Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
- Бабула Н. В., Скляренко Н. В . Особливості розвитку дитячої моди в історичному контексті. - C. 4-6.
- Гетьман Ю. А. Сучасна народна іграшка в середовищі. - C. 7-10.
- Гладун О. Візуалізація інформації: інфографіка. - C. 11-14.
- Иваненко Т. А., Макарова А. Л. Гипербола как средство художественного выражения в логико-семиотической модели визуального языка. - C. 15-18.
- Криштопайтіс В. В. Посткласична стилістика сучасної типографіки: тенденції та перспективи розвитку. - C. 19-23.
- Львовський Ч. З, Львовська С. Ч. Порівняльний аналіз моделей художньо-образного вирішення середовища дитячих дошкільних закладів. - C. 24-26.
- Островецька М. О. Аналіз сучасних методів дослідження, які використовуються при художньому проектуванні одягу. - C. 27-31.
- Северин В. Д. Графічний дизайн у виставковій діяльності. - C. 32-35.
- Терешкун А. В. Дизайнери львівщини в обличчях – продукт ЛНАМ. - C. 36-40.
- Фурса О. О. Трансформації моделей дизайн-освіти в Україні. - C. 41-46.
- Чугай Н. М. Використання принципів біонічного формоутворення при проектуванні меблів, що трансформуються. - C. 47-50.
- Яковець І. О., Щуцька Ю. Є. Навігація як система орієнтування в музейному просторі. - C. 51-57.
- Яремчук О. М. "ДИЗАЙН”: походження терміна й еволюція означуваного ним явища. - C. 58-62.
- Беличенко О. Л., Зборовец И. В. Последние дворяне в социокультурном пространстве ХХ века. - C. 63-69.
- Бесага М. Я. Стильовий та жанровий діапазон живопису Івана Остафійчука 1980 – 1990 років. - C. 70-72.
- Бескорса В. М. Монументальність і цілісна єдність композиції українського бароко. - C. 73-77.
- Дяків М. В. Штрих до мистецтва Прикарпаття. - C. 78-82.
- Дяків О. В. Етапи розвитку декоративного мистецтва Західного Поділля з найдавніших часів до ХI ст.. - C. 83-87.
- Лубенский В. И. Тон или цвет?. - C. 88-96.
- Мазур В. П. Іконографія чину Моління іконостасу Успенської церкви міста Львова (1616-1638рр.) на тлі розвитку даного чину в українських іконостасах. - C. 97-99.
- Максимів М. Художньо-стилістичні особливості ілюстрацій Антіна Манастирського до дитячої літератури 1920 – 1939 рр. (Співпраця із видавництвом "Світ Дитини"). - C. 100-105.
- Омельченко О. В. Мотив креста в иконографической программе иконостаса Спасо-Преображенского собора села Большие Сорочинцы. - C. 106-113.
- Петрикова В. Т. С. В. Рибін і педагогіка мистецтва (історія особистості). - C. 114-120.
- Степанян Ю. Г. Опыт пленэрной практики. - C. 121-123.
- Ткаченко Р. В. Телесные модификации женского образа в современных массмедиа. - C. 124-126.
- Ужинський М. Ю. Творче застосування процесорів ефектів у мистецькому просторі. - C. 127-130.
- Хмельницький В. О. Особливості виникнення іконопису на Слобожанщині. - C. 131-134.
- Александрова О. А., Степаненко А. А. Гимнографические тексты православного обихода в цикле "Песнопения и молитвы" Г. В. Свиридова. - C. 135-138.
- Башмакова Н. В. Классификация разновидностей мандолины: признаки и подходы. - C. 139-142.
- Дрига К. І. Ансамблеве виконавство в мистецькому контексті бароко. - C. 143-148.
- Інюточкіна Н. В. Витоки розвитку австро-німецької ліричної пісні з інструментальним супроводом у XVIII Ст.. - C. 149-152.
- Кононова И. В. Народно-инструментальное исполнительство: инновации и перспективы развития (на примере турнира "Terem crossover"). - C. 153-156.
- Конончук В. О. Генеза, основні вектори та перспективи розвитку естрадної – джазової освіти в Києві (до 30-річчя відкриття естрадного відділення в Київському державному музичному училищі імені Р.М. Глієра). - C. 157-160.
- Мамбетова Г. Современная техника письма в "Каприччио для скрипки с оркестром" Мерзие Халитовой. - C. 161-166.
- Мельничук О. М. Національна проблематика у творчості м. Костомарова та я. Мамонтова в контексті романтичної та одерністської культур. - C. 167-171.
- Петрів В. Ю., Борейко Г. Д. Шляхи розвитку театрального мистецтва в Україні. - C. 172-174.
- Ульянова В. С. Теоретичні основи акторської майстерності в професійній діяльності. - C. 175-177.
- Щепакін В. М. Приватні музичні навчальні заклади Одеси кінця ХІХ – початку ХХ ст.: західноєвропейські традиції та впливи (ІI частина). - C. 178-181.
- Щербіна І. В. М. Ф. Сумцов: історія та сучасність слов’янської фольклористики. - C. 182-185.
| 2012 | | № 4
|
|
|
|