Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2015/47<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
- Каньковський І. Є. Генезис концепцій інженерно-педагогічної освіти в країнах Східної Європи. - C. 6-15.
- Балута В. С., Осадчий В.В., Шаров С.В., Чураков А.Я. Проблема онтологічної підготовки майбутніх спеціалістів з інформаційних технологій. - C. 16-22.
- Діуліна В. В. Витоки становлення професійної державно-управлінської освіти в Україні. - C. 23-29.
- Когут Р. Й., Печеник О. М., Тернюк М. Є., Шандиба О. В. Система світових порогів знань для інноваційної діяльності та освіти. - C. 30-36.
- Марченко О. Г. Герментевтичний підхід до формування освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 37-43.
- Слесик К. М. Удосконалення системи вищої освіти України на основі порівняльного аналізу деяких аспектів розвитку освітніх систем України та США. - C. 44-52.
- Солошич І. О. Підходи щодо формування здібностей до дослідницької діяльності у майбутніх фахівців-екологів. - C. 53-58.
- Яворська Г. Х. Професійно-правова підготовка педагога: пошуки і перспективи. - C. 59-68.
- Баранов П. Ю. Основы оценочной деятельности при подготовке магистров интеллектуальной собственности. - C. 69-74.
- Благий О. С. Інтеграційні процеси підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 75-80.
- Лунячек В. Е. Креативний підхід в педагогіці: управлінський аспект. - C. 81-87.
- Міршук О. Є. Педагогічні аспекти підготовки магістрів в умовах вищого військового навчального закладу за матеріалами наукових досліджень. - C. 88-94.
- Чеботарьова І. О. Вітчизняні та зарубіжні термінологічні аспекти впровадження компетентнісного підходу. - C. 95-102.
- Бондаренко Т. С., Агєєва О. О., Кожевніков Г. К. Система візуального моніторингу якості проведення занять. - C. 103-109.
- Ящун Т. В., Громов Є. В., Сажко Г. І. Формування віртуального інформаційно-освітнього середовища на базі хмарних технологій: стан проблеми. - C. 110-116.
- Алексєєва Г. С., Ротова Н. В. Засвоєння фахової термінологічної лексики у процесі вивчення дисципліни "російська мова” іноземними студентами в технічному ВНЗ. - C. 117-122.
- Зеленська О. М. Формування професійної компетентності майбутніх перекладачів технічної літератури. - C. 123-128.
- Калініченко Т. В. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. - C. 129-137.
- Пушкар О. І., Фомічова О. В. Дослідно-експериментальна перевірка методики формування готовності майбутніх фахівців із технологій електронних мультимедійних видань до інноваційної професійної діяльності. - C. 138-146.
- Рудевіч Н. В. Формування проектної компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 147-155.
- Тименко М. М. Форми та методи профорієнтаційного та кар’єрного навчання учнів середніх навчальних закладів Англії. - C. 156-161.
- Зеленин Г. И., Маковская Е. А. Психологические особенности изучения иностранного языка инженерами-педагогами. - C. 162-168.
- Воронин Д. А., Рубашка В. П. Роль высшего образования в формировании человеческого капитала. - C. 169-173.
- Зеленов Є. А. Формування високого рівня інтелектуальної культури як складова планетарного виховання студентської молоді. - C. 174-180.
- Калашнікова Л. Ю. Громадянськість та гуманістична спрямованість як важливі властивості соціальної позиції особистості майбутніх учителів. - C. 181-186.
- Спиця-Оріщенко Н. А. Інтелектуальна готовність учнівської молоді до профільного навчання як складова професійного самовизначення. - C. 187-195.
- Шемигон Н. Ю., Тарасова Н. С. Напрямки педагогічної підтримки інтеграції іноземних студенів у навчальне середовище вищих освітніх закладів України. - C. 196-202.
- До уваги авторів. - C. 203-208.
- Вихідні дані. - C. 209.
| 2015 | | № 47
|
|
|
|