаційно-методичне забезпечення графічної підготовки майбутніх інженерів. - C. 135-141.
- Грохова Г. П. Спортивно-оздоровчий туризм як засіб здоров’язбереження студентів. - C. 142-148.
- Мефанік М. С. Комунікативна діяльність інженера-педагога у професійному навчанні учнів професійно-технічного навчального закладу. - C. 149-156.
- Предиткевич О. С. Експериментальна модель формування готовності командирів військових підрозділів до педагогічної фасилітації. - C. 157-164.
- Радченко К. А., Зміївський Г. А., Петрук О. В. Розробка та впровадження дистанційних навчальних курсів з тактичних дисциплін у вищому військовому навчальному закладі. - C. 165-173.
- Армейський О. С. Особливості розвитку правової компетентності вчителів технології у післядипломній педагогічній освіті. - C. 174-180.
- Бакатанова В. Б. Критерії та методика відбору учнівської молоді на інженерно-педагогічні спеціальності. - C. 181-188.
- Березенська С. М. Застосування методу морфологічного аналізу для проектування методики навчання електротехніки. - C. 189-197.
- Благий О. С. Метод формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 198-207.
- Борисенко Д. В. Аналіз методик навчання комп’ютерного проектування фахівців з дизайну. - C. 208-215.
- Борисенко К. Б. Технологічні аспекти проведення навчальної практики майбутніх вчителів географії в класичному університеті. - C. 216-223.
- Британ Ю. А. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів-педагогів з країн середньої Азії у вищих навчальних закладах України. - C. 224-232.
- Брославська Г. М. Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі професійної підготовки. - C. 233-241.
- Васильєва Н. Г. Формування самоосвітніх умінь, навичок і основних професійних компетенцій у студентів ВНЗ у процесі безперервної освіти. - C. 242-248.
- Згурська М. П., Ніжевська Т. В. Оцінка залежності якісних змінних за результатами педагогічного експерименту. - C. 249-255.
- Литвинов А. Л. Особливості навчального процесу з використанням Electronics Workbench у комп'ютерних дисциплінах. - C. 256-268.
- Матвійчук-Юдіна О. В., Лобода С. М. Метод проектів у формуванні компетентності з інфографіки у майбутніх бакалаврів кібербезпеки. - C. 269-277.
- Мостова Л. М., Запаренко Г. В. Віртуальна екскурсія у заклад ресторанного господарства як сучасний метод активного навчання. - C. 278-285.
- Олійник Ю. О., Буйнова Н. О. Використання Web-квесту для практичної підготовки фахівців з гігієни і санітарії. - C. 286-294.
- Ремізанцева К. О., Зеленін Г. І. Визначення ролі розвитку семантики синтаксису в навчанні іноземної мови майбутніх інженерів-педагогів. - C. 295-300.
- Рудевіч Н. В. Критерії та показники ефективності методичної системи професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем та основі каузального навчання. - C. 301-309.
- Стонога А. О. Формування кінетичного та вербального іміджу майбутніх інженерів-педагогів. - C. 310-315.
- Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів за умов упровадження дидактико-методичних комплексів. - C. 316-324.
- Харківський В. С. Порівняльний аналіз результатів впровадження структурно-функціональної моделі системи розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті. - C. 325-335.
- Чеботарьова І. О. Вимірювання комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів освіти в процесі педагогічного експерименту. - C. 336-346.
- Ящун Т. В., Громов Є. В. Педагогічні аспекти розроблення методичного забезпечення для дистанційного навчання мови програмування C#. - C. 347-356.
- Романовська О. О. Синдром емоційного вигорання в професійній діяльності викладача ВНЗ як психологічна і педагогічна проблема. - C. 357-366.
- Соколюк О. В. Аналіз проблеми моніторингу розвитку оздоровчої рухової активності майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 367-372.
- Васильєва І. Г. Особливості діяльності викладача вищої школи в умовах персоналізації сучасної освіти. - C. 373-379.
- Волкова Н. В. Методи формування творчої особистості майбутніх інженерів-педагогів. - C. 380-385.
- До уваги авторів. - C. 386-392.
| 2017 | | № 54-55
|
|
|
|