Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2007/18-19<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
Концепція
- Коваленко О. Е., Лобунець В. І., Лазарєв М. І., Тарасюк А. П. Про реалізацію концепції розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні. - C. 7-18.
Стратегія, методологія
- Головань М. С. Компетентнісний підхід у навчанні інформатики і комп’ютерної техніки студентів економічного ВНЗ. - C. 19-32.
- Пономарев А. С., Гончаренко Т. Е. Принципы построения системы оценки и управления качеством образования на уровне отдельной дисциплины. - C. 33-38.
- Шкилько А. М. Проблемы перестройки фундаментального образования. - C. 39-49.
- Щербак О. І. Проблеми професійно-педагогічної освіти в сучасних умовах. - C. 50-56.
Зміст освіти
- Брюханова Н. О. Зміст освіти: аспекти вивчення. - C. 57-68.
- Вельма С. В. Система подання змісту технічних дисциплін згідно з державними стандартами вищої освіти. - C. 69-75.
- Коваленко Д. В. Удосконалення правової підготовки інженерів-педагогів із метою підвищення якості майбутньої професійної діяльності у відповідності до вимог сучасної освіти. - C. 76-83.
- Ковальчук В. В. Сутнісно-змістовна характеристика категорії "Професійна компетентність” як показника рівня фахової підготовки студентів. - C. 84-88.
- Лагодинський О. С. Англомовна компетентність у мовленні як об’єкт кваліфікаційного тестового діагностування військових фахівців. - C. 89-97.
- Лазарєв М. І., Божко Н. В. Інтеграція теоретичного і виробничого навчання в ПТНЗ із використанням модульних технологій. Системний підхід. - C. 98-111.
- Малёванная В. В. Метод выбора содержания и последовательности изложения учебного материала для обучения будущих инженеров-педагогов эргономической экспертизе условий труда. Часть 1. Выбор умений. - C. 112-124.
- Погорєлова Л. В. Деякі аспекти евристичної діяльності в процесі навчання харчовим дисциплінам. - C. 125-132.
- Чебакова Ю. Г. Стратегічні завдання вдосконалення вищої освіти України у контексті Болонського процесу. - C. 133-137.
- Челпанов О. С., Комишан А. І., Хударковський К. І. Діагностика компетентностей випускника вищого навчального закладу. - C. 138-145.
- Шерстньова І. В. Теоретичні основи формування системи спільної діяльності майбутніх фахівців з економіки підприємств в процесі їх професійної підготовки. - C. 146-150.
Педагогічні технології
- Баранова О. В. Технологія модульного навчання загальнотехнічних дисциплін на лекційних заняттях. - C. 151-157.
- Ігнатова О. М. Педагогічні умови застосування засобів інформаційних технологій у професійній підготовці вчителя. - C. 158-166.
- Николаенко Н. Н. Внедрение компьютерных технологий в работу библиотеки как средства формирования информационной культуры личности. - C. 167-173.
- Олійник Н. Ю. Сучасні інформаційні технології у професійній підготовці майбутніх технологів харчування. - C. 174-182.
- Посохова И. С., Перминова А. В. Теоретические предпосылки осуществления мониторинга в образовании. - C. 183-193.
- Шамельханова Н. А. Проектирование технологий обучения исследовательской деятельности будущего инженера в техническом университете. - C. 194-200.
- Яковенко Т. В., Пустовалов И. В. Обзор требований к созданию электронных учебников. - C. 201-209.
Методика навчання
- Бєлікова В. В., Сосонна А. Ю. Роль технічних задач у контрольно-пректувальній діяльності інженерів-педагогів. - C. 210-215.
- Волкова Т. В. Інтеграція педагогічних та комп’ютерно-інформаційних знань майбутніх викладачів професійно-практичних дисциплін на етапі проектувальної діяльності. - C. 216-229.
- Епихина Н. А. Методы исследования надежности летчика на комплексном тренажере самолета с использованием специальных приемов моделирования стрессовой ситуации. - C. 230-237.
- Жигалко С. Э., Леонова О. В. Обучение аудированию инженеров-педагогов в русле коммуникативно - ориентированной методики. - C. 238-243.
- Иванова В. Д., Красовская Э. Т. Классификационный подход к раскрытию содержания научных понятий в учебном процессе (на примере электроэнергетики). - C. 244-250 .
- Кайдалова Л. Г. Моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологів. - C. 251-256.
- Корнєєва А. М., Ткаченко В. П. Просторова уява та образне моделювання в курсі нарисної геометрії. - C. 257-263.
- Кутепова Л. М. Стан дослідження проблеми формування професійної готовності майбутніх вчителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 264-273.
- Лазарєва Т. А. Методика проведення експериментального дослідження з технічних дисциплін. - C. 274-280.
- Логутіна Н. В. Педагогічні умови формування готовності до професійного іншомовного спілкування у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності. - C. 281-288.
- Полякова Т. Л. Використання інноваційних та традиційних підходів у викладанні англійської мови студентам технічних спеціальностей. - C. 289-293.
- Придатько І. В., Шматков Є. В. Рейтингове оцінювання суб’єктів навчально-виховного процесу у технікумі. - C. 294-302.
- Рубан Н. П. Навчання студентів процесів та апаратів хімічних виробництв на основі еволюційного підходу. - C. 303-311.
Професійна психологія
- Михайличенко А. М., Трибунських В. В., Фесенко Г. І. Формування студентського колективу за критеріями оптимальної міжособистісної взаємодії членів навчальної групи. - C. 312-320.
Становлення особистості
- Грень Л. Н. Саморазвитие и самовоспитание студентов во время обучения в ВУЗе. - C. 321-331.
- Гура С. О. Теоретичні аспекти дослідження процесу адаптації студентів до вищого закладу освіти. - C. 332-338.
- Мітяшкіна Т. Ю. Питання формування національної художньої культури майбутніх інженерів-педагогів засобами мистецтва (декоративної символіки). - C. 339-345.
- Відомості про авторів. - C. 346-349.
- До уваги авторів. - C. 350-351.
| 2007 | | № 18-19
|
|
|
|