Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2010/26-27<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
Концепція
- Пальчук М. І. Система професійної підготовки виробничого персоналу в наукових дослідженнях і педагогічній теорії. - C. 6-10.
Стратегія, методологія
- Уралов К. Н. Моделирование процесса целевого управления деятельностью образовательных учреждений. - C. 11-14.
- Ягупов В. В., Півень Н. М. Методологічні та теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців технічного профілю. - C. 15-21.
Зміст освіти
- Андрощук І. В. Принципи відбору і структурування змісту курсу "Організація і методика виховної роботи". - C. 22-29.
- Вагіна Н. С. Підготовка вчителів математики з питань реалізації міжпредметних зв’язків геометрії і креслення в умовах комп’ютеризації навчання. - C. 30-35.
- Васильєва М. П. Роль деонтологічної підготовки у процесі професійної підготовки сучасного педагога. - C. 36-41.
- Горбатюк Л. В. Формирование требований к умениям компьютерно-аналитической деятельности будущих инженеров-педагогов. - C. 42-52.
- Долгопол О. О. Організаторські уміння в структурі теоретичної та практичної підготовки менеджерів до професійної діяльності. - C. 53-57.
- Дуганець В. І. Удосконалення навчально-виробничої підготовки фахівців аграрно-інженерних спеціальностей. - C. 58-64.
- Коваленко Д. В. Актуальність професійно-правової підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 65-70.
- Коваленко О. С. Формування структурно-логічного змісту навчання комп’ютерних технологій управління проектами майбутніх інженерів-педагогів. - C. 71-76.
- Костюченко М. П. Дослідження проблеми квантифікації й оцінювання особистих знань. - C. 77-89.
- Лазарєва Т. А. Структура професійно важливих якостей творчої особистості інженера-технолога. - C. 90-97.
- Матюшенко Ю. М. Аналіз видів випробувань обладнання хімічних виробництв у процесі вивчення студентами дисципліни "Типове обладнання хімічних виробництв". - C. 98-104.
- Штефан Л. В. Інноваційні процеси як основа формування інноваційних вищих навчальних закладів. - C. 105-111.
Педагогічні технології
- Алексеев А. Н., Алексеева Г. В. Уточненное определение закрытой и открытой форм тестовых заданий. - C. 112-118.
- Ковальська В. С. Особливості організації ділових ігор у процесі навчання майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 119-124.
- Мнушка О. В., Ксензик А. В. Выбор и применение электронных компьютерных лабораторий для электротехнических дисциплин в дистанционном обучении. - C. 125-131.
- Недосєкова Н. С. Мультимедійні технології як засіб формування творчої активності майбутніх інженерів-педагогів під час лекцій з виробничого навчання. - C. 132-136.
- Олексенко В. М. Співвідношення традиційної та студактивної педагогічної технології в підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. - C. 137-144.
- Олійник Ю. С. Основні правила складання якісних тестів для подальшого контролю знань студентів при вивченні дисциплін електроенергетичного профілю. - C. 145-148.
- Хоменко В. Г., Павленко Л. В. Проблеми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до використання комп’ютерних технологій статистичного опрацювання експериментальних даних. - C. 149-155.
Методика навчання
- Ашеров А. Т., Сажко Г. И. Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 2- инструментальная. - C. 156-162.
- Коваленко О. Е., Тріщ Р. М. Професійна підготовка майбутніх інженерів-педагогів у галузі охорони праці та системи безперервної освіти. - C. 163-169.
- Кулешова В. В., Мальована В. В. До проблеми формування управлінських умінь майбутніх інженерів-педагогів при вивченні дисципліни "Менеджмент освіти". - C. 170-174.
- Лазарєв М. І., Шматков Д. І. Проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів: сучасний стан та перспективи вдосконалення. - C. 175-179.
- Мусхаріна Ю. Ю. Формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя фізичної культури як компонента його готовності до оздоровлення школярів. - C. 180-182.
- Нечіпор С. В. Комп’ютерний навчально-методичний комплекс як засіб навчання технології виготовлення одягу. - C. 183-188.
- Сіненко Д. В. Експериментальне дослідження процесу набуття навичок пілотування курсантами-льотчиками. - C. 189-193.
- Хоменко С. В. Структура методики формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп’ютерних технологій. - C. 194-201.
- Хрипунова А. Л. Науково-методичне підґрунтя процесу формування екологічної компетентності майбутніх інженерів – фахівців цивільного захисту. - C. 202-208.
- Чуприна Г. П. Результати впровадження методичної системи навчання програмним засобам захисту інформації майбутніх інженерів-педагогів. - C. 209-212.
Професійна психологія
- Бочарова С. П., Хохлов В. І. Психологічні аспекти засвоєння понять загальної фізики. - C. 213-219.
- Елина Т. А. Отклоняющееся поведение учащихся в учебно-воспитательной работе инженера-педагога в ПТУЗ. - C. 220-227.
Становлення особистості
- Дьоміна Ю. В. Розвиток професійної творчості викладачів педагогічних ВНЗ. - C. 228-235.
- Зеленська О. М. Аналіз результатів пілотного дослідження щодо визначення рівня сформованості полікультурної компетентності курсантів ВВНЗ. - C. 236-240.
- Ремзі І. В. Удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі. - C. 241-247.
- Сошенко С. М. Вплив індивідуальних особливостей абітурієнта на результати навчання в процесі довузівської підготовки. - C. 248-257.
- Сукачова Г. П. Формування професійного мовленнєвого етикету інженера-педагога при вивченні дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 258-265.
- Відомості про авторів. - C. 266-268.
- До уваги авторів. - C. 269-270.
| 2010 | | № 26-27
|
|
|
|