Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
: зб. наук. пр..- Харків
Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабула Н. В., Скляренко Н. В . Особливості розвитку дитячої моди в історичному контексті. - C. 4-6.
  4. Гетьман Ю. А. Сучасна народна іграшка в середовищі. - C. 7-10.
  5. Гладун О. Візуалізація інформації: інфографіка. - C. 11-14.
  6. Иваненко Т. А., Макарова А. Л. Гипербола как средство художественного выражения в логико-семиотической модели визуального языка. - C. 15-18.
  7. Криштопайтіс В. В. Посткласична стилістика сучасної типографіки: тенденції та перспективи розвитку. - C. 19-23.
  8. Львовський Ч. З, Львовська С. Ч. Порівняльний аналіз моделей художньо-образного вирішення середовища дитячих дошкільних закладів. - C. 24-26.
  9. Островецька М. О. Аналіз сучасних методів дослідження, які використовуються при художньому проектуванні одягу. - C. 27-31.
  10. Северин В. Д. Графічний дизайн у виставковій діяльності. - C. 32-35.
  11. Терешкун А. В. Дизайнери львівщини в обличчях – продукт ЛНАМ. - C. 36-40.
  12. Фурса О. О. Трансформації моделей дизайн-освіти в Україні. - C. 41-46.
  13. Чугай Н. М. Використання принципів біонічного формоутворення при проектуванні меблів, що трансформуються. - C. 47-50.
  14. Яковець І. О., Щуцька Ю. Є. Навігація як система орієнтування в музейному просторі. - C. 51-57.
  15. Яремчук О. М. "ДИЗАЙН”: походження терміна й еволюція означуваного ним явища. - C. 58-62.
  16. Беличенко О. Л., Зборовец И. В. Последние дворяне в социокультурном пространстве ХХ века. - C. 63-69.
  17. Бесага М. Я. Стильовий та жанровий діапазон живопису Івана Остафійчука 1980 – 1990 років. - C. 70-72.
  18. Бескорса В. М. Монументальність і цілісна єдність композиції українського бароко. - C. 73-77.
  19. Дяків М. В. Штрих до мистецтва Прикарпаття. - C. 78-82.
  20. Дяків О. В. Етапи розвитку декоративного мистецтва Західного Поділля з найдавніших часів до ХI ст.. - C. 83-87.
  21. Лубенский В. И. Тон или цвет?. - C. 88-96.
  22. Мазур В. П. Іконографія чину Моління іконостасу Успенської церкви міста Львова (1616-1638рр.) на тлі розвитку даного чину в українських іконостасах. - C. 97-99.
  23. Максимів М. Художньо-стилістичні особливості ілюстрацій Антіна Манастирського до дитячої літератури 1920 – 1939 рр. (Співпраця із видавництвом "Світ Дитини"). - C. 100-105.
  24. Омельченко О. В. Мотив креста в иконографической программе иконостаса Спасо-Преображенского собора села Большие Сорочинцы. - C. 106-113.
  25. Петрикова В. Т. С. В. Рибін і педагогіка мистецтва (історія особистості). - C. 114-120.
  26. Степанян Ю. Г. Опыт пленэрной практики. - C. 121-123.
  27. Ткаченко Р. В. Телесные модификации женского образа в современных массмедиа. - C. 124-126.
  28. Ужинський М. Ю. Творче застосування процесорів ефектів у мистецькому просторі. - C. 127-130.
  29. Хмельницький В. О. Особливості виникнення іконопису на Слобожанщині. - C. 131-134.
  30. Александрова О. А., Степаненко А. А. Гимнографические тексты православного обихода в цикле "Песнопения и молитвы" Г. В. Свиридова. - C. 135-138.
  31. Башмакова Н. В. Классификация разновидностей мандолины: признаки и подходы. - C. 139-142.
  32. Дрига К. І. Ансамблеве виконавство в мистецькому контексті бароко. - C. 143-148.
  33. Інюточкіна Н. В. Витоки розвитку австро-німецької ліричної пісні з інструментальним супроводом у XVIII Ст.. - C. 149-152.
  34. Кононова И. В. Народно-инструментальное исполнительство: инновации и перспективы развития (на примере турнира "Terem crossover"). - C. 153-156.
  35. Конончук В. О. Генеза, основні вектори та перспективи розвитку естрадної – джазової освіти в Києві (до 30-річчя відкриття естрадного відділення в Київському державному музичному училищі імені Р.М. Глієра). - C. 157-160.
  36. Мамбетова Г. Современная техника письма в "Каприччио для скрипки с оркестром" Мерзие Халитовой. - C. 161-166.
  37. Мельничук О. М. Національна проблематика у творчості м. Костомарова та я. Мамонтова в контексті романтичної та одерністської культур. - C. 167-171.
  38. Петрів В. Ю., Борейко Г. Д. Шляхи розвитку театрального мистецтва в Україні. - C. 172-174.
  39. Ульянова В. С. Теоретичні основи акторської майстерності в професійній діяльності. - C. 175-177.
  40. Щепакін В. М. Приватні музичні навчальні заклади Одеси кінця ХІХ – початку ХХ ст.: західноєвропейські традиції та впливи (ІI частина). - C. 178-181.
  41. Щербіна І. В. М. Ф. Сумцов: історія та сучасність слов’янської фольклористики. - C. 182-185.
2012
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського