Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2014/44<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
Концепція
- Коваленко Д. В. Концепція професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога в умовах вищого навчального закладу. - C. 6-13.
Зміст освіти
- Безпала Г. О. Компоненти фахової компетентності майбутніх учителів. - C. 14-18.
- Борисенко Д. В. Інформаційна "лавина" в освітньому процесі. - C. 18-24.
- Долуда А. В. Формирование содержания обучения будущих специалистов молочной промышленности проектированию технологических линий. - C. 24-33.
- Дубініна О. М. Адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін. - C. 33-41.
- Ржевська Г. С. Особливості формування інформаційної культури в іноземних студентів – майбутніх інженерів-педагогів. - C. 41-50.
- Рудевіч Н. В. Визначення професійних компетентностей інженера-електрика. - C. 50-59.
- Тиманюк В. Н. Пути повышения результативности профессиональной подготовки специалистов в области управления интеллектуальной собственности. - C. 60-67.
- Хоменко В. Г. Зміст дуальних технологічних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 67-72.
Педагогічні технології
- Бондаренко Т. С., Громов Є. В., Драгун В. В. Мобільна комп’ютерна система тестового контролю. - C. 73-79.
- Ковальська В. С., Мамін О. А. Управління професійно-технічними навчальними закладами засобами комп’ютерних технологій. - C. 80-86.
- Посохова І. С., Казачінер О. С. Підготовка педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 86-92.
Методика навчання
- Бородієнко О. В. Модель розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів із продажу послуг зв’язку для реалізації функцій управління на засадах коучингового підходу. - C. 93-97.
- Грушева А. А. Методика формування управлінської компетентності майбутніх економістів. - C. 98-103.
- Канюк Г. И., Чернюк А. М., Пугачова Т. Н., Безъязычный В. Ф., Солод Е. А. Постановка лабораторной работы "Энергоснабжение жилого дома с использованием энергии солнца". - C. 103-112.
- Лелюк А. И. Учебная практика – компонент комплексной подготовки младшего специалиста. - C. 112-116.
- Мураховськая-Печенежская Е.Ю. Перспективы совершенствования педагогических методик для повышения эффективности обучения на этапе перехода системы образования от фактологической к методологической. Синестетическая методика. - C. 117-122.
- Пермінова А. В. Використання позитивного досвіду методик навчання інженерів-педагогів швейного профілю другої половини ХХ століття в сучасних умовах. - C. 123-130.
- Пономарьова О.І. Використання новітніх комп’ютерних засобів у навчанні іноземної мови професійного спрямування. - C. 130-135.
- Сопнєва Н. Б. Особистісно-спрямована модифікація дидактичного процесу як фактор підвищення професійної компетентності випускників вищих навчальних закладів. - C. 136-141.
Професійна психологія
- Гоголь И. А., Лебедева О. А. Юмор в педагогической деятельности. - C. 142-147.
- Кожина Г. В. Профілактика агресивної поведінки дітей як соціально-педагогічна проблема. - C. 147-152.
- Лисенко С. А., Салтанова Т. Г. Стан дослідження проблеми адаптації у вітчизняній науці. - C. 153-159.
- Панченко О. І. Сутнісний зміст дефініції "професійне мислення” особистості в психолого-педагогічній літературі. - C. 160-165.
Становлення особистості
- Баранов П. Ю., Деревенец С. Н. Методика силовой подготовки как оздоровительній способ ОФП студентов ВУЗа. - C. 166-171.
- Василенко Г. В. Особливості соціально-педагогічної профілактики правопорушень студентської молоді у вищих навчальних закладах. - C. 171-175.
- Василенко О. М. Соціальна відповідальність у мікросередовищі: міждисциплінарний підхід. - C. 176-181.
- Марченко О. О. Професійно-важливі якості як основа іміджу майбутнього інженера-механіка. - C. 181-189.
- Мусхаріна Ю. Ю. Теоретичний аналіз особливостей професійної готовності майбутнього вчителя фізичної культури до оздоровчої діяльності. - C. 189-195.
- Штефан Л. В. Особливості формування інноваційної культури кураторів академічних груп у сучасних умовах. - C. 195-201.
- До уваги авторів. - C. 202-205.
| 2014 | | № 44
|
|
|
|